Niks nieuws hoor dit is al jaren zo, Alamo vraagt inderdaad geld voor je airmiles, dus gewoon niet selecteren en dan kost het ook niks, krijg je alleen geen miles.
Afdrukvoorbeeld
aanbieding voor florida met kerst !
https://www.alamo.nl/aanbiedingen
Ik heb meteen ff gekeken en gerekend, maar het is niet echt zo'n aanbieding dat de huur goedkoper is dan normaal, het zal wel te maken hebben met de dure decembermaand.
Bijvoorbeeld 7 dagen Standard-SUV met Alamo-GOLD komt op 348 euro, dus evengoed bijna 50 euro per dag, dus ik denk dat nog ff verder shoppen best de moeite waard is ;)
Allen,
Ik heb een aardig stukje terug gekeken, maar kan niet een echt duidelijk antwoord op mijn vraag vinden dus daarom stel ik hem maar:
Zijn er al bevindingen mbt het ophalen van een auto geboekt met de Dragster code.
Wij hebben een boeking staan voor november en wil toch wel weten wat er straks gaat gebeuren als we op MCO staan bij de Alamo balie.
Ik hoor graag van jullie.
Sjon, Bianca en Romy
Vanaf bericht #1196 even lezen..
Ik heb de vraag ook al 2 keer gevraagd maar zo te zien heeft iedereen voor later geboekt.
Ook ik zal over 3 weken je kunnen vertellen of het gelukt is op Atlanta Airport met deze code.
Al ga ik er nog steeds vanuit dat het goed is omdat inmiddels de juiste prijs overal staat genoteerd.
Maar op 03 october kun je op mijn blog lezen over mijn ervaring ;-)
Naar mijn weten is het allemaal in orde. Mijn boeking op de Alamo.com site staat zoals ik hem geboekt heb tegen het lage dragster tarief. Inclusief de SafeTime constructie en met extra bestuurder. Neem voor de zekerheid wel al mijn chats en bevestigingsmails me :-).
Hoi Allemaal,
Ik heb mijn auto met dank aan Teleton geboekt bij http://www.alamo.de/Hotdeals/732/de/vacation_eng, onderstaand de info wat het is geworden, rij er nu in rond :), moet er wel bij zeggen dat ik altijd een Midsize SUV boek, is voor ons groot genoeg en door mijn werk rij ik al zo vaak in dikke auto's dat dit mij niet zo kan boeien in de vakantie, kan jullie dus niet zeggen wat een grotere auto gaat kosten, heb er ook niet naar gekeken.
Vliegveld: MCO/retour MCO
Tijd : 8-9-2011 tm 6-10-2011
Auto : Ford Escape
incl. : inkl. 2e bestuurder, alle verzekeringen, volle tank etc.
Huurprijs : $ 764.00 ( 538,71 euro)
Grtjes Toos
Wie heeft ervaring met het reserveren van een auto via de Duitse site van Alamo, zijn de voorzieningen (gold) te vergelijken? Volgens mij scheelt het prijstechnisch een behoorlijk bedrag.
Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.