Re: Vliegtickets 2013 (excl. juli/aug)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
dejo
Bij kayak en orbitz krijg ik alleen maar americaanse vliegmaatschappijen. Ik ben op zoek naar een leuke KLM aanbieding.
Ook de prijzen van KLM/Delta worden gewoon weergegeven bij kayak, is eventueel vliegen met US-Airways geen optie voor je ?
Je kan altijd kayak.de proberen ;-) !
Citaat:
PENPE
Ook de prijzen van KLM/Delta worden gewoon weergegeven bij kayak, is eventueel vliegen met US-Airways geen optie voor je ?
Heb ik al naar gekeken maar de vluchtijden zijn niet zo fijn.
De wereld weken gaan woensdag van start misschien kom ik iets leuks tegen.
Dankje voor het meedenken.
Voor de liefhebbers: Arke heeft vandaag een aanbieding, voor EUR 399 (op basis van 2 personen) 9 dagen naar Orlando, verblijf in appartementen Enclave.
Vertrek deze maand.
http://www.arke.nl/vakantie/verenigd...o=ddd&cre=deal
Citaat:
dejo
Wij zoeken namelijk naar tickets voor een reis naar florida. met een tussenstop op Chicago. KLM heeft wel goede vluchttijden met een redelijke prijs maar ik wil toch nog ff verder kijken.
periode is 19/4 tot 28/7.
Neem aan dat je een visum hebt, aangezien dit meer dan 90 dagen is? Of is het een tikfout?
En hoelang verblijf je dan in Chicago? Lastig meekijken, als we de exacte data niet weten :)
Citaat:
SpaceAce
Neem aan dat je een visum hebt, aangezien dit meer dan 90 dagen is? Of is het een tikfout?
En hoelang verblijf je dan in Chicago? Lastig meekijken, als we de exacte data niet weten :)
Sorry indeed tik fout. 19/04 tot 28/04. Iets van 3 a 4 dagen chicago en overige dagen miami of tampa zijn er nog niet overuit.
Citaat:
dejo
Dankje voor je reactie. Maar ik vroeg juist om een nederlandse versie van kayak of orbitz.
Bij kayak en orbitz krijg ik alleen maar americaanse vliegmaatschappijen. Ik ben op zoek naar een leuke KLM aanbieding. Voor mijn reis naar Chicago en miami heeft UA geen fijne vliegtijden.
Hallo Dejo, deze vluchten heb ik gevonden bij www.cheaptickets.nl
https://lijnvluchten.cheaptickets.nl...o&nr_infants=0
Geboekt bij: Vliegtarieven.nl
d.d.: 9-1-2013
Periode : 20 sept t/m 10 okt
Route: Amsterdam - Orlando (MCO) -Brussel
Maatschappij: Virgin
Aantal Personen: 2 volw
Totaalprijs: € 781 euro!!
Mooie prijs lijkt me!
Wow, tarieven onder de €400, echt heel mooi ! En zelfs nog met Virgin, netjes geregeld !