DUO seat kost voor zon traject 100 euro!!
Afdrukvoorbeeld
Wij gaan ook met 2 kleine kinderen waarvan 1 van 5 jaar en de jongste van 1 jaar oud...
Hebben ook comfort geboekt en als ik de kans krijg boek ik ZEKER een duoseat!
10 uur met een kind op schoot is ook niet echt comfortabel, ook voor het kind niet.
100 euro hebben wij er wel voor over ;-))
Maar goed, echt veel kans maak je volgens mij niet op een duoseat in de comfort class, dus we maken er het beste van....
Haha om die reden boekten wij aleen aparte stoel voor de kleine toen ze nog lang geen 2 was :D
Waarom zou je niet veel kansen maken in de comfortclass voor duo seat?
Wat houd een duo seat nou precies in? Gewoon een "extra" stoel maar dan voor een lagere prijs?
http://www.arkefly.nl/duoseat.aspx
http://youtu.be/RPdw0sPJR_kCitaat:
Hoopt u ook altijd dat de stoel naast u leeg blijft? Reserveer dan de DuoSeat en geniet zonder buren van extra comfort en ruimte aan boord. Indien de DuoSeat niet beschikbaar is, ontvangt u tussen 48 en 24 uur voor vertrek een e-mail. Ook ontvangt u uw geld terug. Uw DuoSeat is herkenbaar aan de band om de stoel aan boord van het vliegtuig.
Ja dat had ik natuurlijk ook zelf even op kunnen zoeken :p
Maar bedankt zo is het duidelijk. Denk niet dat ik het zelf ga doen, 100 euro is toch best "veel" geld...
Ik kan niet in iemands financien kijken maar eur 100 voor een extra stoel voor je baby vind ik elke cent waard. Anders zit 10 uur met een kind op schoot. Wij hebben vanaf het begin altijd een stoel voor onze kinderen genomen.
En...is in het geheel niet gegarandeerd... Ja, dan krijg je je geld terug, maar je gewone geboekte vluchten voor jezelf gaan wél gewoon door.
Zit je dus nog steeds met die kleine op schoot.
En als je het niet boekt zit de kleine zowiezo bij je op schoot!
Weer wat kleine wijzigingen in de vluchttijden voor de maand mei op de vrijdagvlucht. Op 2 dagen gata deze om 15.15 ipv 13.15 ivm noodzakelijk vlootonderhoud van 1 van de 767 toestellen deze maand. Op www.vliegschemas.nl staan de exacte tijden.
8 uur, 10u, 13u wordt 15u..... Starks gaat ie helemaal niet! :o Gelukkig gaat hij op 26 april nog wel op 13:15 maar ik hou je site in de gaten, Niels! Dank voor deze update.
Geen dank!
Keep u all posted!
Wij gaan weer vliegen met ArkeFly naar Florida, voor de 3e keer.
2 september vertrek 13.15 uur naar Orlando om dan 13 september terug te vliegen om 15.30 uur vanuit Orlando. Economy Class.
Volgens de site van B767-300er heeft de terugreis een andere vertrektijd, deze zal dus wel verandert worden op mijn reisbescheiden neem ik aan...
We hebben er zin in! :)
Ik vlieg 2 weekjes later en volgens mijn arkefly 13:15. Nou denk ik dat je beter de tijd van vliegschemas aan kunt houden want tot nu toe lees ik alleen maar dat dat de juist tijd is ;p
Denk dat ze over een paar maanden de tijd ook "echt" veranderen.
Wie kan mij uit de brand helpen. Gisteren van Arkefly een email gekregen, alle verre reizen gaan met 100 euro in de aanbieding. Onze kinderen willen vanaf 26 juni t/m 12 juli op bezoek komen in orlando. De vlucht van 26 juni heeft er tot zeker afgelopen woensdag op de site van Arkefly gestaan. Nu is de 26ste eraf.. wat betekent dit nu? Geen vlucht op de woensdag....... zijn er mensen die voor de 26ste hebben geboekt?
Of komt de 26ste weer op de site als de 100 euro actie is afgelopen?
ben al een tijde arkefly in de gaten aan het houden voor orlando 9 sep heen en 27 sep terug nu € 589,- normaal € 689,- op 3 personen is tog € 300,-
ArkeFly vliegt pas vanaf 3 juli op woensdagen naar Florida.
Zie daarvoor ook www.vliegschemas.nl. Dan even doorklikken naar Florida. Geen vlucht op 26 juni.
Deze vlucht komt dus ook niet "terug".
Dit doet mij ineens denken aan het volgende. Als ik op de site kijk van Arkefly, zie ik bij een vertrek op 26 april dat een terugvlucht op 10 mei niet mogelijk is. Als ik op 3 mei ga is een terugvlucht op 10 mei wel mogelijk. Wat is daar de reden van? Vol zit het vliegtuig dus niet.
