Nu moet je dus gewoon de software downloaden en zelf op een kaartje zetten?
Afdrukvoorbeeld
Nu moet je dus gewoon de software downloaden en zelf op een kaartje zetten?
Ja, maar het kaartje leek me makkelijker. Bij ons gaat er nl. nogal eens wat fout:(. Zal het maar snel doen dan kan ik nog van alles gaan regelen als het weer eens niet lukt.:).
Martijn, heb nog een vraag. Kan ik zeker beter een 2GB kaartje nemen niet met mijn geluk past het niet op een 1GB
Voor de kosten maakt het tegenwoordig weinig meer uit volgens mij:
- Sandisk 1Gb: 14.95,-
- Sandisk 2 Gb: 22.95,-
Dan heb je ook nog ruimte om er gekke stemmen of POI''s bij te zetten. Zelf heb ik een PDA met TomTom dus ik gebruik die ruimte voor andere dingen. Maar heb dus geen idee of het precies past op een 1GB kaartje. Ze leveren het wel op zo'n kaartje dus het zou moeten kunnen :)
Ik heb vlak voor m'n vakantie ook nog een TT One gekocht (€ 218) met 2 GB kaartje (€20) bij Topdeals, en meteen ook US Southeast Region gedownload en geïnstalleerd. De map voor Southeast neemt maar 246MB in beslag, en alle andere onderdelen (Benelux, voices etc) samen maar 101MB. Dus met een 1 GB SD-kaartje moet het wel lukken. Maar zoals Njit al zegt: het prijsverschil tussen een kaartje van 1 en 2 GB is erg klein. Voor toekomstige uitbreidingen zou ik dan ook meteen voor het 2 GB kaartje gaan.
De complete amerika versie is 900 en een beetje MB, dus past op een 1 gyg kaartje :D
Ik vroeg me af:
Als je een tomtom one hebt met de kaarten van Europa. Kan daar dan de southeast region bij? Indien ja: worden die kaarten van Europa dan overschreven? Of hoe zit dat juist.
Staan in verschillende mapjes. Dus er wordt niks overschreven.
En je SD-kaartje moet natuurlijk nog voldoende ruimte bieden ....
Even een vraagje:
Ik heb de SD van geheel usa en canada binnen maar alles staat in het engels dat is niet helemaal mijn sterkste kant(het lezen, schrijven dan wel spreken gaat me beter af :roll:)
Kan ik deze nu gelijk gebruiken ondanks dat we nu nog in nederland zitten.
En wat moet ik precies met dat (visitekaartje groot) kaartje doen??
Moet ik dat activeren op de tomtom site??
Maar hoe dan................??
Alvast bedankt!
Gr. Monique
Hij zal geen locatie laten zien. Maar je kan wel alvast favorieten toevoegen (bijvoorbeeld de hotels tijdens je vakantie).
http://www.tomtom.com/support/index....iveren&FID=315