Wij hebben 3 jaar terug me United gevlogen prima bevallen een upgrated gedaan...
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben 3 jaar terug me United gevlogen prima bevallen een upgrated gedaan...
PenP: maar toch nog een hoop geld... ik ga wel proberen via de handbagage... das toch weer 18 kg extra :)
Vanaf 4 december 2012 met de Dreamliner via Houston naar Orlando....
United Airlines today announced its initial Boeing 787 routes, the first international route of which is to begin on 4th December, 2012.
Houston will become the first 787 crew base for United, with several other stations likely to follow.
United's 787-8s are configured in a 36 BusinessFirst, 72 Economy Plus and 111 Economy class seats (36C/ 72W/ 111Y) and the first of these had its first flight on 20th August.
Routes:
Houston - Amsterdam. Begins on 4th December 2012, and operates daily. However will only operate temporarily till end of the Winter season.
Helaas is dit alweer achterhaalt. Gister is bekend geworden dat de 787 pas per eind februari 2013 wordt ingezet op de route Houston - Amsterdam. Dit heeft te maken met de vertraging in levering van de 787 aan United en het langer duren van de certificering van het toestel binnen de United organisatie. Voorlopig blijft de 767-400ER op deze route vliegen.
Bron: luchtvaartnieuws.nl
Hoe snel vliegen ze van AMS naar IAH (neem aan dat dat 'm is) en vice versa met die 787?
Houston -> Orlando is ongeveer 2 uur en een kwartier, dus redelijk gelijk aan een vlucht vanaf Chicago of Washington, maar vanaf Houston kan ik
het me even lastig voorstellen dat de lange vlucht ook zo'n 8 a 9 uur gaat inhouden of meer.
Volgens Kayak is AMS-IAH tussen 10.30 en 11 uur vliegen, de werkelijkheid is tussen 9.30 en 10.30 uur.
hallo,
wij vliegen met United 767-300 nou is mijn vraag economie plus hoe zijn de stoelen ,
nel
Hoi Nel, EconomyPlus in de 767-300 is prima ;-)
Mijn vraag is wat je belangrijk vind aan een stoel in het vliegtuig? Economy plus bij United heb je de standaard Economy stoel met een paar centimeter meer beenruimte. De beenruimte is lekker en de stoel blijft een vliegtuigstoel.
Ik vlieg in februari voor het eerst met United, gewoon Economy, dus niet Economy Plus.
Hoe zijn deze stoelen? Net zo krap als bij bv Transavia, of hebben deze meer beenruimte?