Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010
Wij hebben zojuist van een call centre het bericht gekregen dat Theme Park Tickets Direct op de fles is en wij onze tickets niet meer krijgen.
We kregen het advies om ons geld terug te halen via de VISA.
Net de VISA gebeld, maar die geven geen garantie dat het gaat lukken.
BALEN!!!!
De site staat nog gewoon open, dus opletten. Daar niet kopen. Het telefoonnummer is niet meer in gebruik.
Welk Call Center was dat? Ik wil wel een sticky maken met de waarschuwing dat ze failliet zijn maar dan wil ik wel nog een extra bron hebben.
Edit: meerdere bronnen zelf al gevonden
http://www.tripadvisor.in/ShowTopic-...o_Florida.html
http://www.thedibb.co.uk/forums/showthread.php?t=438102
Dit is de email die wij vandaag ontvingen:
Dear Customer,
We are the outsourced Call Centre acting on behalf of Theme Park Tickets Direct for the Despatch of Attraction tickets which have been purchased by customers of Theme Park Tickets Direct.
We have been advised that Theme Park Tickets Direct has ceased to trade and we are therefore are not in a position to Despatch the Attraction tickets to fulfill your order.
We suggest you take advice from the credit card company whose card you used to purchase your tickets, to put in place the process for claiming a refund of the amount which you have paid.
Regards.
Verder hebben wij alleen nog een email-adres, maar daar staat verder niets bij.
Weet iemand of er nog een jaarpas voor alleen de Disney zemparken bestaat?
Kan het op de site van Disney niet vinden.
Wanneer ze er nog zijn wat kosten ze dan?
Weet dat het een aantal jaar geleden zo was dat de prijs iets hoger lag dan 2x een kaartje kopen.
Hoop dat iemand me kan helpen?
ik heb ze in de meivakantie nog voor de kids gekocht. uiteindelijk ook nog Disneyquest erbij gekocht. ergens online stonden de prijzen, maar niet op officieel Disney website. op 1 van de fansites dus.
Ze bestaan dus nog wel!
Ik kon ze echt nergens vinden.
Kun je ze wel gewoon bij de kassa van het zwempark kopen????
Wij zijn in juli 2010 bij de waterparken geweest en toen werd er reclame gemaakt voor de jaarpassen. 99 dollar voor 1 jaar toegang tot beide parken (typhoon lagoon en blizzard beach). Volgens mij gewoon bij de kassa aan te schaffen.
Ja, gewoon bij de kassa bij een van de twee waterparken, 106,45 dollar per volwassene.
in onze vakantie, over 2 weken willen we graag een dagje naar disney gaan. is het verstandiger om vooraf kaartjes te kopen en ze bij zo'n ticket station op te halen, of is het verstandiger om gewoon bij de kassa de kaartjes te kopen?
Gewoon bij de kassa van het park. Lange rijen zullen er niet staan en de prijs van een 1-dags ticket is aan het loket gunstiger dan bij de voorverkopers.
Veel plezier alvast.