Re: Dollars: Wisselen? Goedkope bank?
De dollar fluctueert zomaar in een korte periode tussen de EUR 1,40 en EUR 1,50 ofwel zo'n 7% en niemand weet wat de gunstigste koers is.
Moet je je dan druk maken over 1% koerstoeslag?
Plus nog het feit, dat je niet met contant geld loopt waar van alles mee kan gebeuren.
Knaapje
Ok. Bedankt, ik denk dat het beste is om dan in Atlanta, we hebben een wachttijd van 3 uur voordat we naar Orlando vliegen, geld pinnen. En dit klein maken voor de tol e.d.
Gr
Cloud
Helemaal gelijk. Werkt prima.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
jarjarbinks
Trouwens cash back kost niets extra dan alleen de 1% opslag.
Ik heb bij het betalen met mijn Rabo creditcard nergens (WalMart, Target) de vraag gehad of ik cash back wilde. Wat voor kaart gebruik jij?
Om van cash back gebruik te maken moet je met een debit card betalen. Dat is je normale bankpas en niet je credit card.
halo,mischien een domme vraag moet je dollars kopen als ze laag staan of als ze hoog staan:-(vooral nu zakt de dollar vrij hard is het nu gunstig om dollars te kopen?
dollars koop je het beste als ze laag staan ten opzichte van de euro, des te meer dollar krijg je voor je euro. Nu krijg je bv voor 1 euro, 1 dollar 40 dus reken maar uit als je voor 500,- euro aan dollars koopt krijg je er 700,- dollar voor!
Het is maar wat je als hoog en als laag definieert.
Als de dollar hoog staat bijv. 1,50 krijg je zelfs $ 750 voor EUR 500.
of staat die dan laag?
De koers, die je normaal op TV, dagbladen, enz. ziet is, hoeveel $$ je voor EUR 1 krijgt.
Hoe hoger het getal hoe goedkoper hij dus is.
Knaapje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
rubenkooiman
ik heb het probleem dat ik elke keer heel veel dollars over heb. bij het gwk wisselen verlies ik zoveel dat ik nu een hele berg heb. Dus als iemand nog dollars nodig heeft tegen een goede koers? laat het me even weten als je geïnteresseerd bent. ik werk voor een Amerikaanse bedrijf en krijg daardoor dus in dollars uitbetaald.
oja, locatie is dichtbij apeldoorn
en geen provisies ofzo hahaha
HI Ruben,
Heb je nog steeds dollars? Ik ben geinteresseerd...
Bedankt
ed
Ik gok van niet, het bericht is van: 19 december 2010, 18:15 dat is ook de laatste keer dat hij van zich heeft laten horen ;-)