Re: Huis kopen in Florida
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
disney-golf
Ik begrijp je vergelijking niet met in een "goedkopere" buurt zitten dat dan je onkosten lager zouden zijn.
Ik zie in dit topic calculaties voorbijkomen waar mensen honderden dollars per maand kwijt zijn aan homeowners association fees... ik betaal $40 per jaar! Mijn property tax is ongeveer 1/3 van wat de meesten zeggen te moeten betalen. Inderdaad, een paar andere kosten zijn gelijk. Maar van de duizenden dollars die sommigen per maand kwijt zijn, heb ik toch echt geen last.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
disney-golf
Het is over heel de wereld hetzelfde, toplocaties kosten meer maar brengen op termijn (procentueel) ook veel meer op
Dat is iets waar ik me totaal niet druk over maak... wat het op termijn opbrengt. Ik ben niet van plan dit bij leven nog te verkopen.
Ik huur altijd bij particulieren die zelf de verhuur zorgen en een locale MB hebben om allerhande zaken te regelen en eventueel ook verhuur op de dagen dat jezelf het huis nog niet verhuurd hebt. Dat laatste is afhankelijk hoe je relatie is met je MB.
Uit het bericht van Akkerw
mb is een management bureau
Ahh... Gewoon de Management Company dus...
Wat rekent een MB als ze moeten opdraven omdat huurders een lege gasfles hebben ? En gaat zo'n mb mensen inchecken en bijv. de electriciteitsstand opschrijven ? Kan iemand me een indicatie geven van de prijzen van een MB waar je ervaring mee hebt ? Je moet er toch niet aan denken dat je huis misschien verhuurd is terwijl je daar niet van op de hoogte bent ????! Ik heb dit soort verhalen al vaker gehoord en dat weerhoudt me ervan. Verder vind ik het een must om iedere maand zelf de nota te ontvangen van het verbruikte water en electriciteit !
Je kunt er van uitgaan dat er voor iedere "uitruk" excl. de spullen ruim US$ 60,- wordt gerekend...
(in Nederland noemen we dit voorrijdkosten)
Dus Toilet verstopt?
US$ 60,- voorrijdkosten + minimaal 1 uur á US$ 80,- arbeidsloon...
Er zijn maar heel weinig MC's die écht goed zijn...
De de batterijen van de brandalarmcensors leeg???
Idem ditto... + batterijen...
Dus verhuren doe je zelf!
En maak héél goede afspraken over het onderhoud.
En ga zo maar door...
Ze zijn er ook heel enig in om bijv. handdoeken te vernieuwen terwijl deze nog lang niet onbruikbaar zijn.
En wat ze dan rekenen is ongelooflijk...
Waar ik van geschrokken ben zijn de bankkosten die er nog bij komen bij het verhuren. Bankkosten die je betaald bij het ontvangen van huurinkomsten en dan ook weer bankkosten als je deposits terugstort. Heeft er iemand tips ? Paypal schijnt gunstig te zijn maar vooral voor de storter en niet voor de ontvanger ? Hoe zit dat eigenlijk bij MB's die zitten daar toch zeker niet ook nog tussen of toch ?
Waarom denk je dat de meeste Britten altijd, boekingen uit de UK altijd op hun britse rekening laten storten... :idea:
je kan bij paypal de kosten ook doorrekenen aan de verhuurder hoor gewoon laten storten onder prive .