-
Re: Universal Studios & Islands of Adventure
Wij zijn weer aan t twijfelen .... 2 dagen Universal en Islands of Adventure, 4 dagen? Of nog meer? We zijn de van 1 tm 6 juli in Orlando en zijn ook nog van de 12e tm de 17e in de gelegenheid om er heen te gaan..
In mijn afwegingen denk ik aan ipv 2 hele, 4 of meer dagdelen... Is het leuk genoeg om er vaker heen te gaan of heb je t na2 x wel gezien? Wie wil me zijn/haar ervaringen vertellen?
-
Ik vind deze twee parken echt heel erg leuk . Ik zou voor de 4 dagen gaan als je er nog nooit bent geweest .
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Grapies
Fitnessmouse: Op de site van viator zijn de universal orlando tickets "
This product is available for USA / Canada residents only".
Nee hoor, ze hebben ook de andere varianten van de tickets waar dan bij staat "This product is available for non-USA / non-Canada residents only" (2-park bonus; 3-park bonus; etc). Je kunt ook gewoon 1, 2 of 3 dagen kopen hoor. Het ticket die alleen voor USA/Canada is, dus waar bij staat "Valid US/Canadian Photo ID req’d" geldt alleen voor de 3e dag gratis-actie. Overigens kan ik melden dat ik totaal geen problemen had met het omwisselen van mijn voucher bij de kassa van Islands of Adventure.
-
Citaat:
cindy74
Ik vind deze twee parken echt heel erg leuk . Ik zou voor de 4 dagen gaan als je er nog nooit bent geweest .
Dat ligt volgens mij wel aan de periode wanneer je gaat, wij waren er afgelopen september, en hebben totaal voor beide parken 1 1/2 dag nodig gehad.
-
Citaat:
moniquekruiningen
Wij zijn weer aan t twijfelen .... 2 dagen Universal en Islands of Adventure, 4 dagen? Of nog meer? We zijn de van 1 tm 6 juli in Orlando en zijn ook nog van de 12e tm de 17e in de gelegenheid om er heen te gaan..
In mijn afwegingen denk ik aan ipv 2 hele, 4 of meer dagdelen... Is het leuk genoeg om er vaker heen te gaan of heb je t na2 x wel gezien? Wie wil me zijn/haar ervaringen vertellen?
Ik vind het geweldige parken, maar als je een kaart haalt voor 2 weken, dan kan je daar altijd nog beslissen.
-
Zo'n kaart voor 2 weken is idd een goede optie
-
Maar zij gaan in juli en dan heeft zowat iedereen verlof
-
Dan kan je ook nog denken aan express passen of, zoals wij laatst gedaan hebben, een VIP tour.
-
Wij hadden de intentie om 3 dagen te gaan, maar hadden na 2 dagen wel genoeg (in mei). 1 dag per park.
ioa waren wij nog nooit geweest
us waren wij 10 jaar geleden voor het laatst geweest
Natuurlijk kun je niet én alle attracties, én alle shows doen, maar maak je een selectie van wat jou leuk lijkt. Maar 2 dagen vonden wij meer dan voldoende en hebben toch een hoop gedaan.
-
Met alle respect, maar is 4 dagen niet erg veel voor de Universal Parken??
Wij hadden in 2 dagen, en dan doe je alles toch wel op het gemak, alles wel gezien(en dan gingen we rond 17uur weg). En dan hadden we, op de waterattracties, alles gedaan.
Hierbij moet ik wel melden, dat wij nergens langer dan 20 minuten hoefde te wachten. Dus kijk wel even naar de dagen die je zou willen gaan, of het niet extreem druk is.
-
Als je nergens hoeft te wachten ben je elk park zo door, helaas is het vaak in het hoogseizoen eerder regel dan uitzondering dat je 45 minuten of meer moet wachten per attractie ... En dan is een dag zo om :)
-
Ook wij vonden 2 dagen ruim voldoende om beide parken te bezichtigen!
Wij waren er in augustus en hebben om de drukte at te mijden vaak single riders gedaan!
-
Ook wij vinden twee dagen ruim voldoende. Ligt er ook aan hoeveel attracties je wilt doen in een park natuurlijk. Wij lopen wel langzaam door een park door het maken van vele ( soms teveel ) foto's. Wij proberen altijd meteen richting Toon Lagoon en Jurassic Parc te gaan. Die park onderdelen zijn in het begin altijd wel rustig als wij er waren. Wij gaan altijd als laatste naar Harry Potter.
-
Ik heb tickets besteld 4 dagen base tickets... Als het erg warm is kunnen we ook een halve dag gaan en s middags gaan zwemmen of verkoeling zoeken in de Florida mall... Daarnaast staan komende vakantie ook nog 2 dagen Bush Gardens, een segway tour in Miami en een jetski tour op Key West op het programma... En wie weet wat er nog meer op ons pad komt...
-
Ik vrees da je in juli eraan bent voor de moeite .... 20 min wachttijd in juli . Wij waren er de week na pasen en hebben wachttijden gezien van 5 min tot 1 uur het is wel zo hoe vroeger je er bent hoe minderlang je moet wachten . Maar in juli iedereen = verlof , hitte en vochtigheid = hoog .
