Staat inderdaad rechtstreeks.
Misschien toch even navragen en wat compensatie/korting vragen,al is het maar bij een volgende boeking.
Je kunt maar proberen.
Verder veel succes met de planning.
Grts
Afdrukvoorbeeld
Staat inderdaad rechtstreeks.
Misschien toch even navragen en wat compensatie/korting vragen,al is het maar bij een volgende boeking.
Je kunt maar proberen.
Verder veel succes met de planning.
Grts
In de reiswereld leiden de termen "rechtstreeks" en "non-stop" erg vaak tot verwarring en niet ten onrechte.
"Rechtstreeks" betekent NIET hetzelfde als "non-stop". "Rechtstreeks" kán "nonstop" zijn, maar het hóeft niet. "Rechtstreeks" betekent in dit geval een tussenstop om in te klaren, om daarna met het zelfde toestel en/of vluchtnummer door te vliegen naar je eindbestemming. Is dit niet van toepassing, dán is er pas sprake van een "overstap".
Verwarrend? Ja. Misleidend? Ook wel. Komen de maatschappijen er mee weg? Ja.
Bedankt voor de informatie, 76-er. Dat maakt veel duidelijk. Ik ging er klaarblijkelijk vanuit dat rechtstreeks zou betekenen: instappen in BRU en uitstappen in MIA. Jammer dat luchtvaartmaatschappijen dit soort termen zo "misbruiken". Hoewel ik al veel vaker heb gevlogen, is dit nieuw voor mij, omdat ik meestal koos voor een goedkoper ticket met overstap. Ik zal er de volgende keer extra op gaan letten.
Verbeek: bedankt voor je reactie. Ik zal er eens een telefoontje aan wagen. Mocht er nog een verrassende uitkomst zijn, dan zal ik die hier melden :)
Als ik naar Amerika vlieg en ik moet het vliegtuig uit, door de immigratie en customs is het voor mij een overstap of ik nou met hetzelfde toestel verder vlieg of niet. Als ik uit het vliegtuig moet moet ik alles meenemen ondanks dat ik met hetzelfde vliegtuig verder vlieg. En wat voor vluchtnummer er dan aan de vervolgvlucht zit maakt me niks uit. In mijn ogen is dit een overstap.
De magie van het vluchtnummer. United heeft/had ook van die vluchten. Beginnen in Amsterdam en eindigen in Orlando. Alleen is het wel met een tussenstop op Washington, Newark, etc. Delta doet dat ook.
De KLM doet het ook naar Azie en de Antillen. De vlucht naar Jakarta heeft een tussenstop van een uur op Kuala Lumpur. Zowel heen als terug.
Goed lezen en altijd de timetable nakijken.
Hoi allemaal, wij vliegen a.s. vrijdag (YES) met US Airways. Wij hebben een kind bij ons (eigen stoel), twee koffers en twee stuks handbagage. Dat betekent dat ons kind geen koffers en/of handbagage bij heeft. Weten jullie of wij voor hem EN een autostoel EN een buggy mogen meenemen? Op de site krijg ik het niet echt gevonden.
Dit staat op hun site:
You're also allowed:
- Required mobility assistive devices, such as wheelchairs, canes or crutches (to check or carry on)
- Infant assistive device (stroller or car seat).
http://www.usairways.com/en-US/trave...epolicies.html
Er staat wel "OR" maar jij mag er eentje meenemen en je man ook.
En anders voor de zekerheid even bellen: 020-2013550 (NL) of 0781-50026 (B).
Bedankt voor je antwoord! Ik heb inmiddels gebeld en ik mag er maar eentje meenemen (of een tweede tegen betaling). Helaas! Nu nog even kijken wat we het liefst meenemen.
Je kan toch 1 van de 2 inchecken? Je hebt tenslotte maar 2 koffers waar je er 3 mag hebben. Indien je een Quinny Zapp hebt dan kan je deze voor handbagage door laten gaan van het kind. Je moet de Zapp dan wel in zijn tas doen. Hij past makkelijk in de overhead bins.
Succes.
Je was me net voor,.....je hebt 3 tickets geeft toch gewoon recht op 3 koffers en een zitje of kinderwagen per ticket of denk ik nu heel raar. WIj hebben altijd de hele mikmak meegenomen toen de kids klein waren en er is nooit moeilijk over gedaan. (Wel kwam vaak de bugy niet aan maar dan kregen we er altijd 1 te leen, dag later werd onze eigen netjes afgeleverd)