Toch wel! Op de hoek van de 192 (Irlo Bronson Mem Hwy, Kissimmee, FL, USA) en Formosa Blvd (Formosa Gardens) is een meeneem chinees.
Zelf al geweest omdat ik ook eens uit de papieren "bakjes" met chop sticks wilde eten...:p
Afdrukvoorbeeld
Bij de meeste filialen van PUBLIX zit ook een chinese take-away en een pizza take-away.
Vorig jaar in april en september een aantal malen gehaald bij de chinees en italiaan naast de PUBLIX bij Highlands Reserve en het was allemaal onwijs lekker.
Groetjes, Petra & Pieter
Petra en Pieter bedankt voor deze tip. Wij zitten vlakbij Highlands Reserve, we gaan dit zeker uit proberen.
Groetjes,
Sjon, Bianca en Romy
Ligt er ook ergens een manchu wok??? Dat is zo ontzettend lekker, en helemaal niet duur. Hebben we in Las vegas veel gegeten.
Volgens GOOGLE zit er een in de Florida Mall ;)
Groetjes.
Pieter & Petra
inderdaad, daar had ik ook kunnen kijken, haha! In ieder geval bedankt
...................chinees afhalen zoals bij ons hebben ze daar niet...........
In Orlando weet ik niet.
Bij ons hotel in Ft Lauderdale was een klein lokaal winkelcentrum met Publix, bank, kapper, slijterij en o.a. ook een Chinees. Echt een familie business.
De Chinees had net als hier een gedrukt afhaalmenu, zat in een bakje aan het raam.
Wij hebben 's avonds daar gehaald en op ons terras opgegeten.
Was net als hier plastic bakjes, plastic bestek en papierenservetten in een plastic draagtasje.
Smaakte zeer goed.
Knaapje