Wat denk je dat ik daar gedaan heb..., ik had nog een beetje kleingeld over :-D
Afdrukvoorbeeld
Wat denk je dat ik daar gedaan heb..., ik had nog een beetje kleingeld over :-D
ik ben deze week 2 keer geweest ,en allebei de parken 2 keer gedaan. ik heb niet langer dan 5 minuten in de rij gestaan bij alle attracties. was echt heel rustig, overal trouwens, was gister in busch gardens en daar liep helemaal geen kip. gr wes
;-)11 kilo in 4 weken!!!!!!!!!!!!!!!! jeetje hoe heb je dat gedaan. Ik zou willen dat mij dat lukte!!! Goed hoor:-D
Ik ga al over 1 week, dus dat gaat niet meer lukken.
Maar als ik terugkom ben ik waarschijnlijk iets zwaarder, dus dan wil ik ook graag weten hoe je dat gedaan heb. Petje af, hoor???!!!
Inmiddels 13 kilo :-D
Ik heb thuis een crosstrainer en hometrainer staan. Nu eindelijk in gebruik genomen. Elke dag ff 30 minuten sporten en verder gewoon eten. Maar 1 keer opscheppen 's-avonds en magere toetjes. Verder zo min mogelijk snoepen tussendoor. That's all! (Al kan ik de verleiding niet weerstaan om soms toch een chippie te pakken:-\")
Ben op vakantie 3kg kwijtgeraakt. :)
Maar ben ook nog wezen fitnessen in m'n vakantie en je loopt veel.
Haper, wel je verbranding op gang houden he, om de 2 a 3 uur iets eten. Dus eigenlijk 3 normale maaltijden en 2 tussendoortjes. Af en toe een chippie pakken moet ook kunnen, anders houd je het niet vol.
Bijna 15 kilo nu... over anderhalve week gaan we naar de states en ook daar ga ik een half uur per dag sporten... maar ook genieten! Orlando is pas eind december... dus dan hoop ik heel ver te zijn om weer in de 'gewone' karretjes van de Hulk en Dueling Dragons te kunnen :p
We hebben de parken op 1 dag gecombineerd en het was prima te doen. Jammer alleen dat de Hulk kapot was ;)
Zeker jammer dat ie stuk was. Heerlijke rollercoaster vind ik