Precies! Bij de USA connect geen "extra" (lees verborgen) kosten.
Ik heb deze kaart al een half jaar geleden gekozen en 1 malig met CC betaald en verder zijn er geen kosten meer in rekening gebracht.
Afdrukvoorbeeld
Precies! Bij de USA connect geen "extra" (lees verborgen) kosten.
Ik heb deze kaart al een half jaar geleden gekozen en 1 malig met CC betaald en verder zijn er geen kosten meer in rekening gebracht.
Excuus:oops:, inderdaad nog een 2e pagina met kaarten waar geen verstopte kosten bij zitten.
Hallo allemaal,
Weten jullie hoe dat gaat, als mijn zoon van 14 met zijn mobieltje mij wil bellen (op mijn mobieltje) als we in de VS zijn? Gaat dat dan via NL? Welk nummer moeten we dan bellen? Gewoon het 06 nummer of eerst 001 ervoor? Ik heb werkelijk geen enkel idee....
Hoi,
Het gaat altijd via NL, en ook gewoon 06-nummer bellen wil wel lukken.
Maar ik zou toch jouw nummer als : +31 6-nummer er in zetten voor het geval.
Groetjes,
Pieter
8-) nog 2 maandjes, 3 weken en 6 dagen en dan gaan we weer...
Weblog Florida 2006 : http://penpe.blogspot.com/
Weblog Florida 2007 : http://penpeintheusa2007.blogspot.com/
Weblog Florida April 2008 : http://penpeintheusa-april2008.blogspot.com/
011-31 niet nodig dan?
Wij gaan met 4 man (nouja, 2 heren, 2 dames) op vakantie en per koppel gaan we ook los dingen van elkaar doen. M'n broer zag dus al op internet iets van prepaid telefoons voor weinig geld. We denken dat we dat gaan doen. Simpel prepaid abonnementje, scheelt aanzienlijk in de kosten.
Ik moet het alleen nog even uitzoeken. Misschien ook wat voor jullie? Als je je NL GSM gebruikt, dan merk je dat de maand erop wel als je je rekeningoverzicht krijgt :)
Ja, dat heb ik ook overwogen, maar ik geloof niet dat die kosten om heel even onderling te bellen (in geval van nood) en even naar huis om te laten weten dat we veilig zijn aangekomen en misschien tussendoor nog een keer, opwegen tegen de kosten van een nieuwe gsm met een kaart. Of zie ik dat verkeerd? Ja, als je met een gezelschap gaat dat ieder zijn weg gaat, is het misschien anders, maar ik ga met mijn zoon(tje)s en het is wel een prettig idee dat ze me kunnen bellen als ze me kwijt zijn. Maar misschien is het wel helemaal niet handig om een mobieltje in je zak te hebben als je in de rollercoasters zit....:?:
Het "probleem" met het bellen onderling met je eigen mobiel is dat het erg makkelijk is en dat je dan snel geneigd bent effe te bellen. Tenminste zo gaat het met ons altijd.
We zeggen vooraf, alleen bellen als het echt nodig is. Maar in de praktijk raken we elkaar nogal eens kwijt en dan bellen we toch weer, waar ben jij.
De kosten zijn erg hoog dan.
Maar gewoon gebruik, effe bellen naar Nederland om te zeggen dat alles goed is, dat is prima te doen.
Jackie
Je kunt natuurlijk ook een sms-je naar elkaar sturen in plaats van te bellen. Dat zal allicht goedkoper zijn.
LadyM, bij de Walmart heb je voor $ 13 dollar een GSM (prepaid model) en dan koop je er nog een beetje beltegoed bij... alleen wel even checken of de dekkign dan wel is in het gebied waar je wilt zijn. Maar je hebt ze ook soms voor 30 dollar met al beltegoed erbij voor bijv. 300 minuten.
Het zijn toch echt werkelijkwaar weer belachelijk lage prijzen!
Daarnaast, naar NL bellen kan je ook op het vliegveld doen, de prijzen schijnen daarvan mee te vallen van die public phones. Bij mij gaat het er om dat ik m'n broer kan bereiken wanneer het moet en zo goedkoop mogelijk, maar m'n normale sim gaat ook mee, die stop ik in m'n PDAtelefoon, waar ook weer mn tomtom op zit :)
SMS'en op je Nederlandse GSM kan buiten de landgrenzen ook vrij snel in de prijzen lopen!
Deze prepaid GSM's bij Walmart werken in elk geval in Kissimmee;
http://www.walmart.com/catalog/catalog.gsp?cat=426191
Heb verder geen verstand van de kwaliteit van elke aanbieder, misschien frequente Florida-gangers wel.
Mij lijkt de Motorola V170 wel wat, klein, goedkoop (18 dollar) en werkt in Kissimmee en Miami. Dat zijn voor mij persoonlijk belangrijke punten. Dan gewoon wat minuten erbij nemen, in de winkel helpen ze je er wel mee als je er naar vraagt.
Maar voor alleen een korte melding naar Nederland dat je bent aangekomen voldoet de public phone of even snel je eigen GSM.