Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010
Nou wij zijn helaas weer thuis, was een super vakantie maar daarover later meer..
in de buurt van ons hotel stonden diverse kiosks die goedkope disney kaartjes aanbieden, dit kunnen bijvoorbeeld kaartjes zijn die ze over hebben gekocht van mensen die nog dagen tegoed hebben.. en hoewel ik me op deze vakantie goed had voorbereid mede dankzij dit forum had ik nog geen entree kaartjes gekocht voor magic kingdom, het zou namelijk niet veel schelen deze aan de kassa te kopen daar.
nou was ik wel erg benieuwd naar die kaartjes van die kiosk want 50 dollar bij de kiosk voor een kaartje en 80 dollar bij de kassa voor een kaartje vond ik veel verschil. ik twee kaartjes gekocht met toch nog enige twijfel in mijn achterhoofd. eenmaal terug in het hotel toch nog even op het forum gezocht en las ik dat deze kaartjes persoonsgebonden zijn en je ze dus niet door kan verkopen. hoe kan ik dit nu vergeten zijn?!! maar goed, wij terug naar de kiosk om te vragen hoe dit nu zit en of we ons geld misschien konden terug krijgen. de dame in kwestie zei meteen dat ze ons best ons geld terug wilde geven maar dat we 100% zeker weten binnen konden komen met deze kaartjes. volgens haar was het geen vingerafdruk dat je registreerde maar was het iets van bio metric? ook zei ze dat wanneer we nu toch niet binnen konden met deze kaartjes we gewoon twee kaartjes konden kopen bij de kassa, bonnetje bewaren en dan zouden we aan het einde van de dag bij haar het geld terug krijgen. deze dame was er dus zeker van dat het goed moest komen. met enige stress wij op pad naar magic kingdom en inderdaad het poortje ging gewoon open ondanks de scan van onze vinger. Toeval of niet? ik zou het in ieder geval zo weer een twee keer doen.
04-11-10, 01:16
Teleton
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mandy1987
volgens haar was het geen vingerafdruk dat je registreerde maar was het iets van bio metric?
Wat een flauwekul verhaal van die mevrouw. En waarom slik je die flauwekul eigenlijk? Voor een paar tientjes op zo'n dure reis neem je toch geen rsico?
Je hebt gewoon geluk gehad, er zijn gevallen bekend van mensen die hun tickets konden inleveren bij de poort. Disney neemt ze namelijk in beslag als er fraude wordt geconstateerd. En dan kan je ze ook niet terugbrengen. Benieuwd wat die mevrouw dan zegt.
Je kunt ook de Disney-verkoopvoorwaarden van de tickets nalezen. Hierin staat duidelijk dat de tickets niet doorverkocht mogen worden omdat ze persoonlijk zijn. Mijn advies? Koop alleen tickets bij geauthoriseerde verkoopadressen.
Citaat:
Biometrics is the science and technology of measuring and statistically analyzing biological data. Biometric devices, such as fingerscanners, consist of:
A reader or scanning device
Software that converts the scanned information into digital form and compares match points
A database that stores the biometric data for comparison
Citaat:
Toeval of niet? ik zou het in ieder geval zo weer een twee keer doen.
Slecht advies Mandy, sorry! Hier zullen mensen die niet zoveel geluk hebben, niet erg blij mee zijn.
04-11-10, 12:05
mandy1987
even los van het feit dat er ook mensen zijn geweest die hun tickets moesten inleveren zag je in de buurt van het hotel zoveel kraampjes dat ik er ook in ging geloven. mensen kwamen en gingen weer bij zo'n kraampje dus ook wij besloten het erop te wagen. het systeem van disney kan op deze manier niet waterdicht zijn.
04-11-10, 13:28
Teleton
Citaat:
. het systeem van disney kan op deze manier niet waterdicht zijn.
Is dat het argument? Mensen rijden ook jarenlang in gestolen auto's, op gestolen fietsen, met gestolen telefoons.......Oplichters maken misbruik van de uitkeringen. Betaalautomaten worden aan de lopende band geskimd. Ondanks alle beveiligingssystemen zijn winkeldiefstallen aan de orde van de dag. Dank zij de levendige handel in gestolen flatscreens, wordt er in menig gezin....en zo kunnen we nog uren doorgaan!
Allemaal systemen die niet waterdicht zijn. Dus gewoon adviseren om allemaal gezellig mee te doen? Ik was benieuwd naar echte argumenten, maar zie op mijn argumenten over de verkoop- en gebruiksvoorwaarden van de tickets helaas geen reactie. Ook heb je, zo te zien, geen reactie op het biometrische ***koekverhaal; dat het helemaal niet om vingerafdrukken gaatl. Ergens klopt er volgens mij toch iets niet in je redenatie......
Nog even dit: Het aantal illegale verkoopunten is de afgelopen jaren sterk verminderd. Raad eens? Juist, door de komst van de biometrische controles!
04-11-10, 13:31
Njit
14-11-10, 12:06
Orlandofunhopper
Ik heb net op american estate 2 kaartjes gekocht voor disney world 6= 10 dagen voor 439€ voor beide tickets, met park hopper optie. Is dat geen goede prijs?
De officiële disney site gaf een totaal van 620$ (nu 452€) of 225 pond per
ticket waar je 7=14 dagen kreeg via de disney UK aanbieder(samen 528€).
14-11-10, 12:16
Njit