Re: wijziging vlucht Martinair
Ik ging vandaag reisboeken halen voor de cruise die we willen gaan doen volgend jaar en daar sprak een meisje over Martinair.
Zij vertelde dat ze bezig waren met reorganiseren en dat ze hopen (martinair zelf dus) het snel weer op de rail te hebben.
Zei vertelde overigens dat er heel veel klachten binnen kwamen en ook heel veel mensen er van af zien om met ze te vliegen.
Toen ik zei dat het per 1 november misschien wel over zou zijn gezien ze dan geen europa vluchten meer zouden doen, stond ze met haar mond open omdat zij nog van niets wisten??????????
Maar ja we zien het allemaal wel hopelijk is het wel zo dat het per 1 november er alles beter uit komt te zien.
Gr. Monique
Las net op Orlandoforum dat Martinair aan het reorganiseren is, hopen dat dat niet te lang gaat duren....weet iemand of, mocht het zo dramatisch blijven, ik eventueel met een andere maatschappij zou kunnen gaan, en wat de kosten daar van zijn........ik ga pas eind april maar wordt toch niet zo vrolijk van de verhalen die ik hier lees.....dan toch misschien maar een overstap....in ieder geval goed de verhalen blijven volgen....en de vluchten van Martinair.........
Hoi allemaal,
Afgelopen weekend bij American Vacations (Teo Oortman) geweest. Hij raden ons af om met Martinair te vliegen i.v.m. de problemen die verwacht worden met de maatschappij (niet meer op tijd vliegen, vluchten die uit gaan vallen etc.). We hebben nu een optie genomen bij United Airlines en de stoelen (aan de raamzijde) al gelijk laten reserveren. Maar wilde jullie dat van Martinair niet onthouden.
Grz.
Dr. Phlox
Re: Problemen met vluchten Martinair
He ff goed bericht MP 635 van vandaag is vertokken naar Orlando met minder dan een uur vertraging.....nou trek de champagne maar open zou ik zo zeggen....ha ha ha ha ha
Originele tijd 13.40 uur, vertrokken om 14.29 uur
Ik lees op dit forum met name slechte berichten over de vluchten van Martinair van en naar Orlando. Ik vlieg op Miami in november, zijn daar ook zulke slechte verhalen van bekend?
Overigens zijn mijn tickets al een dag verschoven... (ander topic)
Ik neem aan dat, dat niet anders zal zijn het blijft dezelfde maatschappij met dezelfde problemen. Zelf ben ik maar 1 keer direct naar Florida gevlogen. De tussenstops vindt ik zelfs niet meer vervelend maar kan me voorstellen dat het met een stel kinderen heel anders kan zijn.
Ja wij gaan ook met een kleintje.....denk je ga dus lekker rechtstreeks.....maar wat is erger.....een tussenstop die al ingepland is......of dikke vertraging......nou doe mij die tussenstop dan maar...en heb even gekeken, er zijn tussenstops die helemaal niet zo ongunstig zijn....een paar uurtjes, ja als ze op tijd gaan is rechtstreeks wel iets makkelijker met kindjes.....
Oké dan maar... Tussen alle "slechte" berichten, nu even een goed berichtje...
We zijn gisteren terug gekomen vanuit Miami. Totaal geen vertraging gehad met Martinair. Heen niet en terug ook niet. Dus ook nog wel iets van goed nieuws ;-)
Wij zijn 22 september naar MCO gevlogen met Martinair, met slechts 45 minuten vertraging. Terug op 6/7 oktober maar 20 minuten vertraging, maar in 9 uur terugvliegen kun je beter omschrijven als "fladderen".
Wel hebben ze het klaargespeeld om zowel op de heenweg als op de terugweg mijn Stokke Xplory wandelwagen (van €900) te vernielen. Deze was aan de gate ingecheckt en kwam via de band terug. In beide gevallen zo lomp behandeld dat het vergrendelmechanisme van het in- en uitklappen van de wielen kapot was. In Orlando op aanraden van Martinair een nieuwe aangeschaft (wederom $852), maar die heeft het nu dus maar 1 week vol gehouden... Gisteren dus maar weer €896 uitgegeven om er weer 1 te kopen...
Uiteraard heb ik de claimafhandelingsprocedure gestart en in handen gegeven van een jurist via mijn rechtsbijstandsverzekering...