-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
Op de uk site is tot 8 oktober een aanbieding dat je het dinerpauze gratis erbij krijgt en ook de memorymaker tov 200 dollar. Via de us site is het boeken van hetzelfde arrangement ongeveer 100 euro duurder voor 5 nachten. Dat scheelt veel. Wij hebben voor volgend jaar geboekt. Dit hebben we een paar jaar geleden ook gedaan en het was echt top geregeld. Verder zou ik het dinerplan met 1 tafelservies pakken. Hiermee kun je het disneyontbijt boeken. Dat is zoveel dat je 's middags genoeg hebt aan de snack en dan heb je je avondeten ook nog gratis.
-
Ontbijt kan ook met het quick menu ;)
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Niels82
Ontbijt kan ook met het quick menu ;)
Ja dat kan zeker maar dan is het alleen een entree en drinken. Lunch is entree, toetje en drinken. Voorbeeld: Ontbijt in Old Port Royale (Caribbean Beach). Je neemt de bounty platter voor $8,99 met drinken. Of lunch en je neemt de Angus bacon cheeseburger voor $11,19 met drinken en als toetje een Mickey ice cream bar voor $3,99. Je lunch is dus $6 duurder. Dus het is slimmer om je ontbijt out of the pocket te betalen en je lunch met het dining plan.
-
Mee eens Mushu,
Zie ook veel mensen advies geven om in de ochtend idd een snack te pakken gezien sommige snacks (zoals cinamon roll) enorm zijn. Hetzelfde bij andere parken. En dan uitgebreide lunch en diner te pakken.
De upgrade naar full dinner is alleen interessant als je aan tafel bestelling wilt hebben en dus meer experience wilt dan anderen.
Maar dat is wat ik erover lees, niet uit ervaring :)
-
Over de kaartjes (Magic Kingdom), deze waren vorige week het goedkoopst bijde Wallmart, $95,- incl tax. (1 dags)
-
Loont zeker de moeite om even te kijken bij het Visitors Center aan de International drive, dit word gerund door vrijwilligers en zij hebben vaak leuke aanbiedingen http://www.visitorlando.com/plan-you...isitor-center/
-
Wat een bizarre prijzen hé..... 95$ p.p. met een actie.
-
Disney tickets voor 1 dag zijn altijd al duur geweest. Als je meer dan 3 dagen gaat dan is de dagprijs stukken lager.
-
Disney tickets wallmart
Hoi allemaal,
Sommige mensen kopen de toegangskaarten voor Disney in de wallmart. Heeft iemand dit al eerder gedaan? Ik ben benieuwd hoeveel het scheelt als je ze bij de wallmart koopt.
Grtjes.
-
Re: Disney tickets wallmart
Interessant. Dat wist ik niet. Ik heb op de website van Walmart gekeken maar daar staan ze niet. Ben benieuwd.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Bianca Stripes & Stars
Interessant. Dat wist ik niet. Ik heb op de website van Walmart gekeken maar daar staan ze niet. Ben benieuwd.
Klopt daar had ik ook al op gekeken.
http://www.zoover.nl/verenigde-state...y-resort/hotel
Zie de tip van de tweede recensie.
Grtjes
-
Wij hebben regelmatig diverse parktickets bij de Walmart gekocht, bij de ene Walmart is een aparte "stand" voor de kassa en bij de andere een balie in de winkel. Daar liggen lijsten met de actuele prijzen deze heb ik ook nooit op hun site zien staan. Het loont ook zeker de moeite om even te kijken bij het Tourist Information Center die is gelegen aan de International drive, zij hebben ook vaak erg leuke deals!
-
Dit is heel handig om te weten! Gaan wij daar ook eens kijken aankomend jaar :)!
-
Verwacht er niet te veel van, kaartjes voor WDW/Universal zijn misschien een paar dollar minder maar verder scheelt het niet veel waar je ze ook in de omgeving van Orlando koopt, en als dat wel zo is dan zit je eerst 2-3 uur op een verplichte timeshare presentatie. Verstandiger is het om ze vooraf te bestellen bij bijv. attraction-tickets-direct.co.uk (bijv. de Disney's 7 day ultimate ticket (in de VS niet verkrijgbaar) of het Universal 2 parken 14 dagen toegang ticket).
-
Twee jaar geleden bij het Tourist Information Center Sea World tickets voor 50 dollar gekocht, was bij andere aanbieders alleen voor inwoners maar bij hun mocht je als toerist deze tickets kopen. Ook geen timesharing ofzo. Soms hebben zij dit soort akties.
-
We hebben na heel veel gesteun en gekreun besloten, slechts 2 dagen naar WDW te gaan.
Wat is nu wijsheid, te wachten of toch al te bestellen?
