Re: hotel boeken via priceline met 3 personen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Anthonie
Hoi
Daarom moet je hem even mailen als je echt interesse heb in deze villa, wij betalen echt veel minder incl zwembadverwarming. \\:D/
En in welke richting moet ik dan denken?
Citaat:
Njit
En in welke richting moet ik dan denken?
Rond de $500
Anthonie
Dan zit je dus rond de 55 euro per nacht.. Klinkt niet slecht..
Citaat:
Ta2 Gerrit
Er zijn van die dingen in het leven die kostenefficient volledig wegcijferen. Zulke dingen geven aan dat je moet doen wat je wil, en dat vooral niet uitstellen of laten afhangen van de centjes. Live Life To The Max !!
Nu waren we al niet terughoudend wat dat aangaat, maar een jurk met zakken krijg je niet mee na het hiernamaals, dus pak nu wat je kunt, voor het te laat is.
Dat klinkt allemaal erg serieus en filosofisch, maar ik moest dit even kwijt.
Ik moet je zeggen gerrit dat is ook mijn instelling, geniet nu het nog kan want alles kan zo over zijn !!
Maar het is toch echt zo hoor!!
gr maris:)
Citaat:
Njit
Dan zit je dus rond de 55 euro per nacht.. Klinkt niet slecht..
Idd dat dachten wij ook, daarom maar meteen geboekt, al duurt het nog ruim een jaar!
Anthonie
Citaat:
marisca
Ik moet je zeggen gerrit dat is ook mijn instelling, geniet nu het nog kan want alles kan zo over zijn !!
Maar het is toch echt zo hoor!!
gr maris:)
Ik had nooit echt die instelling, ik ben toch wel een beetje spaarzaam. Maar zaterdag vloog ik naar New York (zakelijk, maar vrouw wel meegenomen), ben ik net geland, komt het bericht dat een goede collega van mij, 42 jaar met 3 kleine kindjes, tijdens het apres-skieën gewoon ineen is gezakt, acute hartstilstand ..... Ik schrok me echt een ongeluk ... Beetje zelfde soort persoon als ik (veel en hard werken, veel reizen, etc etc) .... Dat zet je echt serieus aan het denken kan ik je vertellen .... :sad: ...
Zit nu alweer op vliegveld, vlieg zometeen weer terug. Maar we hebben hier veel over gepraat en ook veel genoten van ons samenzijn hier in NY (wat een stad [-o< ! ) en veel mooie dingen gekocht (ik hoop dat ze niet staan te controleren op Schiphol [-X ) voor kinderen en vrienden ....
Ja dat is wat he. Toevallig is er bij ons in de familie ook net iemand overleden en dan ben ik zo blij dat ik lekker met mijn dochter en meestal met mijn man lekker dit soort dingen kan doen. Ja je moet gewoon genieten van het leven want je weet maar nooit. Met dat soort dingen, sta je altijd gelijk weer even met beiden benen op de grond en heb je iets om over na te denken.
Succes Mattrob
Nicole
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattrob
Zit nu alweer op vliegveld, vlieg zometeen weer terug. Maar we hebben hier veel over gepraat en ook veel genoten van ons samenzijn hier in NY (wat een stad [-o< ! ) en veel mooie dingen gekocht (ik hoop dat ze niet staan te controleren op Schiphol [-X ) voor kinderen en vrienden ....
Ben weer terug, wel controle, maar gelukkig niet uit de rij gehaal .... pffffttt. Hoop dat ze snel dat maximum invoerbedrag naar 400 euro pp tillen [-o<