Re: hotel boeken via priceline met 3 personen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
bono
Link werkt niet. Heb je het juiste adres ingetypt?
Citaat:
bono
Hoi Marisca,
Misschien is dit wat voor je:
http://www.tohootsorlando.co.uk daar had
ANTHONIE ook bij geboekt en dat ziet er goed uit en niet duur!!
Waar het precies ligt zie je op de site staan, weet wel dat het wat van disney afligt maar wie weet!!
succes met je betalingen, ach nog 4/5 maanden en dan is je vakantiegeld al weer binnen dus boek nou maar!!!!!!!!!!!!!!!
alles komt goed, en water en brood is voor een week best goed voor de lijn,toch????(
grapje)
gr. monique
Hoi
Het was ik die daar geboekt had, hier het juiste adres.
Link
Anthonie
Citaat:
Anthonie
Hoi
Het was ik die daar geboekt had, hier het juiste adres.
Link
Anthonie
hier staat villa huur v.a 695,00 $ per week oefff dat is toch niet echt goedkoop he?[-X
Da's ongeveer €76,- per dag. Dat valt nog wel mee, maar er zijn er inderdaad ook wel goedkoper. Alleen moet je wel even goed kijken wat je dan hebt.
En de addertjes, zoals cleaning fee en tax in- of exclusief etc.
Maar in die prijsklassen is er veel keus, dus succes bij het zoeken.
Daar ben je zo een paar avondjes mee zoet. Wij hebben zelf een wegstreepsysyteem gehanteerd. Hoeveel slaapkamers, met/zonder zwembad (wat dacht je ;-) ), game room, high speed internet, dicht bij wat..., enz. enz.
Dan hou je er van zelf een stuk of 50 (of zoiets) over en die kun je dan mooi gaan uitpluizen. Wij gaan in Maart met z'n 4-en en we hebben alle vier onze favo's genoteerd en de overeenkomstigen overgehouden. Dat waren er nog drie !! en daar uit heb ik min of meer de keuze gemaakt op basis van ligging en ervaring met de wijk.
Je bent er even mee bezig, maar dat is nu voorpret :-)
Wij zitten ook nog te kijken naar hotels. Een Villa lijkt me ook wel leuk maar met z'n tweetjes is dat denk ik niet echt kostenefficient. Of het moet een Condo worden. Maar dan heb je weer niet je eigen zwembad.
Keuzes, keuzes, keuzes :)
Er zijn van die dingen in het leven die kostenefficient volledig wegcijferen. Zulke dingen geven aan dat je moet doen wat je wil, en dat vooral niet uitstellen of laten afhangen van de centjes. Live Life To The Max !!
Nu waren we al niet terughoudend wat dat aangaat, maar een jurk met zakken krijg je niet mee na het hiernamaals, dus pak nu wat je kunt, voor het te laat is.
Dat klinkt allemaal erg serieus en filosofisch, maar ik moest dit even kwijt.
Citaat:
Ta2 Gerrit
Da's ongeveer €76,- per dag. Dat valt nog wel mee, maar er zijn er inderdaad ook wel goedkoper. Alleen moet je wel even goed kijken wat je dan hebt.
En de addertjes, zoals cleaning fee en tax in- of exclusief etc.
Maar in die prijsklassen is er veel keus, dus succes bij het zoeken.
Daar ben je zo een paar avondjes mee zoet. Wij hebben zelf een wegstreepsysyteem gehanteerd. Hoeveel slaapkamers, met/zonder zwembad (wat dacht je ;-) ), game room, high speed internet, dicht bij wat..., enz. enz.
Dan hou je er van zelf een stuk of 50 (of zoiets) over en die kun je dan mooi gaan uitpluizen. Wij gaan in Maart met z'n 4-en en we hebben alle vier onze favo's genoteerd en de overeenkomstigen overgehouden. Dat waren er nog drie !! en daar uit heb ik min of meer de keuze gemaakt op basis van ligging en ervaring met de wijk.
Je bent er even mee bezig, maar dat is nu voorpret :-)
ja eigenlijk hebben we gezegt dat we maximaal 100 dollar p nacht willen uitgeven maar het kan altijd goedkoper maar waar kom je dan?
Ik zit eigenlijk op michael66 te wachten omdat ij al menig ervaring heeft in plekken waar het leuk is te zitten.
Wij zijn de hotels gewend en ik vind het ook wel leuk om bij hun in de buurt te zitten dit jaar omdat we het wel goed met elkaar kunnen vinden en de kids ook.
Citaat:
Ta2 Gerrit
Er zijn van die dingen in het leven die kostenefficient volledig wegcijferen. Zulke dingen geven aan dat je moet doen wat je wil, en dat vooral niet uitstellen of laten afhangen van de centjes. Live Life To The Max !!
Zo heel behoudend zijn wij ook niet hoor :) Maar we denken wel na over waar we het geld aan uitgeven...
Citaat:
Njit
Zo heel behoudend zijn wij ook niet hoor :) Maar we denken wel na over waar we het geld aan uitgeven...
Ik had ook niet anders verwacht, en dat is best wel slim......
Maar deze week precies een jaar geleden is een zeer goede vriendin erg plots overleden, en zoiets werkt dan weer eens als een eye-opener.
"Stel niet uit tot morgen, wat je vandaag had kunnen/willen doen"
Vandaar mijn ietwat belerende antwoord. Dat moest er even uit.
Citaat:
marisca
hier staat villa huur v.a 695,00 $ per week oefff dat is toch niet echt goedkoop he?[-X
Hoi
Daarom moet je hem even mailen als je echt interesse heb in deze villa, wij betalen echt veel minder incl zwembadverwarming. \\:D/
Anthonie