Ja dat is Amerika, hun zijn zo makkelijk met kortingen. Kan Nederland nog wat van leren hihi.
Nou ik zal wel ruim van te voren reserveren, wil nou al zo lang met dolfijnen zwemmen, en nou moet het gebeuren ook!
Bedankt Cloggie68!
Afdrukvoorbeeld
Ja dat is Amerika, hun zijn zo makkelijk met kortingen. Kan Nederland nog wat van leren hihi.
Nou ik zal wel ruim van te voren reserveren, wil nou al zo lang met dolfijnen zwemmen, en nou moet het gebeuren ook!
Bedankt Cloggie68!
Onderstaande staat op de site van Discovery Cove. Het lijkt toch echt inclusief tax te zijn.
Discovery Cove Ultimate Experience 2009 Jan. 1 - Dec. 31
Dolphin Package $359 Non-Dolphin Package $259
SeaWorld Orlando, Busch Gardens Tampa, Aquatica included
*Prices listed are per person, plus tax.
Nee hoor, price $359 per person, plus tax... dus $359 plus de geldende Florida tax
Naar mijn bescheiden mening, en wat ik zo al om me heen gezien heb (winkels e.d.) betekent "Plus Tax" dat de tax er nog gewoon bij komt.
Als het er bij in zit staat er gewoonlijk "tax included".
(beetje dubbel met jurgen&stefan; synchroon typen :-) )
Het blijft een instinker :?
Eergister even een kwartiertje gebeld naar Theater of the Sea en de 'swim with sealions' gereserveerd. Ik ga zelf alleen wat foto's en een videootje er van maken, vind het even wat te duur. Misschien volgende keer.
Toch handig, dat Voipbuster om zo lekker voordelig naar Amerika te bellen (had ik extra beltegoed bijgekocht dan was het zelfs helemaal gratis, nu maar 15 cent voor het gesprek.) En helemaal ideaal in combinatie met een normaal dect-toestel, zodat je niet hoeft te rotzooien met een PC.
Wij hebben op 3 september bij Dolphins Plus in Key Largo gezwommen met dolfijnen. Er waren enorm veel mensen, dus ik zag de bui al hangen. Maar het werd hier echt enorm goed aangepakt. We werden verdeeld in 6 groepen en deze groepen werden ook weer onderverdeeld. Zo konden we dus enkel met z'n tweetjes in het water met drie dolfijnen!
In het begin ging het niet helemaal goed en deden de dolfijnen lekker hun eigen ding (was alleen maar leuk om te zien!) en zwommen ze allemaal lekker door elkaar heen :)! Daarom moesten we even het water uit en wachten tot de rust weer teruggekeerd was. We hadden al een paar oefeningen gedaan, maar toen we het water weer ingingen, begon het programma gewoon weer overnieuw (prima!). We hebben zo'n 50 minuten met ze gezwommen, het was echt fantastisch! Van haastwerk was er hier echt geen sprake!
In totaal waren we $ 415,- kwijt, net geen 300 euro. Hier zat een foto pakket bij in, we hebben in totaal 70 foto's!
We gaan in mei 2010 naar Discovery Cove. Dit lijkt ons echt fantastisch (ook gezien alle goede reactie op FF). Met een gezin kom je al snel over de $ 1000, dus Hollanders als we zijn pakken we elke korting mee.
De "book early and save" korting vind ik erg riskant. Geldt slechts voor een periode voorafgaand aan de bewuste datum. Straks zijn er geen plaatsen meer ... Heeft iemand ervaring?
Website heeft ook de mogelijkheid om een "promotion code" in te voeren. Weet iemand wie deze codes uitdeelt?
Anders toch maar nu boeken, scheelt een hoop teleurstelling! Wie helpt?
Dolphin Research Center heb ik net geboekt voor November=D> Op de Keys gaan we een half uur zwemmen met dolfijnen. Dit als verrassing voor mijn vrouw, aangezien ze hiervan al droomt sinds ze klein is. Ga niks vertellen van te voren en neem haar op de dag zelf mee hier naar toe. :-\"
Iemand ervaring hier? Hoe was het en wat kan je verwachten?
Wij hebben er ook gezwommen. Was een leuke ervaring. Zie hier ons reisverslag van die dag: http://rondreisflorida2007.wordpress...enterkey-west/