Re: Vliegen met British Airways (BA)
Fijne site, die Kayak
De prijzen waren hoger dan via BA website. En die extra vlucht is alleen op weekends. Ik dacht op een vrijdag te vertrekken.
Wat tegenvalt bij BA is de terugvlucht. De overstaptijd is dan te lang. Minimaal 5u.
Maar op Kayak vond ik ook een andere optie: Icelandair.
Ik zie hier op de forum nog geen topic over deze maatschappij.
In een andere post vraag ik naar de mening/ervaring met deze maatschappij...
Ik vlieg komende januari met BA naar Orlando (via Gatwick). Ik wil graag upgraden naar Economy Plus. Ik heb de reis geboekt via Expedia en daar gaven ze aan dat zij dat niet kunnen regelen, dan moet ik bij BA zelf zijn. Ik was net aan het inloggen op british airways.com, maar daar kreeg ik melding dat ik dit bij reisorganisatie (expedia) moest regelen. Heeft iemand eerder met dit bijltje gehakt?
British Airways heeft geen Economy Plus
Maar BA heeft wel een tussenklasse die je niet kan vergelijken met economy plus. Je betaald dan aanzienlijk merr geld. Het bete is om BA te bellen en te vragen wat de mogelijkheden zijn. Ik denk niet veel.
@Ebelix;
Dat klopt maar die is vele malen duurder dan de Economy Plus van United.
Wij vliegen met BA van Amsterdam naar Heathrow en stappen hier over naar Miami. Ik heb gelezen dat je met BA aankomt en vertrekt vanuit Terminal 5, is het eenvoudig om in de vertrekhallen te komen.
Volg de bordjes met transfer en je komt vanzelf weer in de vertrekhal.
Wat schetst onze verbazing? Wij hebben tickets gekocht voor de meivakantie 2013 rechtstreeks bij BA. Een schitterende aanbieding bij een maatschappij waar wij zeer positieve ervaringen mee hebben op onze diverse reizen naar de USA. Echter op donderdagavond 27 september 2012 ontvingen we van BA een mailtje dat de vlucht Gatwick -> Orlando gecancelled was. Ze hadden hun best gedaan en de best mogelijke alternatief aangeboden: zelfde vlucht/tijdstip maar dan 1 dag eerder. Maar wat ze vergeten waren was dat we er een vlucht A'dam -> Gatwick aan vooraf gaat die doodleuk nog op zaterdag was blijven staan. De link in de mail om zelf een andere vlucht te kiezen was geblokkeerd. We moesten telefonisch contact opnemen met BA. Dat heb ik de volgende dag gedaan. Na een gesprek met een medewerkster (totaal 32 minuten incl. in de wacht staan) kregen we een vlucht eerder aangeboden. Deze had ik bij boeking niet genomen omdat de transfertijd op Gatwick 55 minuten is. Volgens de medewerkster was 45 minuten het minimum. Dus we vliegen nu wel op zaterdag maar met een korte re overstaptijd. Dat wordt weer vrezen dat de koffers niet gelijkertijd met ons aankomen in Orlando . . . maar we zijn 2,5 uur eerder in Florida! Overigens moet ik zeggen dat de dame van BA ons zeer netjes behandelde.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Holandesa
Hoi
Dat lijkt mij idd een betere vlucht. Mag ik je vraag waar je deze hebt gezien?
Wat ik heb gevonden was op de site van BA met heenreis begin Mei en terugreis half Mei 2013... En deze vlucht heb ik nog niet gezien...
Vlucht 2039 op 27 april 2013 is gecancelled op 27-09-2012. Dat wordt dus rennen op het vliegveld.
@EIQ;
Het is wel krap hoor!!
succes!