Zojuist nog even gekeken en mijn bevestiging staat op het oorspronkelijke bedrag EUR 283 ($ 407) voor 2 weken een Mid SUV in oktober/Miami.
Via de .com site, niet vooruitbetaald.
Het hogere bedrag is nergens meer terug te vinden.
Knaapje
Afdrukvoorbeeld
Zojuist nog even gekeken en mijn bevestiging staat op het oorspronkelijke bedrag EUR 283 ($ 407) voor 2 weken een Mid SUV in oktober/Miami.
Via de .com site, niet vooruitbetaald.
Het hogere bedrag is nergens meer terug te vinden.
Knaapje
Hier hetzelfde. Alamo.com laat het bedrag zien wat ook in mijn mail staat.
Bij mijn boeking staat ook het juiste bedrag.
maar had gehoopt dat er misschien nog mensen waren die ook daadwerkelijk de auto opgehaald hadden, om te zien of ze dus daar nog problemen gehad hebben.
maar zo te zien nog even wachten dus.
Als je het juiste bedrag er op hebt staan denk ik niet dat je problemen krijgt.
Ik heb wel een uitdraai met het juiste bedrag maar als ik op de website inlog met mijn nummer komt er dat hogere bedrag tevoorschijn.
En dat krijgen ze in Orlando straks ook te zien.
Ik kijk wel wat er dan gebeurt al het verkeerd gaat neem ik hem gewoon voor het hogere bedrag,ik kan hem toch bijna niet goedkoper krijgen.
........Ik kijk wel wat er dan gebeurt al het verkeerd gaat neem ik hem gewoon voor het hogere bedrag,ik kan hem toch bijna niet goedkoper krijgen.
.............
Maar dan toch wel pas nadat je de CEO persoonlijk te spreken hebt gehad.!!
Poot stijf houden tot het uiterste!!
Knaapje
Dollar.de is iig bijgeschreven en Alamo afgeschreven..
Ze zitten weer te rommelen volgens mij:
Vanmiddag zoals boven gemeld staat alles goed $ 407,25.
Nu een paar uur later plotseling:
Additional Items https://www.alamo.com/alamo/common/i...uestionbug.gif
Daily Freq Traveler Surcharge$2.50 Subtotal$2.50Taxes, Surcharges and Fees https://www.alamo.com/alamo/common/i...uestionbug.gif Concession Recoup Fee 9.89 % $0.25
Sales Tax (7.0%) $0.02
Subtotal$0.27
Estimated TotalEstimated Total$410.02
Estimated Total in EUR€285.21
Weer wat nieuws, ben je frequent traveler, moet je meer betalen.???
Ik huur voor het eerst in 2 jaar bij Alamo.
Zou het wat te maken kunnen hebben met mijn US airways frequent flyer, dat nummer heb ik bij boeking opgegeven, maar dat is al weken geleden.?
Knaapje
Update:
Schijnt inderdaad zo te zijn:..........
...van Alamo.com..........
US Airways (250 miles per rental)
Virgin Atlantic Flying Club (1000 miles per rental)
Alamo collects a Frequent Traveler Surcharge of up to $0.75 per day (except $1.50 per day/up to $7.50 per rental for Southwest) for qualifying rentals in the U.S., Canada and Puerto Rico.
This surcharge is being collected by Alamo in order to offset the administrative and program costs arising from our participation in Frequent Traveler programs...............
Heb je de ' Accept Surcharge' aangevinkt naast het 'Frequent Traveler Program' ??
Ik zou het niet weten.
Ik heb inmiddels mijn fr.tr.nummer van de reservering verwijderd en de surcharge is ook verdwenen.
Ik kom waarschijnlijk toch niet aan genoeg miles om er wat aan te hebben.
Het mooie is wel, dat ik nu weer een bevestiging van de reservering krijg, die het lage tarief bevestigt.
Weer een A4-tje om eventueel aan de balie te laten zien.
Knaapje
@Maar dan toch wel pas nadat je de CEO persoonlijk te spreken hebt gehad.!!
Poot stijf houden tot het uiterste!!
Knaapje
Ik weet niet of daar s' avonds nog een manager aanwezig is ik neem aan van wel.
Maar natuurlijk gaan we het proberen.