Nieuwe freefall tower in Busch Gardens
Er komt in 2014 een freefall tower naar Busch Gardens, hij wordt 100m hoog en het speciale eraan is dat je als je boven bent, het stoeltje 90° draait, waardoor je letterlijk naar beneden kijkt, en met een snelheid van ca. 100 km/uur naar beneden "stort" ;). De naam wordt Falcon's Fury. Het wordt ook de hoogste toren in zijn soort van heel Noord Amerika.
bron: themeparkreview.com
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y4uKOsogphs
http://c0026106.cdn1.cloudfiles.rack...01_782x440.png
Re: Nieuwe freefall tower in Busch Gardens
Zeer leuke toevoeging helaas net iets te laat. Toch stel ik me vragen bij het comfort aangezien je dan op je borstkast gaat remmen en de druk zo op het harnas serieus hoog gaat zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
epfan
Toch stel ik me vragen bij het comfort aangezien je dan op je borstkast gaat remmen en de druk zo op het harnas serieus hoog gaat zijn.
Misschien het principe zoals bij Manta? Daar zit eerst een soort rubberen harnas dat wat meegeeft en dan pas het gewone harnas...
Ziet er alleszins heftig uit! :rolleyes:
Re: Busch Garden all day dining advies
geen ervaring met all day dining. vind ik persoonlijk te duur tov van los eten kopen maar het eten wat ik heb gekocht was echt heerlijk bij zambezia smokehouse en beter dan ik had verwacht ( geen idee of deze met all day dining meedoet) en ook de funnelcake met softijs en aardbeien was heerlijk. we zijn net terug en de wachttijden waren sowieso niet heel lang vond ik voor de zomervakantie bij de attracties . van de 3x waren 2 dagen in de ochtend zo rustig dat je soms kon blijven zitten in attracties en voor de rest 5 minuten wachttijd. pas na een uur of 1 werd het drukker. op een gegeven ogenblik was de wachtrij best druk in het zagora cafe wat meedoet aan all day dining maar niet verschrikkelijk lang. drinken zit er ook bij inderdaad .
bij desertt grill konden we zo naar de kassa lopen , zelfs toen de show in de desert grill bijna begon. eten vond ik daar wat minder dan zambezia smokehouse