-
Re: Disney Cruise Line
Ook ik ben net terug van een Disney cruise. In 2011 heb ik ook een Disney cruise gedaan en ik zou zo weer gaan! Mijn eerste cruise was de Western Caribbean op de Magic met alleen mijn ouders (dus alleen volwassenen). Vorige week zat ik op de Fantasy voor de Eastern Caribbean met mijn ouders, zus, aanhang en twee kinderen. De shows die wij hebben gezien waren allemaal anders dan op de magic maar ik weet dat sommige shows op meerdere schepen te zien zijn. Dit keer was er ook ander entertainment in de bars en de grote zaal dan in 2011. Zo hebben we Buckets 'n Boards gezien, een of andere buikspreker en in 2011 een goede act met muziek en schilderen. De films in de bioscoop waren ook anders maar dit keer geen tijd gehad om naar de bios te gaan. Verder waren de schepen verschillend, de fantasy is veel groter en je vindt er oa de aquaduck en een minigolf baan. Op de magic hebben we voornamelijk gebruik gemaakt van de gedeeltes vh schip die alleen voor volwassenen waren, dat was afgelopen reis natuurlijk niet altijd mogelijk met kinderen. Ook de kookdemonstraties waren anders en dit keer hebben we handdoeken gevouwen ipv servetten. In Palo hebben we de brunch gedaan en op de magic het diner. Volgende keer zou ik Remy ook nog uit willen proberen. Ik doe altijd veel in mijn vakantie want lezen en uitrusten kan ik thuis ook dus probeer zoveel mogelijk shows en dingen die georganiseerd worden ed bij te wonen die me aanspreken. En als laatste, de ports waren natuurlijk allemal anders deze reis en dus ook de excursies die ik gedaan heb. Ik durf het wel aan om nog een keer te gaan maar het liefst weer een andere route en een van de kleine schepen (magic of wonder). Hier in huis gaan stemmen op voor Alaska of het Panamakanaal. Helaas gaan ze niet meer naar Hawai anders stond die hoog op het lijstje.
-
Wij zijn al verschillende keren wezen cruisen met Disney. En er zijn inderdaad shows die we al vaker hebben gezien, maar ons maakt dat niet uit. En ieder schip heeft vaak ook nog een eigen show die niet op een ander schip speelt. Plus de gastartiesten zijn ook steeds anders.
Mij zou dat niet verhouden om weer een keer te gaan en ook op hetzelfde schip.
Wij gaan deze zomer Alaska doen, lijkt ons heel mooi.
En Panamakanaal staat heel hoog op ons lijstje maar dat moet dan helaas met een andere cruisemaatschappij.
Hieronder staat onze blog voor deze zomer en er staat ook de cruise van NCL op.
http://patconcruise.blogspot.nl/
-
Nog twee weken en dan zitten we op de Disney Wonder. Onze belevennissen gaan we op een blog bijhouden.
http://patconcruise.blogspot.nl
-
ook wij zijn net terug van onze eerste Disney Cruise en inderdaad , het is gewoonweg fantastisch! Een prachtig schip , vriendelijk personeel , heerlijk eten , practige shows , superleuke animatie de hele dag door ,een bezoek aan castaway cay (het prive eiland van Disney wat gewoonweg een pareltje is!!) enkel lovende woorden van ons , wij gaan zeker terug gaan in de toekomst , al zal het dan langer zijn dan 3 dagen!
hieronder een linkje naar onze geweldige ervaringen op de cruise!
http://tomenvalesca2013.blogspot.be/...ise-dag-1.html
-
Wij hebben inmiddels een paar cruises gedaan, maar nog niet met Disney, die staat hoog op mijn verlanglijstje. Leuk verslag tomenvalsca, Connie, ik ga het verslag volgen. Alaska is ook een wens, dus dat zou helemaal een mooie combinatie zijn.
-
Wij zijn ook met andere cruisschepen geweest maar Disney blijft toch anders het voelt als thuis komen.
Ze zijn wel wat duurder maar dat is het ook waard.
-
Wij gaan 28 april met de Disney cruise.
Wat gebeurt er met al je bagage?
Ik neem aan dat er geen plaats is in de kamer voor 4 grote koffers + handbagage in je kamer?
-
De bedden zijn speciaal hoog gemaakt zodat je daar je koffers onder kwijt kan.
welke cruise gaan jullie doen?
weet je dat je je evt op Facebook aan kan melden bij een Facebook groep met mensen die allemaal dezelfde tijd op dezelfde cruise als jij zitten.
wij gaan dit jaar ook weer, 26 april, fantasy Western cruise van 8 dagen.zoooooo zin in.
ik heb me ook aangemeld via fb groep en kunnen nu ook mee doen met fish extender :-)
-
OK dat is mooi,zat al te kijken voor een storage locker ofzo.
Wij doen de 4 night bahamian cruise met de Disney magic.
Dat van facebook wist ik niet , ik zal eens kijken,bedankt voor de tip.
-
Leuk! Vorig jaar is de magic verbouwd en heeft nu ook hoge bedden. Toen wij er mee voeren moesten we onze koffers in de kast of aan de kant zetten. Die bedden zijn echt ideaal. Verder is een Disney cruise super om te doen. Wij houden de nieuwe data voor 2015 in de gaten. Misschien een Panama kanaal cruise?