Reserveringskosten bij aanschaf Disney tickets???
Hoi allemaal,
Ik heb de prijzen de afgelopen tijd vergeleken voor onze Disney tickets. Zoals ik het bekeken heb kwamen de aanbiedingen van AE en AV als beste uit de bus.
De tickets van AE waren een paar euro duurder maar daar krijg je wel een kadobon van € 25,- Helaas is deze maar geldig tot 31 dec 2006. Hier hebben we dus niets aan omdat we pas volgend jaar gaan. Als het goed is heb ik hier op het forum gelezen dat ze geen verzendkosten in rekening brengen.
Aangezien de tickets van AV zo wie zo al een paar euro goedkoper waren en je 2% korting krijgt als je het forum noemt was onze keus snel gemaakt. Ook via het forum hier vernomen dat ze € 5,- verzendkosten berekenen. Alleen toen ik vandaag de factuur kreeg zag dat er geen € 5,- in rekening is gebracht maar € 15,- Dit onder de noemer reserveringskosten.
Ik ben nu benieuwd of er mensen zijn die dit wisten of ben ik nou gewoon weer zo naïef:???:
Ik hoor het graag van jullie en groetjes Patries
Re: Reserveringskosten bij aanschaf Disney tickets???
Hoi Pascal.
Heel apart. Ik heb je reactie gelezen in mijn outlook maar zie hem hier niet staan. Ik ben het helemaal met je eens. Het is geen geld, en wil het maar al te graag betalen voor de goede service die tot op heden al heb ontvangen.
Dat was voor mij ook geen discussie punt ik was alleen benieuwd of andere mensen wisten, dat ze alleen voor tickets ook € 15,- moesten betalen aan reserveringskosten.
Groetjes Patries
Het zou alleen wel beter op de site vermeld moeten staan of in ieder geval op het moment dat je het online boekt.
Als je het pas ziet op het moment dat de rekening binnenkomt dan vind ik dat persoonlijk te laat...
Dat is dus precies wat ik bedoel Njit.
Ik heb de tickets prijs van AV heel vaak hier voorbij zien komen.
Er werd wel vaak bij gezegd dat ze € 5,- verzendkosten rekenen maar, voor zover ik weet, heeft niemand ooit vermeld dat dit dus eigenlijk € 15,- reserveringskosten zijin.
Ondanks dit zijn ze nog steeds het goedkoopste.
Ik wilde het alleen vermelden zodat volgende aankopers wel deze kosten bij het ticketbedrag meerekenen.
Groetjes Patries
Begrijp ik goed dat je nu al je tickets gekocht hebt? Ik dacht dat je ook gebruik wilde maken van de "Free Dining", maar dat is (in ieder geval tot nu toe) alleen mogelijk als je ook de "Magic Your Way" tickets tegelijkertijd aanschaft. Dus als je nu al toegangstickets hebt, dan kun je "Free Dining" wel vergeten...
Inderdaad:oops:
Ik vond het toch wel een mooie aanbieding.
Maar in ieder geval bedankt voor je berichtje.
En wat betreft de free dining het wordt nu dus gewoon Dining:-(
Vanaf het eerste moment dat we interesse voor WDW kregen vond ik het dining plan al interessant. Het is dus al in het budget opgenomen.
Free is altijd beter maar we gaan nu gewoon wat fanatieker sparen;)
Groetjes Patries
Disney Dining Plan is uitsluitend mogelijk in combinatie met een Disney Hotel... (on site)
En alleen als je ook MYW-tickets bestelt. Het aantal overnachtingen in je reservering bepaalt het aantal dagen dining dat toegevoegd wordt. Het aantal dagen MYW-tickets mag minder zijn, zelfs een 1-dag ticket is voldoende.
Ik heb net mijn kaartjes besteld bij American estates. Omdat daar maar €5 bestelkosten bij zat kwam ik daar goedkoper uit.
Ik heb voor 2 personen een Magic Base met Fun and more option voor 5 dagen (je krijgt er 7) besteld voor €399 incl. bestelkosten. Pfff, eindelijk de knoop doorgehakt welke tickets, hoeveel dagen en welke prijs. Wel een boel geld hoor en het duurt nog zo lang. De voorpret neemt wel toe\\:D/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FrankS
En alleen als je ook MYW-tickets bestelt. Het aantal overnachtingen in je reservering bepaalt het aantal dagen dining dat toegevoegd wordt. Het aantal dagen MYW-tickets mag minder zijn, zelfs een 1-dag ticket is voldoende.
Inderdaad! (vergeten)... :D dat ook nog... en wat volgend jaar het DDP gaat brengen weet nog niemand...