10 mei valt nog in de voorjaarsvakantie.
In die vakanties maakt ArkeFly blokken van vluchtduren en legt die vast in het boekingsysteem om zo de meest optimale bezetting te krijgen. Dat betekend dat stoelen van de heenvlucht en terugvlucht aan elkaar gekoppeld zijn. Op de vlucht van 10 mei zijn niet zo heel veel stoelen meer en die willen ze vasthouden voor de mensen die op 3 mei een weekje willen.
De vlucht van 26 april is fekoppeld aan een terugreis van 3 mei. Op die vlucht zijn nog voldoende stoelen te krijgen.
Hiermee voorkomt arkefly dat het toestel op 10 mei uitverkocht raakt en mensen op 3 mei heen niet nog een weekje kunnen. Dan zou 10 mei terug vol zitten en blijven de stoelen voor 3 mei heen leeg.
Yieldmanagment. Erg ingewikkeld maar o zo belangrijk voor het verkrijgen van een optimale kistbezetting.
In november hebben wij onze tickets (2x) gekocht voor €1300,00 in de comfort class , nu op de site van Arke voor €2573,00 bijna het dubbele dat vind ik echt ongelofelijk.
Wanneer vlieg je Jose?
Heen 3 mei terug de 31ste. ( tenminste dat hoop ik...mijn man heeft van de week zijn enkel gebroken en zit nu in het gips, dus wordt nog spannend of hij op tijd weer "mobiel" is).
dank je wel
Om aan alle onzekerheden van hierboven even een einde te maken.
ArkeFly heeft nu op haar website de tijden veranderd van de vrijdagvluchten voor het gehele zomerseizoen 2013.
Ook dit jaar weer waren de tijden die ArkeFly eerder publiceerde niet de actueelste te zijn (net als vorig jaar) en de tijden welke 2 maanden geleden zijn gepubliceerd op mijn website www.vliegschemas.nl wel. De vertrektijden die ArkeFly nu op haar website vermeld zijn gelijk aan de tijden op www.vliegschemas.nl. Oftewel de vertrektijd vanaf Amsterdam op de vrijdagen is nu ook 13.15 uur. (op enkele data in april en mei om 15.15 uur) Als het goed is zijn deze tijden ook aangepast op "mijn arke" of "mijn arkefly"
Hoi,
inderdaad, de tijden op mijnarke zijn aangepast.
Wij hebben dus op onze laatste dag meer tijd om nog iets langer van Orlando te genieten.... :)
Orlando Sanford 13-9-2013 Vertrektijd: 19:15
Amsterdam 14-9-2013 Aankomsttijd: 13:20 (volgende dag)
Haha inderdaad je had gelijk :) De tijden zijn veranderd!
thx voor het in de gaten houden.
OR317 | 20-09-2013 | vertrek 13:15 | aankomst 18:10 | AMS -> SFB
OR318 | 18-10-2013 | vertrek 21:45 | aankomst 13:20 | MIA -> AMS
Ik ga het in september maar is een keer proberen met ArkeFly naar Miami...
Nog 6 weken. Ga er zo langzamerhand maar van uit dat het 13:15 uur wordt. De site van Arkefly en Vliegschemas.nl geven 13:15u aan. Alleen de aankomsttijd verschilt. Arkefly.nl komt aan om 18:10 terwijl vliegschemas 17:30 aangeeft. Ga toch maar uit van Vliegschemas. Arkefly gaat er 40 min sneller over doen alleen weten ze dat zelf nog niet! ;)
Hallo Skunkman,
De 40 minuten verschil wordt ook uitgelegd op mijn forum.
Arkefly hanteert in haar correspondentie altijd een aankomst tijd welke 40 minuten verder ligt dan de daadwerkelijke geplande aankomsttijd op de luchthaven.
OFtewel op uw tickets komt 18.10 uur te staan, maa rop de borden van de luchthaven 17.30 uur.
De tijden op www.vliegschemas.nl kloppen dus (wederom) wel degelijk.
Ik zal deze informatie ook op mijn website zetten op de ArkeFLy pagina, ik krijg hier veel vragen over namelijk.
Groeten en een fijne vakantie toegewenst
ArkeFly komt met eigen parkeerplaats bij Schiphol
SCHIPHOL-RIJK - Passagiers van ArkeFly kunnen vanaf 1 juli hun auto parkeren op een eigen parkeerplaats van de luchtvaartmaatschappij. Het parkeerterrein telt driehonderd plaatsen en ligt in Schiphol-Rijk. Parkeerbedrijf Quick Parking verzorgt de uitvoering, zo meldt moederbedrijf TUI Nederland. Reserveren is noodzakelijk.