-
helaas is de actie met van de 14 dagen (2 parc bonus) van viator al weer afgelopen, althans ze zijn niet meer te boeken voor juli of augustus. weet iemand nog een leuke andere aanbieding.
groet
-
-
Citaat:
Patrick
super, bedankt
-
-
nog even een vraagje. ik moet nog twee 2-daagse tickets bij bestellen en dacht hierbij aan undercover tourist,
maar of ik doe iets fout of ze versturen niet meer naar nederland (tenzij express betaald).
heeft iemand de laatste tijd nog ervaring met undercover??
groet Frank
-
Gewoon op een soort UPS kantoor/ winkeletje in Orlando oppikken, daar worden ze op naam voor je bewaard!
-
ok die bij dekirkmanroad. heb jij toevallig ervaring hiermee.
groet
-
Ja vorig jaar gedaan, mailtje meegenomen, paspoort laten zien en dan krijg je je tickets in een enveloppe die op je ligt te wachten.
-
super dan ga ik ze maar bestellen.
bedankt
-
Hallo allemaal!
In oktober ga ik voor de vierde keer naar Florida, maar voor de eerste keer naar Islands of Adventure.
Ik ga (hoogstwaarschijnlijk) in m'n eentje het park in.
Nu vroeg ik mij af of er een soort 'drop-off'-zone is, waar m'n reisgenoten mij af kunnen zetten en weer op kunnen halen.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Lotte
-
Ja, die is er.
De borden volgen met Guest Drop Off.
-
Is dezelfde plek als waar de valet parking is. Lekker dicht bij de ingang van de Citywalk.
-
Bedankt voor jullie antwoord! :up:
Nu valt er iets van de spanning van het in m'n eentje gaan weg :o
-
-
Bezoekers vinden het fantastisch!
http://youtu.be/PeodtKsRtyM
-
Weet iemand of je bij de entree van het park een paspoort nodig hebt? Zoja, is een kopie daarvan dan voldoende. We hebben orlando flextickets vouchers en moeten onze echte tickets bij het eerste park ophalen, daar misschien wel een paspoort voor nodig??? Alvast bedankt.
-
Ik zou gewoon je paspoort meenemen, wij hebben die ook altijd bij ons.
Of durf jij je paspoort niet mee te nemen ?
-
Wachttijd Transformers 90 minuten.....of langer....ik zag mijn geest al dwalen.:(
Mijn man ging met mijn dochter van 15 in de single riders line en ik zou met Jasmijn (8) wachten buiten. Het begon te regenen en ik bedacht me dat we beter konden wachten in de souvenirshop van de attractie. Daar binnen zag ik dat de uitgang van de attractie inde shop is en vroeg ik aan een medewerkster hoe lang de single riders line zou duren. Ze zei dat als ik een stukje doorliep in de exit-gang ik bij een childswap room zou komen. Daar kon ik ook op ze wachten. Dus wij liepen naar de childswap room en gingen daar naar binnen. Vandaar uit zie je dus ook de karretjes terugkomen en mijn dochter werd toch wel nieuwsgierig en zei; '"ik wil er eigenlijk wel in".........aan de andere kant van de child-swap zit een deur naar de ingang van de attractie. Ik nam die deur en was dus meteen aan de beurt :)en zodoende hadden wij met deze truuk onverwachts de attractie binnen 5 minuten bereikt.
De normale rij duurde 90 minuten. Mijn man heeft er in de single riders line 30 minuten over gedaan en wij waren na 10 minuten weer buiten.
-
Wat is een child swap room? Wel fijn dat je zo snel aan de beurt was :D
-
Als je je kind beu bent dan kun je hem daar ruilen voor een ander. .. vaak is dreigen al genoeg :)
(http://goo.gl/d5fN69)
-
Ze gaan daar wel erg ver; Feel free to take a break from toddler time. Each of the three on-site hotels at Universal Orlando® Resort have a supervised children’s activity center where kids can be dropped off in a safe! Je mag ze daar in een kluis steken... ;)
-
Het moet ook niet gekker worden in Amerika :eek: :p
-
De pubers willen graag Islands of Adventure deze zomer (we gaan niet alle parken doen), zelf geniet ik vooral van de sfeer, haat wachttijden van een half uur of langer, kids hebben geen problemen met de single riders lanes.....maar toch; vinden het gezellig als paps en/of mams een keertje meegaan in de rides.......ik word bij wijze van spreken al zie in de mijntrein in disney :o.....nee flauwekul, die kan ik nog net hebben, net als de Nemo attractie in Disney studios, echter vorig jaar heb ik me laten overhalen tot de Tower of Terror; echt een verschrikking! Space Mountain of Aerosmith doe ik ook niet...Indiana Jones ging ook nog net. Welke zou ik kunnen overwegen in Islands of Adventure? (denk er daadwerkelijk over om op voorhand primatour te slikken)....Dank jullie wel! (meestal zie ik ter plaatse wel welke wel/niet, maar ben erg van de voorbereidingen deze keer, we gaan in augustus....superdruk naturlijk!)
-
Augustus is niet zo druk hoor dat is juli wel . Bij island of adventures gaat niet zoveel over kop enkel de hulk en duel dragons . Probeer zeker harry potter dit is geen rollercoaster maar o zo mooi .
-
Maar gaat wel over de kop ;)