Call me eigenwijs, maar ik neem voor alle zekerheid toch maar een uitdraaitje mee van mijn ESTA goedkeuring. Het is maar een stukje papier en het geeft mij een gerust gevoel.
Afdrukvoorbeeld
Call me eigenwijs, maar ik neem voor alle zekerheid toch maar een uitdraaitje mee van mijn ESTA goedkeuring. Het is maar een stukje papier en het geeft mij een gerust gevoel.
Hoi Eric vooral doen als het je een gerust gevoel geeft,doen wij namelijk ook:roll: Hebben het wel weer niet nodig gehad maar goed beter een papiertje te veel als een te weinig en voor een goed gevoel doen we veel.:-D
Zo denk ik er ook over.
Het weegt niks en het zekere voor het onzekere.
Ho - WACHT? Je moet je Esta formulier printen? Het volledige formulier? Want ik heb het laatst aangepast en toen was er geen printmogelijkheid of iets dergelijks! Als ik inlog zie ik ook niet echt de info maar kan ik t alleen aanpassen! :?
Heb ik ook.
Vorige week de vluchtgegevens en adres doorgegeven maar kan het hele formulier niet uitprinten, dus neem aan dat het wel ergens zichtbaar is.
Ik heb ergens anders op het forum laten weten dat je je ESTA mee moet nemen. Daar heb ik zoveel commentaar op gehad en mijn reisbureau deugde niet (prutsers).
Kreeg ik toch een beetje gelijk.
Nou het is gewoon zo staat degelijk op de site van ESTA dat je niks mee hoeft te nemen maar blijkbaar kan er om wat voor reden ook om gevraagd worden en ja dan is het een kleine moeite om dat papiertje gewoon mee te nemen het kan geen kwaad.
Altijd leuk dat luchtvaartmaatschappijen hun eigen regels verzinnen.
Blijkbaar hebben ze nog geen directe / geautomatiseerde link met de ESTA systemen, of vertrouwen ze (nog) niet op hun systemen. En dus zadelen ze blijkbaar hun incheck-personeel op met de controle op ESTA-toestemming.
Op zich wel logisch dat als ze erop af worden gerekend (letterlijk, met die genoemde $400per geval) ze die controle ook doen.
Alleen lastig als op de ESTA website staat dat je het niet hoeft te printen, sommige airlines wel een print vragen, en sommige (nog?) niet. Een duidelijke lijn voor alle betrokkenen zou ik wel wat handiger vinden. E.e.a. blinkt nu niet echt uit in schoonheid qua communicatie en eenduidigheid.