Als maatschappij zou ik ook geen US$2500,- p.p. eraan wagen...
Afdrukvoorbeeld
Als maatschappij zou ik ook geen US$2500,- p.p. eraan wagen...
Het ESTA formulier uitprinten is een kleine moeite, echter als je je ESTA aanpast (vanwege wijziging eerste verblijfadres, of wijziging aankomstdatum), dan zie je alleen maar een klein stukje van het hele formulier.
Vraag me dan af, wat de toegevoegde waarde van het mini-stukje is.
Je hoeft helemaal geen verblijfsadres in te vullen (is geen verplicht veld)
Ik heb net de aanvragen voor ons 3-en ingevuld. Viel me reuze mee, gewoon in het Nederlands. En we mogen alle drie in elk geval afreizen. Of ze ons ook binnen laten is natuurlijk een tweede.
hallo,
shit, probleempje...
Was natuurlijk zo happy dat we weer naar florida zouden gaan dat ik het esta formulier meteen ingevuld heb op internet...
Nu hebben we een ander hotel als in eerste instantie de bedoeling was....enne....ik heb het nr wat je krijgt niet opgeschreven......WAT NU??????
Controleren ze heel streng of moet ik nu een nieuw esta formulier ingaan vullen of wat???
alvast bedankt Monique
Met ESTA heb je toestemming om naar de VS te reizen, zolang je paspoort geldig is en binnen een bepaalde termijn. Die gegevens worden wel heel streng gecontroleerd.
Zoals bekend zijn de gegevens over het verblijfsadres en de vlucht nog facultatief. In jullie geval hoef je dus helemaal niets te doen. Vind je het toch prettig om alle gegevens te actualiseren, dan dien je een nieuwe aanvraag in.
Volgens mij staat het ook op de ESTA site. Mocht je je gegevens niet meer weten, als je ze wilt updaten, kun je een nieuwe invullen.
Daarmee vervalt automatisch de eerder ingevulde ESTA.
Daar kwam ik overigens achter toen ik de ESTA's van onze vakantie wilde updaten. Ik had ze vorig jaar ingevuld voor de april vakantie van 2009. Ik ben nog afzonderlijk een keer in oktober geweest en heb toen een nieuwe ESTA ingevuld voor mezelf. Toen ik dit jaar de ESTA's wilde updaten voor 2010, bleek dat mijn eigen ESTA van april 2009 verdwenen was en ik heb toen de ESTA van oktober 2009 een update gegeven.
Zoals door Teleton (wat een geweldige schrijver) al opgemerkt, je verblijfadres is geen verplichte invoer.
Krijg je een bevestiging van een goedgekeurde ESTA per e-mail ? Ik heb de ESTA een paar dagen geleden ingevuld maar tot op heden niets ontvangen.
Nee, je krijgt geen bevestiging per e-mail. Voordat je het programma afsluit kun je de pagina printen. Als je het nummer hebt opgeschreven kun je opnieuw inloggen en alsnog een print maken.
Ik heb het voor de zekerheid uitgeprint hihi... Maare ik ben dus de enige die niet meteen toestemming kreeg, snik snik ;)