Bij keuze 1 betaald een volwassene de prijs van een kind. Dus ipv $75 betaal je $65
Afdrukvoorbeeld
Bij keuze 1 betaald een volwassene de prijs van een kind. Dus ipv $75 betaal je $65
De bovenste is de aanbieding. Je krijgt volgens mij een e-ticket maar je mag pas na 17 april er gebruik van maken (het park in).
ik wil die kaartjes van $ 65 ook kopen. Weten jullie hoe lang het duurt voor ze die e-tickets verzenden? We gaan maandag al weg en wil ze wel op tijd nog uit kunnen printen. Zal ik dat halen?
Ik had ze binnen een werkdag binnen nadat de betaling was verwerkt. Da's het voordeel van e-tickets: dat gaat supersnel via email.
De e-tickets, staan gelijk in je mailbox en in je eigen account op de website van seaworld.
Ik heb ze dezelfde avond nog uitgeprint
Ja, daar had ik rekening mee gehouden.
Maakt het verder niet uit op welke dag je gaat? En kun je met dat voucher gelijk naar binnen of moet je die nog omwisselen voor andere kaartjes? Zo ja, waar?
Met een e-ticket kan je direct op iedere dag van de week het park in! Het ticket heeft een barcode, dat wordt bij de ingang gescand. Houd er wel rekening mee dat ze naar een identificatiebewijs kunnen vragen, de tickets staan immers op naam.
Bedankt. Ik wilde ze net bestellen maar het lukte niet. Ze gaven aan dat je alleen kunt bestellen als je in Florida woont (raar want ze vragen wel of je in US woont of International). Of zou ik gewoon een adres in Florida op kunnen geven (bijv van hotel)? Het gaat toch om mijn mail adres. Ze sturen de tickets toch niet per post op?
Hoi,
Ik heb even een origineel e-ticket op mijn site gezet, wat prive gegevens weggewerkt met zwarte balkjes, maar dan weet je wat je krijgt.
Dit print je uit, barcode zelf scannen bij het poortje (op het "plankje" onder de paslezer bij het poortje leggen) en je bent binnen.
http://www.gsmlink.com/seaworld.pdf
ps, deze is al gebruikt, dus uitprinten en binnen proberen te komen gaat niet lukken :D