Voor ons (19 juni-03 juli 2009) beginnen nu ook de prijzen mondjesmaat binnen te komen. Het goedkoopst tot nu toe is met BA voor 750 euro pp. We gaan met 6 volw en 1 kind van 5.
Dus we gaan vanaf nu elke dag alle sites volgen.
Afdrukvoorbeeld
Voor ons (19 juni-03 juli 2009) beginnen nu ook de prijzen mondjesmaat binnen te komen. Het goedkoopst tot nu toe is met BA voor 750 euro pp. We gaan met 6 volw en 1 kind van 5.
Dus we gaan vanaf nu elke dag alle sites volgen.
Hoi,
Ook wij zijn aan het kijken voor mei/juni 2009, de prijzen vallen heel erg tegen tov andere jaren. Ik kom niet onder de 660 euro pp uit :-(
Wel heb ik gezien dat Martinair nu ook te boeken is voor mei/juni 2009, dat is dan wel een rechtstreekse vlucht, dat is ook wel iets waard vind ik zelf.
Iemand nog tips?
Gr,
Wendy
Kijk even bij www.united.com daar kwamen wij uit om 558 per persoon. Dat was van 22 mei tot en met 9 juni, verder kun je nog niet kijken.
Wij gana zelf van 19 juni tot en met 3 juli en zijn dus elke dag naar tickets aan het kijken. Nog niet alles is er maar langzaam komt het
Wij hebben geboekt, 24 april heen en 18 mei terug.
We vliegen met United (de meest gunstige tijden).
We betalen:
€ 270,- pp incl tax maar zonder vliegtax.:shock::shock::shock::shock::shock:
Hoe we dit voor elkaar hebben gekregen.......
de tickets kosten €585,- pp incl tax, maar zonder vliegtax.
We hebben alleen die leuke vouchers gekregen toen wij onze stoelen opgaven dit jaar dus die hebben we nu verzilverd en daardoor dus deze geweldig leuke prijs aan tickets overgehouden.....
wij zijn net terug en hadden geboekt bij www.hotels-and-discounts.com voor € 450,00 pp. alleen wel overstappen op londen. eea werd uitgevoerd door American airl. en Birt Airways (boeing 747) echter super serv. aan boord
Dankzij jullie tips heb ik een vlucht gevonden op Orbitz voor 485 pp met United :-) (personal tv's!!).
We gaan 20 dagen incl. de vluchten :-)
Ik kreeg vandaag de creditcard afrekening
Amsterdam Orlando 25/4 - 5/5
Kids 429 euro, Volwassenen 490 euro
Dit is dus wel nog excl. vliegtax maar leek me geen slechte prijs.
Geboekt bij cheaptickets.com en we vliegen met lufthansa/United.
Wij hebben voor vertrek op 19 juni 2009 de volgende prijs gezien, graag jullie mening
19 juni - 3 juli 2009
Virgin Atlantic
Volw: 646 Eur (incl alle taxes)
Kind: 567 (incl alle taxes.
We gaan in totaal met 6 volw en 1 kind van 5 maakte het totaal: 4443, 00 (incl alle taxes)
Groet Gwenda