-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Recent hebben we hier een discussie gehad over de ultimate tickets. WackeyWeazle en ik hebben deze tickets besteld bij Orlando Ticket Deals. Dat werkt echt geweldig. Kijk de geschiedenis even na en dan wordt precies beschreven hoe het werkt. Aangezien deze tickets goedkoper:shock: zijn dan de NE hopper tickets van Disney biedt dit je 3 weken volledige vrijheid. Uiteraard kost het iets maar dan heb je ook iets. Voor +/- € 1.200 euro was ik (4 volwassenen) 3 weken onder de pannen. Keuzevrijheid heeft zo z'n prijs8-[
-
Kan iemand nog tevens antwoorden op de vraag als ik tickets via disneyworld zelf koop of ik dan een voucher krijg en of ik dan naar gelijk welk park die voucher kan afgeven voor men tickets?
Of moet ik naar het ticket & transportation center gaan :).?
bedankt!
-
Tot nu toe heb ik alle bij Disney bestelde tickets gewoon per UPS thuis bezorgt gekregen. Zelfs binnen ene paar dagen na de telefonische bestelling. Heb nog nooit een voucher gehad. Nu moet ik wel erbij zeggen dat dit om ticket ging voor de speciale avonden zoals halloween en Kerstmis, maar volgens mij maakt dit niks uit en worden de dagtickets ook wle door Disney opgestuurd.
-
Begrijp ik het goed dat als we 4 disneyparken (magic kingdom, epcot, hollywood studios en animal kingdom) + 2 waterparken (blizzard beach en typhoon lagoon) willen doen en ook wel eens bij DisneyQuest langs willen gaan, we het kunnen stellen met een "4 day magic your way park with water park fun and more?
De kaarten zijn 14 dagen geldig, kunnen we dan in die periode elk park 1 dag in en ook elk waterpark 1 dag en 1 maal naar disney quest? Met de hopper mag je switchen van park op 1 dag, maar niet nog een dag binnen?
Als je 5 dagen koopt, kan je dan de vijfde dag nog naar waar je wil (met een hopper zelf overal)
Ik wil zeker zijn dat ik het goed begrijp en geen 10-dagen ticket koop als één voor 4 volstaat.
-
Hey!
Kan iemand mij misschien even helpen, waarschijnlijk is deze vraag al 100 keer gesteld. Maar 73 bladzijden doorspitten leek me niet zo effectief.
Ik ga samen met mijn ouders 4 dagen Orlando doen. Daarvan willen we sowieso 1 dag Sea World. Dan blijft er nog 1 volle dag, en misschien nog een half dagje over voor óf Universal óf Disney. Ik zou graag Disney willen bezoeken, alleen niet met maar 1 park. Ik wil dan minimaal Magic Kingdom & MGM Studios doen. Op de Disney site staan alleen hele dure opties hiervoor. Hebben jullie misschien een goed alternatief?
(Misschien zelfs een combi ticket voor 4 dagen of iets voor meerdere parken? )
Thanks! :)
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ingg
Kan iemand mij misschien even helpen, waarschijnlijk is deze vraag al 100 keer gesteld. Maar 73 bladzijden doorspitten leek me niet zo effectief.
Nooit doen, 73 pagina's doorlezen! Altijd even de zoekfunctie gebruiken..... Of even vragen.... voor één keer wil vast nog wel eens iemand naar de onvolprezen Disney prijsvergelijkingspagina van Moderator Michael66 verwijzen. Hier vind je alle info over de verschillende ticketmogelijkheden. Lees ook even de info over de Disneyparken, minimaal 2 parken op één dag wordt niet zo veel gedaan door firsttimers......
-
Hallo,
Vorig jaar onze Disney,Seaworld en Universal tickets gekocht bij een AAA kantoor in Kissimmee. Dit jaar gaan we 3 weken en willen we voor Disney de 10 daagse basetickets incl. Waterparks & More option (vorig jaar hadden we 4 daagse basetickets).
Nu kan ik op de site van AAA alleen 10 daagse hopper tickets of no expiration tickets vinden, die natuurlijk meteen een stuk duurder zijn.
Kan iemand mij vertellen of ze de 10 daagse basetickets incl. Waterparks & More bij AAA echt niet verkopen?
Alvast bedankt!
Peter en Diana
-
Wat is verstandig? MAGIC Hopper Ticket met WATERPARK?
Wij gaan eind augustus met ons gezin naar Orlando.
In eerste instanties was ik van plan om de Magic Hopper te kopen. Maar ik zien nu pas goed dat naast de twee waterparken je ook betaald voor 3 andere parken waarvan ik zeker weet dat mijn kinderen hier geen gebruik van maken. Wat is nu wijsheid alleen een ticket kopen voor de Disney parken en losse kaartjes voor de twee zwemattracties?
