Ik dacht dat het gewoon grote katten opvangcentrum heet. Het ligt in Pasco County, nabij Brooksville.
Ongeveer een uur rijden vanaf het vliegveld in Tampa.
Afdrukvoorbeeld
Ik dacht dat het gewoon grote katten opvangcentrum heet. Het ligt in Pasco County, nabij Brooksville.
Ongeveer een uur rijden vanaf het vliegveld in Tampa.
Wij vliegen in september 2008 op Cincinnati. Daar hebben we maar 1.20uur om over te stappen naar orlando toe. Wij vragen ons af of dit wel genoeg is om over te stappen. Wij hebben genoeg ervaringen gelezen over overstappen in atlanta maar heeft er ook iemand ervaring met cincinnati???
Vluchten en nummers veranderd? Geld dit ook voor tickets die we nog moeten krijgen (hoop op volgende week)?
Ik heb zojuist even mijn iternary gecontroleerd. Iedere minuut die gewijzigd wordt, staat altijd netjes vermeld, maar ik zie geen wijzigingen in onze vluchten van oktober en november.
1.20 is naar mijn mening voldoende tijd.
Natuurlijk kan het mis gaan, dat kan ook met 2 uur.
Ik denk dat je gewoon relaxed moet blijven en besef dat je gewoon in Orlando komt, al is het een andere vlucht dan die op je ticket staat, zo lang je er maar komt.
Het is zo makkelijk om te klagen over vertragingen, het heeft allemaal zijn redenenen, het belangrijkste volgens mij is dat ze je op een veilige manier ergens naar toe brengen.
Het wordt inderdaad wel allemaal netjes geregeld, mocht je de vlucht niet halen. Maar persoonlijk zou ik geen heenvlucht boeken waarbij ik maar 1.20 heb voor de overstap. Ik vind 2uur ook wel het minimum, ik heb liever dan iets relaxter. Op de terugreis vind ik een uur zelfs wel voldoende, maar heen .... Ik zou persoonlijk de gok niet nemen, maar nogmaals, het wordt allemaal wel geregeld voor je, mocht het niet goed gaan.
Ik heb net een vlucht met Delta geboekt in februari naar Salt Lake City. Ook hier heb ik voor de heenvlucht gekozen voor 2.25 overstaptijd. Dat vind ik precies goed, lekker relaxed.
Hier net zo, wij hebben voor de heenreis gekozen voor een overstaptijd van 2.35 uur. Daarom gaf ik al aan dat ik minimaal 2 uur aan zou houden maar dus liever iets ruimer ;). Tuurlijk kun je altijd pech hebben, en zelfs met 2 uur of langer problemen krijgen maar ik probeer liever het risico zo klein mogelijk te houden.
Voor de terugreis hebben we nu ook iets meer dan 2 uur de tijd genomen om over te stappen. Ze zeggen altijd dat voor de terugreis 1 uur ruim voldoende is, maar afgelopen vakantie hebben wij gemerkt dat 1 uur niet altijd voldoende is. Gevolg was 24 uur bivakkeren op de luchthaven van JFK :sad:
Dat is wel balen ja, maar dan heb je gewoon 'extra' pech gehad, heen 2 uur (ivm douane, koffers, etc) en terug 1 uur (geen douane, geen koffers) zou in principe redelijk ok moeten zijn. Natuurlijk kan je pech hebben met vertragingen, maar dan zou je ook heenreis extra tijd moeten nemen ;-). Of begin ik nu juist onduidelijker te worden :?
Na de wijzigingen door Delta in onze reis, hebben wij nog maar iets meer dan 1 uur overstaptijd op cincinatti op de heenweg, dus als hun denken dat dat kan zal het wel. En anders vliegt er iets later nog een vliegtuig naar orlando, dus niet om ons druk over te maken.