-
Re: Auto huren
Hangt van je tarief af. Bij Fully inclusive moet je bijbetalen (ook voor de 1e tank benzine), bij gold zijn maximaal 3 extra bestuurders inbegrepen en ook de 1e tank benzine.
Het laatste is vrijwel altijd voordeliger als je met meerdere bestuurders bent.
Knaapje
-
Chicco,
Hier alvast de voorstelling van de Trailblazer:
http://www.youtube.com/watch?v=e9yKFVmG55w
en van de Equinox:
http://www.youtube.com/watch?v=XViKk...eature=related
PS : THX voor de info van de CD
-
Volgens mij is dat hele Direct Road-verhaal zo'n beetje aan het verdwijnen. Op de website van Alamo staat er ook helemaal niets (meer?) over. Alamo zet nu steeds meer in op het zelf inchecken door de klanten, vooralsnog alleen voor inwoners van de VS en Canada, maar dat gaat m.i. snel uitbreiden.
-
Als buitenlander kan het ook, moet je alleen een rijbewijs hebben van Florida.
-
PT cruiser
In 2006 boekte ik een 'economy' wagen bij alamo. Aangezien er op de parking geen wagens stonden in die prijsklasse (die hadden ze zelfs niet), mochten we in de 'compact' categorie een wagen kiezen. De helft van die wagens waren pt cruisers. In de huidige brochures moet je echter een pak bijbetalen voor een cruiser (fullsize categorie). Kan iemand die onlangs bij alamo geweest is vertellen hoe de situatie ter plaatse is?
-
Re: PT cruiser
In welke plaats?
Het is trouwens weinig waardevolle info, aangezien de "voorraad per uur en dag kan wisselen. Als er nu PT Cruisers staan, dan kunnen er morgen weer alleen maar Alero's staan. Of wat dan ook.
-
Ik had me dit jaar voorgenomen om bij Alamo een upgrade te regelen voor een fun car zoals een HHR of een PT Cruiser. De baliemedewerker (Mo) moest het even navragen, maar er was nog een PT Cruiser beschikbaar. De auto stond zoals afgesproken keurig voor me klaar naast het kleine loket in de garage. Voor 170 dollar extra heb ik 2 weken veel plezier gehad van die mooie witte PT Cruiser met schuifdakje; ik vond het het geld zeker waard.
-
dat bedoel ik net, wij bestelden een economy en mochten één van de tientallen cruisers uitkiezen, er waren ook andere modellen verkrijgbaar in de compact categorie. In orlando in de garage van alamo stonden rijen wagens in elke categorie, behalve economy, daar waren zelfs geen wagens van. Weet ieman dof dit nog altijd zo is?
-
De PT die ik bij Alamo meekreeg (categorie "special car") reed best fijn, maar bij het optrekken liet hij zich goed horen. Beetje te. Maar wat zag hij er leuk uit! Ik zal straks eens een foto opzoeken en posten (zit nu in m' werkpauze :roll:).
-
Re: www.cartrawler.com ?
Even op de Alamo site een berekening gemaakt en ik kom tot de vaststelling dat twee weken Gold pakket (292 €) €37 duurder is dan de fully inclusive pakket (255€). Extra bestuurders heb ik niet nodig, maar een volle benzinetank is hier dan wel inbegrepen. Voor de rest blijft alles hetzelfde. Een volle benzinetank, inbegrepen in het Gold Pakket, zou dan die 37 euro meerprijs zijn. Handig, dan moet je de auto niet binnenbrengen met een volle tank !
Ik denk dat de keuze is gemaakt !!! Hartelijke dank voor de antwoorden.
BTW: Wij gaan grotendeels ook om het overheerlijke Amerikaans bier te proeven ! Bij die hoge juli temperaturen + hoge vochtigheidsgraad een waar genot :-D
mvg
Filip Geerts