Wie heeft hier ervaring mee?
-
Re: wat is verstandig MAGIC Hopper Ticket met WATERPARK
Als je de eerste keer disney gaat zou ik geen zelfs geen hopper nemen . De 1 ste keer orlando doe dan 1 park per keer als je meer dan een week gaat kan je de optie waterpark nemen maar als je seaworld en beide universal parken doet heb je geen tijd voor ook nog de waterparken te doen maar das mijn mening. De tickets kosten meer dan 40 dollar per persoon dus wel erg veel
Als je een week hebt en de universal parken niet doet zou ik zeker gaan voor de waterparken en geen hopper
-
wat is wijsheid......
als je meedere disney parken wilt bezoeken zou ik zeker gaan voor de waterparken optie.
hoppen hoeft niet zo.
Met kids is het gewledig om de waterparken te doen.
Veel extra betaal je zo wie zo niet.
moet je de tikets apart kopen, is het erg duur.
Groot voordeel is bv s'morgens lekker zwemmen en s'middags naar 1 vd parken.
hoe oud zijn je kinderen eigenlijk, en waarom zouden ze niet naar andere disney parken willen....
ben benieuwd naar de reden :-)
-
Ik kan Pascal's antwoord alleen maar beamen.
Vorig jaar april/mei zijn we naar Florida geweest.
We hadden een ticket met waterparken en geen hopper.
De 4 Disneyparken hebben we allemaal bezocht. Ze hebben allemaal hun eigen leuke dingen en zijn heel verschillend que stijl. Iedereen heeft natuurlijk zijn persoonlijke voorkeuren maar wij vonden ze allemaal bijzonder om te bezoeken.
Maar onze meiden (toen 8 en 6), en wij zelf trouwens ook, vonden de waterparken ook zeker een aanrader.
Succes met het uizoeken en vast veel voorpret gewenst.
-
Een andere goedeoptie is het Seaworld/Aquatica combo ticket. Deze zijn gedurende 14 dagen onbeperkte geldig (je kunt dus elke dag gaan zwemmen EN seaworld bezoeken. Als je hierbij ook nog Disney parken wilt bezoeken zou ik zeker geen park hopper ticket nemen.Je moet je echt afvragen of je meerdere parken op 1 dag wilt doen. Als je trouwens ook een zwembad bij je huis/appartement/hotel hebt, is dit ook nog een (beperkte) zwem mogelijkheid om op dezelfde dag als de parken te doen.
-
Tja de leeftijd van onze kinderen, 35,29,24 en 23 en een peuter van 2 jaar (kleinkind)
maar je kent het wel ze zijn allemaal jong en houden van snelheid ik zie ze niet op de golfbaan. Wij zitten trouwens 17 dagen in Orlando. Zelfs zijn wij met onze jongste dochter 8 jaar geleden ook in Florida geweest hebben toen een flexticket gekocht voor de daaraan gekoppelde parken.
-
universal studios zeker doen , beide parken zijn echt goed . Hopper zou ik niet nemen maar zeker de waterparken erbij nemen .
-
Wie kan mij HELPEN???? PLEASE
Ik wil 5 tickets kopen voor Magic Kingdom!
Wij hoeven er maar 1 dag te zijn, dus geen 3 dagen of meer....
Alleen waar zijn de tickets per persoon voor 1 dag het goedkoopst?
Ik wil nu via het internet bestellen op WDW site ($75,-), maar daar lukt het mij niet om te bestellen....
HELP ME AJB!!!
Ed (we vertrekken op 20 juli)
-
Wij zijn er 10 dagen geweest. We hadden een 7 dagen kaart met hopper, enkel de 4 parken. En om eerlijk te zijn die hadden we nodig. Niet zozeer de hopper, maar eerder de 7 dagen :) Het was er namelijk zo warm (34 graden) dat een verblijf in een park van 's morgens tot 's avonds er toch echt niet in zat. Onze tip: met deze temperaturen moet je vooral niet teveel hooi op je vork nemen :)
-
Wij hadden geen hopper maar een 7 daagse base ticket (en een splash pool thuis, dat wordt volgend jaar verruild voor een zwembad) en we hebben de hopper niet een keer gemist. Eén keer is mijn man + oudste zoon s avonds naar MK teruggegaan voor het vuurwerk, de rest van de dagen vonden we het ergens tussen 3 en 5 uur meer dan genoeg. Onze kids waren 5 en 6 dus misschien een iets andere situatie maar vergis je inderdaad niet in de temperatuur.
