Het probleem is dat ik geen Equinox wil.
Afdrukvoorbeeld
Het probleem is dat ik geen Equinox wil.
En als je de Equinox besteld, krijg je die ook helemaal niet.. Dát is nou net het leuke :D
Alamo heeft wel degelijk Equinox. Wellicht dat deze vaak niet beschikbaar is, maar ik heb er zelf ooit 1 aangeboden gekregen (terwijl ik toen n.b. een full-size SUV besteld had).
Maar daar heb ik het nu toch niet over? Het mailtje van USAReisen gaat erover dat de EQ code van FTI door Alamo/National wordt omgezet in IFAR.
Dat je bij een reservering van een IFAR of FFAR geen EQuinox moet accepteren lijkt me logisch.
Dat is me wel duidelijk. Maar als ik een EQ boek (en betaal) en dat wordt omgezet naar een IFAR en krijg alsnog een Equinox, dan heb ik geen enkele mogelijkheid om daar bezwaar tegen te maken. Als ik echter een IFAR boek en ze geven een Equinox, dan kan ik laten zien dat ik daar minder voor betaald zou hebben. Formeel heb ik dan als CONSUMENT nog steeds geen poot om op te staan, maar als KLANT wel een argument waar ze gevoelig genoeg voor zijn.
Je dient als klant altijd goed in de gaten te houden dat je de juiste klasse meekrijgt...
De Equinox is iets groter dan de Captiva, maar of daar de 4 grote koffers inpassen is nog maar de vraag. Overigens is de Equinox ( op dit moment ) niet beschikbaar bij ALAMO in Orlando. Wij hadden hem ook besteld maar er stonden/zijn alleen maar Jeep Libertys beschikbaar. Daar passen net aan 3 grote + 1 kleinere koffer in, of met beetje mazzel toch 4 grote #-o
Groetjes,
Pieter
http://bp1.blogger.com/_itsdkGev1vo/...0/DSCN0945.JPG
Een vraagje over het afhalen van de auto. Wij reizen komende zomer met drie kinderen van 5, 9 en 14 en komen om 16:25 lokale tijd aan. Voor de kinderen is het dan al behoorlijk laat. Ons eerste hotel is in de buurt van het vliegveld. Wat is nu verstandiger: de huurauto gelijk ophalen en daarna naar het hotel gaan of een taxi nemen en de volgende dag de huurauto ophalen als we allemaal weer "fris"zijn??
Als je eerste hotel toch in de buurt van het vliegveld is dan zou ik de auto gewoon ophalen. Ook omdat je nog overdag kunt rijden.
Print van te voren vast de route uit (bijvoorbeeld via Google Maps) zodat je goed voorbereid bent.. (of stel de TomTom vast in)