Ik heb kaartjes besteld bij AV. Kwamen wel de eerder genoemde 15 euro reserverings kosten bij.
Aanbieding 4 wordt 10 is nog tot eind deze maand geldig. Geldt ook voor aanbieding bij AE.
Afdrukvoorbeeld
Ik heb kaartjes besteld bij AV. Kwamen wel de eerder genoemde 15 euro reserverings kosten bij.
Aanbieding 4 wordt 10 is nog tot eind deze maand geldig. Geldt ook voor aanbieding bij AE.
O.k. ik ben eruit wat het "probleem"is en waar de verwarring is ontstaan.
Ikzelf was ook aan het kijken voor deze tickets bij beide aanbieders.
Patries heeft haar tickets besteld bij AV.
Bij AV staat in de algemene voorwaarden vermeld dat er 15 euro aan reserveringskosten bijkomen.
Op de pagina waar de tickets met hun prijzen staan staat er niks vermeld.
Maar BIj AE wel, daar staat netjes vermeld dat het 5 euro aan verzend en administratiekosten extra gaat kosten.
Patries heeft dus duidelijk beide sites door elkaar gehaald bij het bekijken van de extra te verwachten kosten.
AV noemt de extra kosten van 15 euro dus netjes en spreekt niet over 5 euro zoals AE wel doet.
Kan gebeuren natuurlijk, zou namelijk iets typisch voor mij kunnen zijn......
Hoi Yvet,
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de algemene voorwaarden niet helemaal heb gelezen voor het bestellen van de tickets:oops:
Ik was er wel aan begonnen maar het begin gaat over vluchten, vluchtprijs, bagage enz. Ik dacht dat komt wel als ik mijn vliegtickets ga bestellen. Dus heb niet verder gelezen. Dat van die reserveringskosten staat pas op pag 5. Aangezien ik wel al weken op het forum aan het lezen was en nog niets had gelezen over deze € 15,- heb ik idd niet verder gekeken.
Ik wil wel nog een keer heel duidelijk zeggen dat ik niets op die € 15,- heb aan te merken. Ik heb nu al heel veel contact met AV gehad.
Theo is druk aan het bellen geweest met Amerika voor mijn wensen betreffende het Dining plan. En morgen bellen ze met de uitkomst. Dus de service is echt perfect:!: En al hun moeite is die € 15,- meer dan waard.
Het ging mij er alleen om dat de mensen hier op het forum ervan op de hoogte waren zodat ze de reserveringskosten wel mee kunnen nemen in het totaal bedrag.
Groetjes Patries
ja, inderdaad ik ook; zat te twijfelen tussen AE en AV en het is dus AE geworden door die extra €15 bij AV. In eerste instantie dacht ik ook nog leuk een waardebon te krijgen, maar dat geldt niet voor een 3-daagse pas. Eigenlijk wilden we een 2-daagse hopper, maar dit was goedkoper. En ook wel het maximum aan disneypark hoor, als ik de verhalen lees van parkverslaafden hier .... :shock: Mij zou je dan kunnen opbergen :-D
AV heeft nog een paar 4=10 kaarten over (aktie eindigde 31 okt).
Kopen of wachten op de volgende aktie?
Veel goedkoper zullen ze niet worden. Ze zijn onbeperkt houdbaar dus als je ze nodig hebt...
Zoals ik schrijf: de aktie eindigde maar ze hebben er nog een paar over dus....
Hallo,
Wij zijn hier een beetje nieuw in. Wij willen zoizo naar de disney parken als we in mei in orlando zijn. maar hoe kan ik dit nu het beste aan pakken???
Ga ik dan nu al kaarten regelen zo ja waar??? of regel ik dat daar??? en wat bedoelen jullie met hoppen en die kaarten van 4=10??? en kan je daar dan mee hoppen zoals jullie zeggen maar dat je dan 2 dagen in 1 dag kwijt bent.
Sorry ik snap het allemaal niet helamaal meer. kan iemand mij even rustig en duidelijk uit leggen wat onze optie's zijn????
B.V. D...
deze vraag is niet zo eenvoudig te beantwoorden, klik hier voor alle verschillende prijzen.
Wil je er veel meer van weten, kijk dan eens op Ben's Site, bij de Orlandotips (onder menu, in het midden).
Succes, Eric