-
Re: combi ticket
Hallo,
Wij gaan in november naar Florida en we zijn ons een beetje aan het orienteren. Wie weet ongeveer de prijzen van de disney tickets en waar je die kan halen en/of bestellen.
groetjes Francien
-
Re: combi ticket
Hi Francien,
Hier op het Forum is een beetje orienteren er niet bij...;) Je krijgt, zoals dat in ons mooie Brabant zo leuk heet, "van het hele varken". Kijk maar eens in dit topic. Daar vind je vast alles wat ieder meisje weten moet voor ze Disneytickets koopt.
Alle informatie op dit forum is overigens netjes gerubriceerd, dat maakt het, vooral voor nieuwe forumleden, gemakkelijk om te zoeken. Met de zoekfunctie in de blauwe balk boven aan iedere pagina, wordt je direct naar de betreffende informatie geleid. Leuker konden ze het niet maken.....
-
Wij hebben afgelopen vakantie (mei) onze tickets laten omzetten naar unexpirational en nu zitten er nog 3 dagen op + 7 dagen waterpark. We hebben hiervoor nieuwe kaartjes gekregen. Zouden we door opa + oma kunnen laten gebruiken en zelf nieuwe kopen? Ik zit hieraan te denken omdat we dus nieuwe kartonnen kaartjes hebben gekregen en hier zit nog geen vingerafdruk op?
-
Citaat:
cloggie68
Zouden we door opa + oma kunnen laten gebruiken en zelf nieuwe kopen? Ik zit hieraan te denken omdat we dus nieuwe kartonnen kaartjes hebben gekregen en hier zit nog geen vingerafdruk op?
De vraag is of je daar verstandig aan doet. Ik zie i.i.g. het voordeel zo 1, 2 3 niet, maar dat hangt waarschijnlijk af van welk soort tickets je voor de rest wil kopen. Gaan opa en oma 7 keer zwemmen? Die drie dagen Disney themaparken komen wel op, ze komen er eerder aan te kort.
En jullie hadden toch ook meer dan 2 kaarten laten upgraden? Dan lijkt het het handigst om de set compleet te houden. De vraag is ook of de company van opa en oma éénmalig is, of dat ze ook hopeloos verslaafd raken.In dat geval kan je het best direct voor de hele familie jaarkaarten kopen....\\:D/
-
Haha... die verslaving zal wel meevallen voor opa en oma ...alhoewel?? Ik denk echt dat zij aan 3 dagen genoeg hebben en ons dus niet alle dagen met ons mee zullen gaan. Een jaarkaart heeft alleen zin als de schoolvakantie in 2011 vroeg valt (en 2 weken is), en vooruitkijkend valt Pasen in 2011 heel gunstig dus misschien zelfs wel in de meivakantie!
We hebben 2 gewone en 2 kinderkaarten laten upgraden. Omdat ik toch nieuwe tickets moet aanschaffen dacht ik eraan om opa en oma die drie dagen te laten opmaken en zelf nieuwe non expirationals te kopen (bijvoorbeeld 7 dagen + waterpark)... Opa en oma hebben genoeg aan 3 dagen en dan nog naar Seaworld bijvoorbeeld...
-
Citaat:
cloggie68
Opa en oma hebben genoeg aan 3 dagen en dan nog naar Seaworld bijvoorbeeld...
Maar dan blijft de vraag hoe vaak ze meegaan om te zwemmen. Wanneer dat ook maar 1 of 2 keer is, blijf je met ongebruikte zwembadtickets zitten. Ik weet niet wat de upgrade heeft gekost maar dat lijkt ook zonde.
-
Het zwemmen was $50 per ticket voor 7 dagen... zelfs als ze maar 2 of 3 dagen gebruiken zouden we dat er toch ook uit hebben?
Heb je een idee of het zou kunnen of kunnen we het er maar beter niet op gokken? Gaan de waterparken ook met de 'fingerprint'?
-
Citaat:
cloggie68
Gaan de waterparken ook met de 'fingerprint'?
Ja, dat wel. Koop je de tickets vooraf hier of direct bij Disney? In dat geval hoef je niet te gokken, want dan zou ik daar overleggen. Geloof nooit dat ze daar een probleem van maken. Alles voor de klant!
Maar ik blijf nog even zitten met het feit dat 'jullie' kaarten niet meer synchroon lopen met die van de kinderen. Je kunt dit natuurlijk oplossen door voor jullie bijvoorbeeld een 10 daagse never expire te kopen en voor de kids een 7 daagse, dan zijn jullie weer 'effen'. Is dat de bedoeling?