Bij Disney zelf kosten ze op dit moment $ 409 voor 2 personen.. Dit lijken so far de goedkoopste tickets, of zit ik er nu helemaal naast?
-
Voor de tickets voor enkele dagen is volgens mij Disney meestal het goedkoopste, pas bij meerdere dagen zie je bij andere aanbieders goedkopere tickets.
-
Misschien al eerder gevraagd, maar kan het zo snel niet vinden. Zijn de kaartjes van Disney op een of andere manier gekoppeld aan de persoon? Met andere woorden; als ik een entreekaartje koop voor bijv. 10 dagen, kan ik dan dag één gaan, en iemand anders dag twee op dezelfde kaart? Of kan dit niet?
-
Volgens mij kan dat niet. Wij moesten afgelopen keren bij ons eerste bezoek een vingerafdruk registreren en deze moesten we bij elk bezoek doen dus dan kan een ander persoon er geen gebruik van maken.
-
De tickets zijn persoonlijk. Bij de entree van ieder park staan zuilen waar je het kaartje tegenaan houdt en je vinger scant. Als het Mickeyhoofdje groen wordt, mag je naar binnen. Koop dus ook nooit meerdagen kaartjes waar nog een aantal dagen van resteren. Dat is verboden en zou dus ook niet moeten werken (vanwege de vingerscan).
-
Het gaat idd niet, bij ons bezoek was er iemand een paar keer
mis door de verkeerde vinger te scannen bij het vervolg bezoek
de Mickey geeft dan blauw licht en mag je niet binnen
-
Wij zijn druk aan het zoeken naar de kaartjes die we willen vorig jaar geen Disney gedaan maar willen we dit jaar zeer zeker wel. Nu was er laatst een topic over t maken van een account, magic bands ed..... ik kan het niet meer vinden???? kan iemand me er aan helpen??
-
Bedoel je deze: http://www.floridaforum.nl/showthrea...disney-account
En anders vraag je het gewoon nog een keer :) want volgens mij staat veel van die info over allerlei topics verdeeld.
-
was mijn topic idd
als je Magic Bands wil aanschaffen raad ik je aan om eerst even bij de Disney store bij de Vineland Premium Outlet te kijken
daar werden er namelijk voor 4,99$ verkocht..
vond het achteraf jammer dat ik er al aangeschaft had
-
Laat het enkel weten voor wie nog kijkt voor tickets: deze site https://www.orlandoattractiontickets...-Switch-Ticket met een zeer hoog trustpilot score biedt een orlando switch ticket combo aan voor £436 waarin een 14-ultimate hopper +fun Disney pass inzit (promo tot 20 april + memory maker inclusief) en een 2-park Universal 14-days unlimited.
Via een ander Orlando forum vond ik ook de kortingscode MSE5 voor een £5/ticket korting.
Verzending naar Belgie: £12.
-
Re: Disney considering variable prices at parks
Inmiddels is dit werkelijkheid geworden (bron: http://www.orlandosentinel.com/busin...226-story.html )
De tickets zijn dus afhankelijk van de drukte, op de officiele site van Disneyworld heb je een kalender waarop je de gewenste data kunt selecteren.
Value:$ 105 Magic Kingdom / $ 97 Epcot, Hollywood Studios & Animal Kingdom
Regular: $ 110 Magic Kingdom / $ 102 Epcot, Hollywood Studios & Animal Kingdom
Peak: $ 124 Magic Kingdom / $ 114 Epcot, Hollywood Studios & Animal Kingdom
Onder het mom van het verminderen van de drukte in de parken wordt deze prijsstijging verkocht aan het grote publiek. Ik ben voorstander van het verminderen van de drukte maar dit lijkt mij persoonlijk meer op nóg meer geld willen verdienen. Dit kan ook komen omdat ik zelf op dit moment aan de schoolvakanties ( en dus peak dagen) vastzit. :(
-
Re: Disney considering variable prices at parks
Dat gaat weer een excel sheet worden voor de volgende trip.
Losse prijzen vergelijken met een 7 daagse park & more kaart.
Nog even en we hebben weer het oude systeem met A-rides en los bij betalen, hoop niet dat ik ze op een idee breng :rolleyes:
-
Wij willen dit jaar slechts 2 dagen naar een park, 1x Animal Kingdom en 1x een waterpark. Waar kunnen we het beste kaartjes kopen?
Schoonouders gaan dit keer mee en die willen graag naar Magic Kingdom toe ipv Animal Kingdom, we hebben gezamenlijk één auto. Kan ik hun gewoon afzetten en zelf doorrijden of?
