Kun je met Cloncom ook naar andere landen bellen?
Het viel ons vies tegen dat we helemaal niet naar huis hebben kunnen bellen, niet met mobiel, niet vanuit de villa en niet vanaf telefooncellen (met of zonder operator, ook niet collect). Balen.
Afdrukvoorbeeld
Kun je met Cloncom ook naar andere landen bellen?
Het viel ons vies tegen dat we helemaal niet naar huis hebben kunnen bellen, niet met mobiel, niet vanuit de villa en niet vanaf telefooncellen (met of zonder operator, ook niet collect). Balen.
Dat kan dus zoiezo met ekit. Ik heb hem gebruikt in Orlando, Londen, Turkije. Zowel vanuit villa, hotel, mobiel. Het werkt perfect.
<full quote eruit gehaald door moderator Michael66, zie quoten>
Ik bedoel vanaf Orlando naar Frankrijk?
Als je op de site van www.cloncom.com kijkt zie je meteen op de start pagina dat je op kunt geven waar van daan en waar naar toe.
Ik zie wel dat ze wekelijks een bedrag afschrijven voor administraite kosten. Tikt 8-[ ook aardig door. Dus niet te vroeg voor je vertrek kopen en je kunt hem beter daar opmaken.
Je kunt met kaart van ekit vanuit Orlando naar overal in de wereld bellen
Ga naar de pagina van Cloncon en zoek daar op bellen vanuit de usa-continental naar the netherlands, klik op search now. Op de volgende pagina aangekomen klik je op view more cards selecteer daar de kaart van usa connect (groene kaart links op de pagina) Je kunt met local access (lokaal) bellen voor 2,5 cent per minuut of met Toll free access (gratis telefoonnummer) bellen voor 2,8 cent per minuut.
Als je de kaart bestelt krijg je je kaartnummer en pincode naar je email gestuurd. (print dit uit en vergeet dit niet mee te nemen)
Als je dan wilt bellen vanuit je hotel bel je met het lokale nummer of met het 1-800 nummer. Je geeft dan je pincode van de kaart door aan de computer en je kunt daarna bellen met Nederland.
Aan het begin van het gesprek krijg je te horen hoeveel minuten je nog over hebt. Heb je de beschikking over een computer met internet dan kun je dit ook via het internet opvragen.We hebben de kaart zelf al uitgeprobeerd en zijn er zeer tevreden mee. Je moet erg lang bellen wil je door je minuten heen zijn in je vakantie. Ook bellen naar een mobiel nummer is een stuk goedkoper als je met de kaart vanaf een gewone telefoon naar een mobiel nummer in Nederland belt in plaats van je eigen mobiel te gebruiken.
Dit is wat ik gevonden heb op die site waar ik over sprak. Heb het nagekeken bij cloncom en er zijn geen wekelijkse kosten waar HenkR het over had. Wel bij andere kaarten zag ik. Ik vond dit op de site www.hitandgo.com/floridatips. Leuke site trouwens met leuke informatie.
Groetjes Monique
Duidelijke site. Maar er zijn wel maintenance fees, dus toch niet te vroeg aanschaffen.
Bij de USA connect niet.
Monique
Dan heb ik niet goed gekeken, maar bij elke kaart die ik zie vanaf USA naar Nederland of welk ander land dan ook zie ik: Maintenance Fee
€ 0.63 weekly
of € 0.13 weekly
of € 0.44 weekly
Je hebt gelijk Monique. Ook ik had niet gezien dat er nog een link naar een 2e pagina was. Excuses. Toch even iets verder kijken dan mijn neus lang is.