Re: Zwemmen met dolfijnen
I know.....ik denk met sommige dingen, gewoon betalen en meteen vergeten hoeveel het kost.:lol:
Het staat ook nog op mijn lijst met things to do......maar dat geeft me weer een reden te meer om nog es terug te gaan.Deze keer zit het er helaas niet in.......
Het staat nog 2-1 voor jou, niet getreurd jouw beurt komt nog wel.:smile:
Nee ik ben helemaal niet getreurd,vind het keisuper...... na 10 jaar eindelijk weer es naar Disneyworld......hopelijk zit er tussen het volgende bezoek weer geen 10 jaar........;);)
(1989 huwelijkreis naar Florida, in 1999 opnieuw naar florida, was toen toevallig 10 jaar getrouwd, nu weer na Florida en toevallig net 20 jaar getrouwd)
Maar als ik het goed begrijp heb je dus de keuze uit Seaworld of Busch Gardens??
Ik dacht namelijk dat je 14 dagen unlimited admission had op die parken...:-k
Bij 1 dag DC krijg je inderdaad de keuze uit Seaworld of BG 14 dagen toegang (onbeperkt ja). Bij het ultimate ticket krijg je toegang tot beide parken.
Oh ok maar dat ultimate ticket, wat is dat dan voor iets?? Die ben ik nog niet tegengekomen..
Ik zag een ticket staan voor $249 dat is dus die voor 1 dag?
Hier staan de book early prijzen ($50 korting) voor 2009. Er staat ook bij wat dan incusief is. De prijzen zijn wel inclusief tax. Via deze site van DC hebben wij ook geboekt en wij zijn eind april een dag geweest. Overigens was het toen nog met een 7 dagen pas voor Seaworld (Dat is nu 14 dagen).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
cloggie68
Hier staan de book early prijzen ($50 korting) voor 2009. Er staat ook bij wat dan incusief is. De prijzen zijn wel
inclusief tax.
Volgens mij moet dat zijn; exclusief. Dus komt er nog 6.5 % bij.
Ok ik heb hem door!
Dank je wel, jammer genoeg gelden de aanbiedingen niet voor mij, we gaan pas in 2010. Maar er zal vast een leuke aanbieding zijn zodra wij weer gaan.
Weet iemand toevallig ook hoever je van te voren moet reserveren? Of is er altijd wel een plekje?
Er komt vast wel nog een aanbieding ja. Toen wij boekten was er 10% korting, later kwam er $50 pp korting en het verschil kreeg ik vervolgens terug. Meestal krijg je dus toch nog wel de korting die ze later geven.
En verder, inderdaad bedoelde ik exclusief tax.
Er is zeker niet altijd een plekje, er zijn maar 1000 mensen per dag in DC. Van te voren reserveren is aan te raden maar het is niet te zeggen hoever van te voren, dat hangt af van de periode waarin je gaat etc etc.