-
Je kunt de kaartjes gewoon los kopen bij Disney, 1-dagstickets zijn online niet goedkoper (soms wel duurder dan aan de kassa). In principe is een los dagkaartje voor AK en een los dagkaartje voor waterpark goedkoper dan de 1 day park + water parks fun & more (weliswaar krijg je bij de 1 day water parks fun & more dagkaart - 2 dagen waterpark bezoeken ipv 1) het verschil uitgaande van de 'regular pricing' is $4. $175.58 voor 1 animal kingdom kaartje en 1 waterpark kaartje, $179.99 voor de 1 dag animal kingdom en 2 dagjes waterpark. Je kunt aan het parking plaza van het magic kingdom doorgeven dat je 2 personen komt afdroppen, dan hoef je niet te betalen voor het parkeren en wijzen ze je de weg naar de drop-off locatie, vervolgens kun je zelf doorrijden naar het AK.
-
Dankje! Het voordeel van vooraf boeken is dat je niet meer in de rij hoeft te staan, toch?
-
Ja, alleen is het dan wel belangrijk dat als je bijv. Bij undercovertourist.com besteld, kiest voor de "mailed" tickets en niet de e-tickets die je moet inwisselen bij de "will call" kassa. https://www.undercovertourist.com/or...n-more-ticket/ undercovertourist heeft nu, zolang de voorraad nog strekt nog tickets met een vaste prijs (niet afhankelijk van de periode) als jullie in het hoogseizoen gaan is het misschien verstandig om niet al te lang te wachten met bestellen, kan $20 dollar p.p. schelen.
-
-
Oke! Bij Disney zelf op disneyworld.disney.go.com betaal je $25 verzendkosten. Voor de Magic Kingdom gasten ben je $175.73 p.p kwijt en voor Animal Kingdom $167.21 p.p. uitgaande van volwasssenen. Dat is dan uiteindelijk een paar dollar goedkoper dan het kaartje via undercovertourist.com, heb je dus niks aan die 2de dag waterpark zou je het best bij Disney zelf kunnen bestellen.
-
We hebben ze besteld bij undercover tourist, inderdaad iets duurder dan via Disney.com maar verschil is zo minimaal dat we dat dagje extra maar moeten inplannen 'helaas'!
Bedankt :)
-
Graag gedaan! Veel plezier.
-
De Disney tickets zijn snel duurder geworden. Ik ben heel pril zwanger en twijfel nu een beetje welke tickets we gaan boeken. Discovery Cove incl busch gardens en seaworld hebben we 2 jaar geleden gedaan. Wel goed vermaakt. Universal is denk ik nu voor mij geen optie. Qua prijs is Disney weer enorm duur. Wat denken jullie waar ik het meest aan heb? Af en toe wachten vind ik geen probleem, zolang het niet alleen maar wachten is. We hebben een week in Orlando.
gr. Anita
-
Ik persoonlijk vind de sfeer in Disney geweldig, waardoor ik wachten geen probleem vind.
Hoelang ben je zwanger als je met vakantie gaat? Als je niet zover zwanger bent dan kan je misschien nog wat rustige attracties die geen kwaad kunnen doen in Disney.
-
vraagje hier,
we zijn zeer vroeg, maar volgend jaar in augustus(2017) gaan we weer naar Florida, we willen nu graag onze aankopen wat verspreiden, zo hebben we enkele maanden geleden onze villa al geboekt en keek ik nu even rond voor tickets, we willen graag 5 dagen naar Disney world (2 dagen Magic Kingdom, de andere parken 1 dag) en zag bij undercover tourist dan ook de actie 4 dagen+ 5e dag gratis, maar ik kan nergens vinden of er een 'vervaldatum' aan de tickets hangt,
maw, kan ik de tickets nu kopen en ze gebruiken in augustus 2017... als je bij seaworld kijkt staat er duidelijk bij dat de tickets 365 dagen na aankoop geldig zijn, maar bij de Disney tickets kan ik hier geen info over vinden, enkel dat het ticket 14 dagen geldig blijft da de 1e dag van gebruik... hulp! :)
-
Dat jullie al de villa geboekt hebben als je de vlucht data nog niet weet.....ik heb eigenlijk dezelfde vraag😄 over de tickets wij gaan juli volgend jaar.
-
Wij gaan 16 mei eindelijk (na 4 jaar) weer naar Florida. Dit keer voor het eerst met ons zoontje van bijna 3. We zijn nooit eerder naar disney geweest maar nu willen we dus graag naar Magic Kingdom. Verder geen disneyparken, wel seaworld. Nu zag ik dat vanaf 27 mei de tickets duurder worden. Ik vraag me af of iemand mij kan vertellen of je veel verschil qua drukte merkt met voor de 27ste gaan of daarna. Twijfel nu namelijk enorm of we de eerste of juist de laatste week van onze vakantie in Orlando zullen blijven. Prijs van de tickets vind ik iets minder belangrijk dan de drukte.