Zolang er op de rekening standaard een bedrag staat genoteerd voor fooi, geef ik niet altijd wat hoor.
Afdrukvoorbeeld
Zolang er op de rekening standaard een bedrag staat genoteerd voor fooi, geef ik niet altijd wat hoor.
Maar daar kan het personeel toch niets aan doen, dat verzinnen zij toch niet, daar is de persoon die jou de rekening aanbied toch niet verantwoordelijk voor
ik vind dat eigenlijk best wel erg, je bent bediend, je hebt lekker gegeten , je hebt vakantie ,zij staan voor jou te werken
en dan omdat het standaard op de rekening staat ,geef je niets aan fooi ....sorry maar dat snap ik werkelijk niet...
daarbij ben je toch niet verplicht dat bedrag te geven...je kan er toch evengoed je eigen `draai`aangeven, maar niets dat vind ik in Amerika echt een NoGo!
Dat mag jij inderdaad zo vinden moonlight91
Gelukkig zijn er nog genoeg mogelijkheden om wel fooi te geven.
Vertel., wat bedoel je daarmee
want ik zie dat je nu je post aan gepast hebt
Dat ik dus meestal niks geef als er iets bij de rekening staat, ik had het verkeerd geformuleerd
Tja dat vind ik dan toch echt te sneu voor woorden, de bediening daar leeft van de fooien en jij gaat daar wel lekker zitten eten maar gunt degene die voor jouw lekkere eten zorgt dus gewoon helemaal niets, noppes, nada ....
Sorry maar ga dan gewoon zelf je eten koken in plaats van uit eten te gaan.
Ritchie schijnt nou eenmaal graag statements te maken.
Lees er bijv. de postings over te lage druk in de autobanden er maar eens op na.
Hij stelt bij zijn locatie ook, dat hij tijdelijk niet in Kissimmee of Orlando is. Klopt! Hij is er een a twee keer per jaar een paar weken wel.
Overigens ademen de postings van zijn vriendin Anja Vromans een totaal andere sfeer.
Als er op de bon al een bedrag staat voor fooi dan geef je dus toch wat of lees ik het verkeerd?
De meeste onder ons wel maar Ritchie MEESTAL NIET.
@wehave de eerste post van Richie was overduidelijk helemaal Niet !
Na mijn reactie heeft hij hem aangepast naar meestal niet
Jammer dat ik niet met qoute heb gereageerd
Maar gelukkig ben ik niet de enige die er zo overdenkt