Wij hadden ook geen schermpjes in de stoel. Heb ze eigenlijk ook niet gemist. Op de heenweg een boek gelezen op de e-reader en op de terugweg de nieuwe I-pad volop uitgeprobeerd. Vond het heerlijk, niet steeds dat gedruk achter je hoofd.
Afdrukvoorbeeld
Wij hadden ook geen schermpjes in de stoel. Heb ze eigenlijk ook niet gemist. Op de heenweg een boek gelezen op de e-reader en op de terugweg de nieuwe I-pad volop uitgeprobeerd. Vond het heerlijk, niet steeds dat gedruk achter je hoofd.
Dank je wel allemaal voor jullie antwoorden :) dan weet ik dat ik voor onze kleine man een dvd spelertje meeneem, met z'n favo filmpjes..
Ik ben op zoek naar tickets voor de mei vakantie vertrek 28 april retour 12 mei.
Nu zie ik alleen prijzen staan voor de heen weg maar niet voor de terug weg, ben ik te vroeg ( prijzen lopen tot 30 april) of is er een fout in de pagina?
is er al iemand die voor de mei vakantie geboekt heeft bij air berlin?
Denk dat je te vroeg bent, laatst was april nog niet boekbaar/zichtbaar, nu wel.
Misschien kun je via Tix of Worldticketcenter meer info krijgen?
Hoi,
Wij gaan exact dezelfde data en hebben advies gevraagd bij AirBerlin, hieronder het antwoord:
"Dear Sir,
Thank you for your email.
From an economical point of view it is certainly better to book the outbound flight now and wait until the schedule for summer 2012 is published.
Since our prices depend on offer and demand ticket prices generally are lower the sooner you book.
I hope the information is useful.
Best regards.
Mr. D. Lopera
Service Team airberlin group
Air Berlin PLC & Co. Luftverkehrs KG
"
Wij hebben nu de heenreis op 28 april geboekt en boeken de terugweg zodra het mogelijk is (september/oktober).
Succes.
Moet dat APIS formulier nog ingevuld worden, lees dat net hier.. Heb niks ingevuld, en onze reisagente heeft mij daar niks over verteld..
Hallo
Wij hebben dat al eerder als de vlucht ingevuld en het reisbureau heeft dat voor ons naar airberlin gestuurd.
Had er ook nog voor mee te nemen maar daar is verder niet naar gevraagt bij het boarden
Dat kan ook online
apis moet ingevuld worden hoor.
Heb het ook online ingevuld. Dit was voldoende.