Via de website waar volgens mij Trails mee kwam, kon ik deze informatie vinden. Nieuwe community dus, je zit in ieder geval op steenworp afstand van een Walmart af (Cagans Crossings).
Afdrukvoorbeeld
Via de website waar volgens mij Trails mee kwam, kon ik deze informatie vinden. Nieuwe community dus, je zit in ieder geval op steenworp afstand van een Walmart af (Cagans Crossings).
@ Hannie: Zie mijn eerdere post: http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post170544
@Hannie,dat is ook stom toevallig! Welke periode gaan jullie?
Wij gaan met kerst, en jullie? Heb jij al contact met de eigenaar?
Ik wacht nog even op wat meer quotes van andere eigenaren.
Wat zou hier mis mee zijn. Dit is wel heel goedkoop. www.floridadreamholidayhomes.com
Het is in Montego bay, heb ik ook nog nooit van gehoord. Ligging opgezocht, en dat is wel OK.
Ik heb een quote van $1285 voor 15 dagen met kerst incl poolheat!
Nog een andere vraag: als jullie een quote gehad hebben, onderhandelen jullie dan nog verder over de prijs?
Hallo,
Wij hebben via AE een disney area standard homes(3 kamer ) geboekt. Wie van jullie heeft hier ervaring mee?
Wij hebben in 2008 via AE een superieur villa gehuurd. We zoeken nu liever zelf zodat we precies krijgen wat we willen. De villa toen was groot maar beslist niet superieur en de ligging was abominabel. Dus... we boeken nu rechtstreeks bij een eigenaar en zoeken eerst iets uit met al onze wensen.
Hannie enCindy 74 bedankt voor jullie reacties en tips, wij puzzelen rustig door om onze reis voor komend jaar mei/juni compleet te krijgen.