Re: Betaalbare Tickets voor 2009 ?
Ik heb ook gekeken op vliegwinkel.nl maar welke vluchttijden hebben jullie dan? Er zit nl. nogal wat verschil in. Soms is de tussenstop tijd wel erg lang en de aankomst pas laat. Ik heb in ieder geval wel de vluchten gevonden voor die prijs. Ook bij cheaptickets.com valt het mee. € 1917 omgerekend voor 3 volwassenen en 1 kind.
Groetjes Monique
Re: ticketprijs in de zomer
1 duidelijk antwoord, JA het is een stuk duurder als in mei, in ons geval 2 volw en 2 kids (onder 12) kost het vliegen in de zomervakantie t.o.v. meivakantie 1000 a 1500 euro duurder.
Re: Vliegticketprijs in de zomer?
Ik vlieg 1 Juli naar Washington daar blijf ik 5 dagen en dan vlieg in verder naar Miami. en terug van Orlando naar Amsterdam via Washinton.
en ik betaal voor 2 volwassenen 2277 dollar
Voor juli/augustus moet je op ongeveer € 800,00 p.p. rekenen.
Wat het in mei kost weet ik niet, maar het zal ongetwijfeld minder zijn. Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant kun je dan maar 2 weken gaan (en dat vind ik persoonlijk te kort).
Ik heb net geboekt via cheaptickets voor april/mei 2009 en betaalde omgerekend ca. 450 euro pp. Volgens mij komt daar nog wel die vliegbelasting bij a 45 euro pp (ik denk op Schiphol te betalen). Eerder heb ik voor zomertickets gekeken voor 2008 en dat kwam niet onder de 800 euro uit. Groot verschil dus!
Op de nederlandse sites kwam ik anders overal rond de 2100 euro uit of hoger voor 2 volwassen en 2 kinderen. Vond ik toch wel een verschil, die 300 euro. Prijzen ten opzichte van vorig jaar zijn wel hoger, dus straks wellicht ook wel voor de juli/augustus prijzen (maar dat blijft afwachten).
Zo net geboekt :
Periode: 18-04 tot 08-05
Route: Amsterdam - London - Miami / Miami - London - Amsterdam
Maatschappij: American Airlines en British Airways
Personen: twee volwassenen / 2 kinderen (8 en 9)
Geboekt bij: Cheaptickets.com
Totaalprijs: USD 2.985,= EURO 1.897,=
Opmerkingen: misschien komt er nog tax bij van Bos ! voor latere zorg
Groeten,
Astrid en Huug
De prijs van een ticket varieert nogal welk seizoen, wanneer je boekt etc Ronald, wij vliegen volgend jaar april voor 1860 euro met 2 volwassen en 2 kids naar Orlando (en weer terug hopen we).