Ah dank je Njit ik had net dezelfde vraag willen stellen omdat ik nu nog niet een auto wilde boeken maar pas in january! :-)
Afdrukvoorbeeld
Even terug komen op de vroegboek actie als je een auto wilt huren bij usareisen.de kun je dit nu al doen omdat ze nu een regeling hebben dat je de reservering kunt annuleren tot 72uur van te voren mist je een auto neemt van Alamo, Dollar of National.
Tevens hoef je de kosten pas te betalen 4 weken van te voren!
Ik heb gisteren op deze manier de beroemde Equinoxe weer gehuurd en nog niks hoeven aan te betalen. Vind ik toch prima service van onze Duitse vrienden!
De layout van de website is wel iets veranderd maar de Equinoxe is nog steeds als aparte klasse te huren.
Dat vind ik heel positief.
Dan ga ik vandaag of morgen ook de Equinox maar eens boeken voor onze vakantie in mei 2010!
Hoe heb je dat overigens geregeld?
Ik kan op het reserveringsformulier niet terug vinden waar je dat aan kunt vinken om later te betalen.
laddy-M moest alles nu meteen betalen en Calypso pas 4 weken van te voren. Zelfde vrag vraag als Maarten-Annique: hoe kun je aangeven dat je pas 4 weken van te voren wilt betalen? Ik hoor veel dat Usareisen dit jaar duurder is dan vorig jaar, maar tot mijn verbazing voor een minivan (7pers) nu opeens goedkoper dan eautohuur.
Ik heb laatst met USAreisen gebeld en daar vertelde men mij dat, indien het huurbedrag > € 1000,- je sowieso pas 4 wkn voor de datum hoeft te betalen. Is het huurbedrag minder en wil je toch pas 4 wkn van tevoren betalen dan kun je dit in het opmerkingen-scherm vermelden en wordt er door hun rekening mee gehouden.
(zie mijn reactie 1 pagina terug)
Gewoon in de remarks gevraagd of ik later kon betalen en kreeg in mijn bevestiging email het bericht dat het bedrag pas 4 weken van te voren afgeschreven word van de credit card.Klopt mijn bedrag was maar €604.00 en dus gewoon in de remarks gevraagd voor uitstel van betaling en dat werd gewoon gegeven. trouwens ik had gezegd dat ik na 27 januari wilde betalen maar daar hebben zij zelf toen dus van gemaakt dat het bedrag pas 4 weken van te voren word afgeschreven. Vind ik netjes en goeie service. Want zo hebben zij toch een klant ik ik heb de korting 5 & 3 % terwijl ik pas in Mei hoef te betalen.
Hm ... net half uurtje terug ook de boeking gemaakt voor de mei-vakantie, Equinox natuurlijk. Ik betaalde voor 8 dagen toch EUR 235 of zo, volgens mij een stuk duurder dan vorig jaar, niet in verhouding tot de stijging van melkprijzen :-& !
Maar goed, ik heb er net nog maar een email overheen gestuurd, of ik maand van te voren pas hoef te betalen. We wachten maar af; scheelt toch weer in de cash-planning ;) !
Op aanraden van de FF-leden zojuist een Equinox gescored voor de april/ mei-vakantie. Dat scheelt fors met de andere aanbieders! Dank!