Re: Hotel gezocht: Orlando
Wij hebben er vorig jaar een deluxe appartement gehad.
2 grote sl.kamers, 1 1/2 badkamer, keuken met eetbar en grote zitkamer met eethoek en balcon.
Gigantisch groot en netjes. Inventaris wat sleets en keukengerei minimaal.
We hebben zelf een koekenpan gekocht in de supermarkt.
Wij betaalden toen, okt 2008, $120 p.n. incl alles via GTA en dat was het best waard.
Op een paar minuten zit een Publix, maar je hebt echt een auto nodig. Het ligt wat verder van "alles" op I-Drive.
Knaapje
leuk hotel gezocht omgeving Intern.Drive
Hallo ik heb net mijn tickets geboekt voor aankomende zomer dus we gaan weer .
Nu hebben we twee jaar terug in een villa gezeten maar omdat we nu met zijn drietjes gaan willen we eigenlijk wel in een hotel of appartement in de buurt van Universal ,International Drive.
Wij zaten twee jaar terug in Clear Creek bij Disney maar willen nu in de buurt van Seaworld ,International Drive enz.
Ik zoek een leuk hotel met als het kan ruime kamers met een bankstel,en eventueel een keuken erin.
Wie o Wie heeft er goede ervaringen met een leuk hotel waar je ook zelf nog een beetje kan kokerellen en relaxen.
Dus niet een kamer met twee bedden en dat is het.:-?
Re: leuk hotel gezocht omgeving Intern.Drive
Wij hebben een flink aantal jaren geleden een paar keer in de Summerfield Suites aan I-Drive gezeten. Erg prettig verblijf met goede kamers met slaapkamer en keuken.
En diverse restaurants e.a. op loopafstand, o.a. Tony Roma's en een themed minigolf.
Tegenwoordig heet het Staybridge Suites en het ziet er nog steeds niet verkeerd uit.
Re: leuk hotel gezocht omgeving Intern.Drive
@Silvia37: Ik heb je bericht verplaatst naar dit onderwerp waarin al meerdere keren dezelfde vraag is gesteld en - uiteraard - ook al een heleboel tips zijn gegeven.
Kijk ook eens in het overzicht met hotelervaringen, daar hebben al een behoorlijk aantal forummers hun ervaringen gedeeld met de anderen hier. Kijk hier maar eens en zoek dan naar hotels onder het kopje Centraal Florida waar "(I-drive)" in de omschrijving.
Succes.
Re: Hotel gezocht: Kissimmee
@silvia37; ik heb mijn antwooord maar even gekopieeerd uit dit topic http://www.floridaforum.nl/showthrea...ht=summerfield waar je min of meer dezelfde vraag ook al gesteld had.
Wij hebben een flink aantal jaren geleden een paar keer in de Summerfield Suites aan I-Drive gezeten. Erg prettig verblijf met goede kamers met slaapkamer en keuken.
En diverse restaurants e.a. op loopafstand, o.a. Tony Roma's en een themed minigolf.
Tegenwoordig heet het Staybridge Suites en het ziet er nog steeds niet verkeerd uit.
Re: Hotel gezocht: Kissimmee
We zijn deze vakantie , we zijn aan de laatste dagen bezig helaas , in de comfort suites geweest. Geweldige ligging. Top hotel. Met gratis ontbijt. Geboekt voor 65 $ per nacht via www.bookings.com . Wij gaan er morgen heen terug voor onze laatste nacht.
http://www.comfortsuitesfl.com
Aankomst Orlando kerstavond
Ik ben wat laat met mijn vraag maar probeer ze toch maar te stellen. Wij zullen op 24 december 's avonds aankomen in Orlando, de auto hebben wij al geboekt. Nu ben ik op zoek naar accomodatie, we zouden de volgdende dag richting cape Canaveral rijden en dan zo stilaan richting de Keys om daar oudejaarsavond door te brengen.
Ik ben op zoek naar accomodatie die op deze weg ligt en waar we in de buurt ook nog wat zouden kunnen gaan eten, het is tenslotte Kerstavond. Liefst niet te ver rijden. Ik zou ook ter plaatse onmiddelijk een gps willen kopen, iemand tips waar?
Bedankt voor jullie antwoordjes.