Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)
wij zijn 4 t/m8 juni in miami beach geweest en hebben geslapen in het rui hotel...
mooi zwembad erbij en vanuit de achterkant loop je zo het strand op...
eten was lekker er gevarieerd en ook ontbijt was goed en ruime keuze..
parkeren was makkelijk, je kon kiezen om aan straat te parkeren of om voor 20 dollar parkeren in de garage van het hotel, en dan zetten hun hem weg en halen hem op. voor het laatste hadden wij gekozen omdat het daar zo druk is met parkeren.. ik vond het ideaal.
kamers waren schoon en ruim. wij hadden een koelkast die heel veel herrie maakte snachts en gemeld binnen een uur was het gemaakt.
ook hebben ze gratis fitnes.. en heerlijke handdoeken voor het strand of zwembad..
overnachten ergens tussen Miami en Fort Lauderdale
Nou dat valt nog niet mee. Tickets heb ik een tijdje terug al geboekt. Dit keer naar Miami Airport, eens een keertje een ander stukje Florida dan Orlando. Daar zijn we de afgelopen drie jaar geweest. Met goede moed ben ik op zoek gegaan op Homeaway naar een huis of condo. Maar dat is toch niet zo makkelijk als gedacht. En wat een prijsverschil met Orlando! Waarom wilde ik eigenlijk deze kant op?
Maar goed ik ga gewoon verder: vrbo, vacationrental enz. Al zitten er wel veel dezelfde huizen tussen.
Mocht er iemand zijn die een tip heeft dan hoor ik het graag. Wij zijn met 4 volwassenen, zoeken iets met tenminste 2 slaapkamers en het liefst 2 badkamers en het is voor midden oktober voor 9 nachten.
Re: overnachten ergens tussen Miami en Fort Lauderdale
Ik ben vorig jaar in Hollywood geweest. Heerlijk strand en een goed uitgangspunt voor trips richting Fort Lauderdale maar ook Miami, de verschillende malls etc. Zoek even via Tripadvisor naar mogelijkheden want ik heb zelf in een studio gezeten( Small Superior Lodging) en dat is te klein voor jullie. Succes met de zoektocht.
Miepie56
Re: Suggesties hotel Miami
Hotel Loews Miami Beach is echt een aanrader!! Wel prijzig, maar met een fantastische ligging!
Ik heb via de zoekfunctie gezocht naar appartement hotel The Met South Beach maar zag er niets over. Heeft er toch iemand ervaring met dit hotel?
TA en Booking.com zijn beide prima. Zou het zo boeken:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...h_Florida.html
http://www.booking.com/hotel/us/the-...-beach.en.html
Ik lees alleen wel dat het echt hotel is maar meer een appartement. Je moet dus geen receptie, beddenopmaakservice etc verwachten.
Ik heb via Flipkey In Miami South Beach aan Ocean Drive een leuke (naar ik hoop prima) Studio, met parkeerplek, zwembad en AAN het strand voor een volgens mij redelijke prijs (400 usd voor 6 nachten incl schoonmaak en taxes) gezocht, gevonden en geboekt!
en via Wimdu een etage met jacuzzi op de kamer en zwembad in de tuin bij Belgen in Clearwater voor iets meer geld... en dat in juli..
Voor mij en mijn dochter (12) zijn dat prima opties, in eerste instantie was ik op zoek naar een villa, maar om daar nu met zijn 2tjes te gaan zitten, vond ik wel spannend...
Als we terug zijn over 6 maanden en 1 week zal ik mijn bevindingen hier doorgeven!
Bedankt Monique.
Na jouw bericht heb ik eens op Flipkey gekeken en een paar leuke 2slk woningen gevonden in Miami. Nu even afwachten of het rond komt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Njit
Ik had beide sites idd bekeken en dat ziet er ook goed uit, maar hoopte op persoonlijke info van iemand hier.
Ik had gezien dat het geen hotel is maar dat is geen probleem.
In ieder geval bedankt dat je even mee wilde kijken :)