Re: Weersverwachting voor de komende week??
Idd zoals Gerrit al aangeeft kun je hier helemaal niet van de voorspellingen op aan, wij zouden heel veel regen krijgen van Anna, we hebben geen druppel gehad.
Ik kijk alleen maar naar de volgende link, dit is de waarheid, het helpt je helaas niet met voorspellen.
http://radar.weather.gov/radar_lite....t=NCR&loop=yes
Re: Temperatuur in de winter.
In februari 2008 zijn we een dagje naar Clearwater Beach geweest. Er waren genoeg mensen op het strand, ook voor een picknick en zo, maar zwemmen kan ik me niet herinneren. We liep iedereen in top en korte broek.
Re: Temperatuur in de winter
Het kan in de winter echt wel heel warm zijn.
Ik ben 4x in de winter geweest (januari) en alleen de laatste keer in (dec 2007- jan 2008) was het erg koud (met een muts op en dikke truien aan in WDW) maar diezelfde vakantie was het ook extreem warm.
We hebben in 3 weken tijd overdag 13 en bijna 30 graden meegemaakt. We hebben elke vakantie gewoon kunnen zwemmen. Ook op het strand gelegen (Fort Meyers) en ben zelfs vreselijk verbrand :-(
Maar goed, het risico is zeker aanwezig dat het minder warm is en zeker 's ochtends en 's avonds is het dan wel fris.
Jackie
Het kan er ook gewoon koud zijn en vriezen. Toegegeven zeldzaam maar het zal je maar net treffen.
Een kennis van me heeft dit fenomeen mee mogen maken.
Temperaturen onder nul en verdwaasde Floridianen die bij gebrek aan beter sokken over hun handen aantrokken ipv. handschoenen.:lol:
na een koude nacht heb ik een keer 's ochtend vorst op daken van huizen gezien. dit was in feb 2000. en dan 's middags weer heerlijk weer.
ik snapte er niets van.....erg raar gezicht.
ik ben in 2000 in februari geweest en toen was het er echt freakishly cold. Je kon geen Floridiaan aanspreken of die deed geschokkeerd bericht dat het de koudste winter in 50 jaar was ofzo. Wij waren er niet helemaal op voorbereid en hadden maar 1 trui bij ons (per persoon) die we ook echt de hele week gedragen hebben! Het is dus moeilijk te voorspellen (het was echt met tijd en wijlen "klappertandkoud")
We gaan nu in december en ik ben van plan een aantal witchdocters in te huren om een lekker weer dansje te gaan doen, want ik zou het toch wel leuk vinden om een keer blizzard beach te mogen bewonderen en dan het liefst zonder ijspegels aan mijn neus.