-
Hoi... ja dat was inderdaad het plan zodat we weer synchroon lopen ja... of anders inderdaad een jaarkaart! Ik weet 'bijna' zeker dat een 7 (of meer) dagen disney niet aan opa en oma is besteed vandaar dat ik aan deze optie dacht. De vorige tickets hebben we via Undercover Tourist gekocht, misschien dat we nu gewoon maar ter plekke kaarten moeten regelen... in ieder geval bedankt voor het meedenken.
-
Zit even te kijken maar kom er niet echt uit wat de passen betreft van Disney.
als ik bijv. een 5 dagen pas aanschaf ben ik dan verplicht om dan 5 dagen achter elkaar naar een disney park te gaan of kan ik ook eens een dag thuis blijven zeg maar.En is het over een langere periode uit te smeren.
Moet er toch niet aan denken dan 5 dagen achter mekaar in een park rond te gaan lopen.
-
Je moet die dagen binnen 14 dagen na de eerste dag dat je een park bezoekt opmaken.
-
Precies! Je kunt het over 14 dagen uitspreiden (als je er zolang bent).
Wij hadden onze tickets trouwens laten omzetten naar unexpirational met 7 x waterpark. Nu las ik gister iets over Fun Visits en dát staat ook op onze tickets. Dat betekent toch dat je ook Disney Quest mag bezoeken?
-
Yep, die Water Fun & More - optie geldt voor de twee waterparken, DisneyQuest en Wide World of Sports (bij die laatste niet als er "ticketed events" zijn).
-
Basispakket meerder keren op één dag te gebruiken?
Hoi,
Wij vroegen ons het volgende af; Kan je met een basispakket op één dag 2x keer naar hetzelfde park? We willen bijvoorbeeld een keer s'morgens gaan en dan s'avond terugkomen. Kan dat??
-
Re: Basispakket meerder keren op één dag te gebruiken?
Voor zover ik mij nog kan herinneren kun je bij het verlaten van een park een zgn. re-entry stempel krijgen.
Daar was (toen) zelfs een speciale uitgang voor. Correct me if I'm wrong.
-
Voorheen was het zo dat je idd een stempel moest halen als je het park weer in wilt later op de dag als je een base ticket hebt. Ik ga er van uit dat dat nu nog steeds is.
Als je het zeker wil weten vraag het bij de ingang of stuur Disney een email.
-
Stempel was afgelopen april niet nodig. Gewoon het park uit en in met het ticket. Parkeerkaart ook bewaren want die is dan de avond ook nog geldig!
-
Als je een los kaartje koopt voor één van de waterparken, mag je dan ook Disney Quest of moet je daar weer apart entree voor betalen?
Monique
-
Antwoord is even simpel als logisch: Een enkel kaartje voor een zwempark is enkel een kaartje voor een zwempark.
-
Een vraagje, is je parkeerkaart ook een hopper ticket. Maw als ik eerst in het ene park ben geweest en wil daarna nog naar een andere,moet ik dan weer een parkeerkaart kopen of is die gewoon een hele dag geldig en kan ik hem dan ook voor die dag bij een ander park gebruiken ??
-
1-maal per dag betalen. Als je hoppert dan kun je je parkeerkaart gewoon weer gebruiken.
-
Wij willen dit keer 2x disney doen dus willen we een 2 daagse kaart kopen. We willen ook graag naar een waterpark. Als ik het dus goed begrijp kan ik dan beter een 2 daags ticket met fun and more optie nemen. Dan kan ik dus voor 50 dollar 2 dagen naar een waterpark en ook nog naar Disney Quest. Ik zag nl. dat dat ook nog 40 dollar entree is. Zo ja, moet je dan op dezelfde dag als op een waterpark of disneypark er naar toe of geldt dit bv. i.p.v een waterpark?
Groetjes Monique
-
Citaat:
marcelis10
Dan kan ik dus voor 50 dollar 2 dagen naar een waterpark en ook nog naar Disney Quest. Ik zag nl. dat dat ook nog 40 dollar entree is. Zo ja, moet je dan op dezelfde dag als op een waterpark of disneypark er naar toe of geldt dit bv. i.p.v een waterpark?
Ik begrijp je vraag misschien niet helemaal goed. Maar als je een 2-daags MYW ticket met Waterpark, Fun en More koopt, kan je twee bezoeken aan een waterpark of Disney Quest brengen. Hoppen op dezelfde dag van Zwembad naar Disney Quest kan dus wel, maar dan is je ticket verbruikt.
Ze maken het ook wel erg lastig. Disney spreekt in hun tabel over $ 50/day voor 2 Visits voor een ééndaagse ticket. Kennelijk moet je dan Hoppen. Voor een tweedaagse ticket staat er $ 25/day voor 2 Visits.