ArkeFly-passagiers geven bij aankomst op de Parking hun reserveringsnummer door, waarna de slagboom opengaat. De klant laat de bagage achter bij het bushokje en parkeert de auto. Vervolgens brengt een shuttlebusje de passagiers in vijf minuten naar Vertrekhal 3. Bij terugkomst belt de klant, na het ophalen van de bagage, Quick Parking. Een shuttlebusje komt voorrijden en brengt de klant terug naar de parkeerplaats.
Een week parkeren bij ArkeFly Parking kost bijvoorbeeld 52,50 euro, daarna kost elke dag extra 7,50 euro. Vanaf de zestiende dag wordt vijf euro per dag in rekening gebracht. De parkeerplaats kan vanaf april via het reisbureau of online gereserveerd worden. Ter introductie ontvangen klanten, die voor 1 juli een parkeerplaats reserveren krijgen 25 procent korting op het reguliere tarief.
Bron: Luchtvaartnieuws
De tarieven liggen lager als op P3.
P3 start met 50,00 voor de eerste 3 dagen, en dan zon 6,60 euro per dag erbij.
Groeten Niels
Hallo b767-300er
Vraagje....enig idee wanneer de vloot van Arke wordt vernieuwd?
Afgelopen maandag vanaf Miami terug gevlogen in een werkelijk heel oude kist...;(
Verder geen klachten over Arkefly....
Op de heenweg een wat beter toestel, hoewel de zittingen aanvervanging toe zijn, verder was het personeel was zeer vriendelijk, en werd er mooi op tijd gevlogen!
Jazeker.
In mei 2014 komt de eerste 787, in oktober 2014 nummer 2 en in mei 2015 nummer 3.
Dan gaan de 2 oudste 767's eruit. De nieuwere varianten krijgen in 2014 allemaal een nieuw interieur.
Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd...
Niels
patries;
Was dat een vliegtuig met winglets of zonder?
Ik vlieg in septemer in de versie met winglets en als ik het goed heb zijn dat de "nieuwe" vliegtuigen.
Mattie:
Heen MET en retour ZONDER winglets (de oudere toestellen dus)
Maar wellicht reizen jullie wel met andere toestellen ;-)
B767.....
Dank voor je antwoord Niels......
Helaas duurt het nog een jaar tot anderhalfjaar voordat de nieuwe toestellen ingezet worden...
Ik zie hierboven, dat Arke met een eigen parkeerplaats komt en de uitvoering aan Quick parking overlaat. Voor je je auto daar stalt zou ik even dit lezen: http://ervaringen.langparkerenschiph...quick-parking/
Dat zijn inderdaad de nieuwere vliegtuigen.
De interieurs daarvan worden in 2014 aangepast.
De oude 767's (zonder winglets) zijn in oktober 2014 exit.
Weet iemand wanneer de 'winterprijzen' bekend worden en/of per wanneer deze te boeken zijn?
Volgens mij is het normaal gesproken zo dat tickets vanaf 11maanden van te voren te boeken zijn. Op de site site van arkefly kun je tot en met oktober boeken en ik wil graag in december vliegen.
Heeft dit misschien met de vluchtschema's te maken b767-300? Dat arke deze nog niet heeft vastgelegd ofzo?
Beste Harold,
Er wordt gewerkt met zogeheten IATA seizoenen, dat is het winterseizoen (vanaf het laatste weekeinde van oktober tot en met het latste weekeinde van Maart) en het zomerseizoen (vanaf het laatste weekeinde van Maart tot en met het laatste weekeinde van oktober). Het is makkelijk te onthouden daar de cyclussen gelijk lopen met ONZE zomer en wintertijd overgang.
Als ik kijk naar het verleden van ArkeFly dan werd het zomerseizoen (April-oktober) meestal rond begin september boekbaar en het winterseizoen (November-Maart) meestal rond begin April.
Ik zie dat bestemmingen zoals de Dominicaanse Republiek, Mexico, Cuba en de Antillen reeds boekbaar zijn, dus de VS (Inclusief Florida) zal niet lang op zich laten wachten in deze.
Vluchttijden worden echter later pas bekend. Op het moment dat deze bekend worden via mijn kanaal (en dat kunnen andere tijden zijn als op de website van ArkeFly, zoals in het verleden continu het geval was) dan maak ik dat bekend op de website welke je via mijn gebruikersprofiel kunt bereiken.
Ik zag dat je nu kan boeken voor december. De vluchttijden zijn inderdaad nog niet bekend, maar weet iemand of er globale richtlijnen te geven zijn? Vertrekt Arke bijvoorbeeld 's morgens, 's middags, 's avonds...of de hele dag door? Of is daar gewoon nog niks zinnigs over te zeggen?