Geboekt bij: .. Budgetair
d.d.: ..29-04-2010
Periode : ..17 aug t/m 31 aug
Route: ..dusseldorf/ atlanta/ orlando
Maatschappij: .. delta
Aantal Personen: ..3
Totaalprijs: .. 1786,50 prijs pp is 592
Afdrukvoorbeeld
Geboekt bij: .. Budgetair
d.d.: ..29-04-2010
Periode : ..17 aug t/m 31 aug
Route: ..dusseldorf/ atlanta/ orlando
Maatschappij: .. delta
Aantal Personen: ..3
Totaalprijs: .. 1786,50 prijs pp is 592
Geboekt bij: WTC..
d.d.:begin nov 2009 ..
Periode : ..heen 11-07 terug 31-07
Route: ..van dusseldorf naar madrid/ madrid -miami
Maatschappij: .IBERIA.
Aantal Personen: .2 volw [€ 555,-]. 1 kind 10jr.[ € 480,-]
Totaalprijs: € 1804,-
Jaja wij waren op het juiste moment op de juiste :grin: :-\" site want de prijzen van die vliegtickets zijn net zo veranderlijk als het weer.
Ik heb gister toevallig op de site van wtc dezelfde gegeven ingevoord en kwam nu op een prijs van zo'n € 1208,- p.p. ](*,)
Het is wel een beetje een reis om de wereld, maar ik denk dat we vanaf schiphol niet voor deze prijs wegkomen, of je heb heel veel mazzel. :-k
Geboekt bij: Budgetair
d.d.: 7 januari 2010
Periode : ..heen 13-07 terug 28-07
Route: ..van Schiphol via Londen Heathrow naar Miami
Maatschappij: British Airways
Aantal Personen: .2 volw [€ 604,-]. 1 kind 10jr.[ € 499,-]+ kosten
Totaalprijs: € 1803,-
Geboekt bij: Vliegwinkel.nl
d.d.: 7 mei 2010
Periode : 3/10 tm 22/10
Route: Amsterdam ---> Orlando met overstap op Newark
Maatschappij: Continental
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: 979.- incl. fees, taxes en reserveringskosten
Geboekt bij: Expedia
d.d.: 7 mei 2010
Periode : 28-06 t/m 18/07
Route: Amsterdam - Chicago - Orlando
Maatschappij: Continental en Lufthansa maar allen uitgevoerd door United Airlines:lol: (Boeing 7778-) en Aribus A320)
Aantal Personen: 1
Totaalprijs: € 1.220,62 (incl. cheap motel en compact rental van Dollar)
Geboekt bij: Exit reizen
d.d.: 15 mei 2010
Periode: 18-12 t/m 31-12
Route: Amsterdam - Orlando via Chicago
Maatschappij: Continental/United
Aantal personen: 3 volw. en 1 kind van dan 15 jaar
Totaalprijs: € 2100,00
...en dat is per volwassene en per kind???
Knaapje
@ knaapje - Staat toch bij Totaalprijs en er boven 3 volwassenen en 1 kind van 15 jaar ??? of bedoel je een andere post ??
Nee. Ik bedoel die posting.
Het totaalbedrag zegt niet zoveel als je bijv. met 2 volwassenen gaat en dan in de prijs geinteresseerd bent.
Vandaar mijn vraag naar de prijs per volwassene/kind.
Ik heb bij het opstarten van dit topic deze opmerking ook al naar de moderator geplaatst, maar die is zonder commentaar door hem verwijderd.
Knaapje
Een 'kind' van 15 jaar is gewoon volwassene voor vliegmaatschappijen hoor :mrgreen: ! In ieder geval voor de kosten dan ;-)
Net als die twee "kostenposten" van jou! Zodra ze 12 jaar zijn betaal je de volle ticketprijs.
@knaapje
Het is wat het is. Kosten zijn niet altijd exact terug te rekenen per ticket door boekingskosten, -kortingen, verzekeringen etc. Eén ding staat per boeking niet ter discussie: de totale prijs die betaald is.
Vanwege het overzicht wordt dit topic geregeld geschoond en ontdaan van alle berichten die niet (grotendeels) aan het format voldoen zoals gevraagd in het eerste en diverse volgende berichten in dit topic. Verdere vragen of opmerkingen daarover kunnen via privébericht aan de / een moderator(s).
geboekt bij : eBookers
Periode: 23 juli 14 aug
Route AMS- Detroit-MCO
Maatschappij: Delta
Persoenen: 4
Totaalprijs: 1931
Hai Brenda,
Toevallig vliegen wij ook 11 juli met Iberia, zelfde bookingmaatschappij etc......... wij zijn met 4 man waaronder 2 tieners van 13 en 16.
Zaterdagnacht maar vroeg in de auto richting Dusseldorf !, verder zijn de aansluitingen toch prima en bovendien mogen wij nog ieder 2 koffers mee ook omdat we voor maart hadden geboekt !.
Wie weet tot ziens in het vliegtuig !
Geboekt bij: United Airlines
d.d.: 11-06-2010
Periode :1-11 t/m 22/11
Route: Brussel- Washington-Orlando vv
Maatschappij: United Airlines
Aantal Personen: 2
Totaalprijs: € 968
Lekker \\:D/ !
Daar gaat ie weer............zijn helemaal niet jaloers!!!!!!! Goed Ton, weer een fijn vooruitzicht!! Geniet er maar lekker van!! (had je stiekem alweer heimwee??)
@Teleton
De koffie staat klaar in Brussel. Wij vliegen om 9.40 :)
Gezellig! Maar wij vertrekken pas om 12:10 via Washington. Jullie zitten al zo'n beetje in het vliegtuig als wij inchecken. Dus wij slapen eerst gewoon lekker uit in het Ibishotel!
Misschien dat we elkaar wel in de rij bij Alamo op MCO zullen zien. Hoe laat komen jullie in Orlando aan? Wij rond half acht!
Als alles mee zit om 19.00 touchdown in Orlando.
@Ton.... 'maar' 3 weekjes.... toch fijn zo'n blog-vooruitzicht tijdens de donkere dagen voor Sinterklaas :)
<< Ook ik vindt het geweldig dat Ton weer gaat, maar voor zulk soort felicitaties is de Lounge in het leven geroepen :-)
In dit topic gaat het over vliegtickets, dus laten we het daar weer over hebben >>
Hallo allemaal,
ik leest net dit bericht:
Door de fors gestegen dollarkoers zijn sinds april touroperators in financiële problemen geraakt omdat ze verzuimd hebben het koersrisico ten opzichte van de weggezakte euro af te dekken.
Klanten van Travel Trend, Tasman en Incento ontvingen de afgelopen weken een brief waarin de nog te betalen reissom zomaar met tien tot vijftien procent werd verhoogd.
Ik ben blij dat ik mijn tickets al heb ontvangen.
Of bestaat er zoiets als een naheffing.
Travel Trend enz. heeft het over reizen...
Jij hebt het hier over vliegtickets...
Dat zijn 2 heel verschillende dingen...
Als je de hele reis som al betaald hebt ( auto/villa/tickets) dan kunnen ze toch niet meer met een naheffing komen?
Ik heb mijn tickets via connection.be. Maak me dus druk om niets.
Het ligt aan de voorwaarden of er nog een extra heffing mogelijk is, sommige reisbureau's zullen dat vast ingedekt hebben in hun voorwaarden zodat ze niet zelf voor extra kosten opdraaien.
klopt
een tijdje terug vloog ik naar Kroatië en toen kregen we een maand van tevoren ook nog een factuur van 50 euro wat erbij kwam. Gestegen brandstofkosten was dat toen ofzo.
Het gaat eigenlijk helemaal niet over brandstoftoeslagen! :D
Het gaat over reizen naar de USA, door de slechte dollars komen velen nu héél slecht uit...
Vandaar dat sommigen nu een prijsaanpassing doen. Binnen de regels van de ANVR
ja haha sorry ik realiseer het me nu ook dat dat iets anders was
bovendien gaat het over reizen toch, niet over losse tickets
LOL :mrgreen: LOL Hahahaha...
aangezien we net terug zijn uit florida was de bedoeling dat we naar engeland zouden gaan in de grote vakantie.
ik ben al weer aan het zoeken voor de volgende mei vakantie (florida).
toen kwam ik een aanbieding tegen voor de grote vakantie, na even snel beraad hebben we engeland geanuleerd en florida geboekt.
heen op 18 aug amsterdam - orlando / lufthansa
terug op 3 sep orlando - amsterdam / united
beide met overstap in chicago.
er zit ook een hotel met kidsuite en ontbijt in het pakket, 16 nachten in het vista inn. dit hotel hebben we al 2 X vaker bezocht.
voor een totaal pakketbedrag van 2.484
2 volwassene en 2 kinderen
Mooie prijs!
Mag ik weten waar jullie die aanbieding geboekt hebben?
We zijn een week terug en het kriebelt al weer.
kyra
inderdaad helemaal vergeten om er bij te zetten expedia.nl
Wij gaan op 12 juli weer de oversteek maken naar Florida.
Ik ben zo dom geweest om via WTC reizen mijn tickets te laten boeken bij Martinair in oktober 2009 tegen een redelijk goede prijs (EURO 2.200 voor 4 tickets (2 vw en 2 kids van 9 en 10 jaar)
Normaal boek ik altijd gelijk zelf bij de airline maar zij hebben mij gebeld na een bezoekje bij hun website.
Wat blijkt nu: ze hebben mij als Mr. neergezet i.p.v. Mrs. op het ticket.
Ik weet het: Mijn fout dat ik het niet heb gecontroleerd bij de boeking ](*,)
Er moet nu een nieuw ticket worden geboekt/geprint.. Kosten EURO 601,= waarvan ik EURO 401,= terugkrijg via WTC tussen de 3 en 6 maanden.:mrgreen:
Die EURO 200 overleef ik wel, maar ik vind het toch zuur dat een medewerker van WTC die een cruciale fout heeft gemaakt (missing "S" ), ondanks meerdere e-mail wisselingen en telefoontjes over de boeking en onze goedkope huurauto bij onze Duitse vrienden dit niet gewoon toegeeft bij haar supervisors en ervoor zorgt dat dit wordt opgelost voor de klant zonder kosten !
Wederom lesje geleerd: zelf boeken bij airline en niet via tussenpersoon !:-\"
Bij ons is deze fout ook gemaakt (ook WTC ook martinair) mijn dochter stond als jongen en ik zag dit pas na een aantal dagen. de tickets waren al geprint volgens WTC maar toch hebben ze dit bij martinair kosteloos veranderd, misschien moet je toch nog eens bellen en hopen op de juiste persoon...... Dit zijn vaak dingen waar je overheen leest omdat je er ten onrechte vanuit gaat dat "zij" dit echt wel goed invoeren.