-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Bij orlando-ticket-deals duurde het ongeveer 2 weken van bestellen tot de tickets in huis waren. Ik heb het gewoon via de website gedaan. Je kon daar wel geen land invullen en ook moest het adres verplicht over twee velden verdeeld worden, maar met een beetje creativiteit kon ik de info toch verstrekken. Bij de stap van het betalen kon ik wel het land en de andere gegevens correct invullen, hierdoor is alles toch goed gegaan en heb ik geen extra verzendkosten hoeven betalen.
27-3 besteld
28-3 afgeschreven van CC
3-4 verstuurd
8-4 ontvangen
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
rob gertsen
@ Wacky Weazle
Als je kunt ben ik wel benieuwd hoe jouw ultimate tickets eruit zien. Als het goed is moet ik dezelfde hebben.
http://www.flixpix.nl/ticket1.jpg
http://www.flixpix.nl/ticket2.jpg
-
Wij hebben onze tickets bij Undercover Tourist besteld de Orlando flextickets,en binnen 2 dagen waren ze in huis......(rechthoekige kaartjes ,beetje jammer:sad:. Die van Disney zien er erg leuk uit)
Dit naar aanleiding van alle positeve berichten over dit bedrijf op het FORUM.
Wat ook fijn was dat je de zending helemaal kon volgen,vanuit Orlando naar Amersfoort.
Nog 2 weekjes:-P:-Pen dan mogen we........
Gr Soraya
-
Undercover Tourist is inderdaad de beste website voor bijna alle tickets behalve de 14 en 21 day ultimate tickets. Hiervoor moet je echt bij een engels bedrijf zijn. Ook de tickets die wij nu voor Universal/IOA hebben zijn niet bij Undercover Tourist verkrijgbaar.
-
@ WackyWeazle
Mijn kaartjes zien er precies zo uit als de jouwe. Ben benieuwd of ze het doen maar daar ben ik niet zo bang voor.
Zoals je zelf al schrijft ging het bij OTD erg makkelijk en snel:D
-
Disney Vouchers omwisselen
Van AV krijg ik vouchers voor de disney parken. Weet iemand waar ik die kan omwisselen voor tickets en ik zou ook graag de openingstijen voor die kantoren / kassa's weten.
Alvast bedankt
-
Citaat:
WackyWeazle
Daarnaast heb ik ook de extra verzekering genomen voor verlies/diefstal/beschadiging, dus als er een probleem is bel ik ze direct.
Wat betaal je voor die verzekering? Om met Marc Marie Huybregts te spreken: "Was dat nou nodig? Voor Disneytickets?"
Op MomsPanel staat hierover: Here's what I recommend: write down all the ticket numbers and put them in a safe place. This way, if any tickets are "misplaced", you can get your ticket re-issued at any guest services.
-
Ik heb de vraag gesteld aan OTD of de tickets reeds waren verzonden. Enkele uurtjes later volgend bericht ontvangen "Hi There, Your tickets will be sent after the Easter period.I am sorry for the delay. Best regards".
Gaat blijkbaar toch nog een tijdje duren.
-
Kan iemand mij vertellen, als ik een 4 daagse pas via Walt Disney World wil, (misschien momenteel voor ons wel het voordeligst) waar ik deze dan op kan halen, als ik hem niet opgestuurd wil hebben via de site.
Is dat dan aan de kassa van Disney, of is dat weer een ander kantoortje in Orlando? (heb de topic van Michael hiervoor gebruikt om de prijzen te vergelijken)
-
Ligt eraan waar je de tickets koopt. Als je ze rechtstreeks bij Disney koopt: aan de will-call balie. Als je ze bij een andere aanbieder koopt: bij het kantoortje van die aanbieder (meestal niet meer dan 5-10km van Disney vandaan).
Alternatief: enekele aanbieders hebben de mogelijkheid om de tickets bij je hotel te bezorgen voor een kleine fee ($5-12).
-
Ik bedoelde bij Disney zelf. Is die will-call balie dan bij de ingang van het park?
Nog een andere vraag; toen wij ticketmania googelde kwamen wij op een adres in Kissimmee. Is er ook een kantoor in de buurt van Disney?
-
Kissimmee is in de buurt van Disney, zeker voor amerikaanse begrippen.
Als je iets zoekt vlak voor de ingang: no chance!
-
Zonet de tickets via aangetekende zending van OTD mogen ontvangen. Ik kan dus ook bevestigen dat OTD betrouwbaar is. Het heeft ongeveer twee weken geduurd van bestelling tot levering aan huis.
-
Michael, of iemand anders, die Will-call balie, waar is die dan?
Wij dachten er over om ze daar op te halen. Kan dan zonder reservering?
In hotel laten bezorgen vind ik weer eng.
Gr. Floriaantjes
-
Citaat:
floriaantjes
die Will-call balie, waar is die dan?
Kan dan zonder reservering?In hotel laten bezorgen vind ik weer eng.
Bij de ingang van ieder themapark vind je kassa's waar je de tickets kunt kopen en een 'will call booth' waar je gereserveerde tickets kunt ophalen. Bij drukte zijn er veel kassa's open, je kunt ook gebruik maken van de self service kassa's. Aan jullie de keuze of je de tickets vooraf via internet of de telefoon reserveert of niet.
Bij alle keuzes loop je het risico dat je (even) moet wachten op de klanten die voor jou aan de beurt zijn. De 'Will Call" optie verloopt meestal vlot omdat er geen tijd verloren gaat aan discussie, nadenken, credit card zoeken etc.
-
Thanks Teleton, en het is niet zo dat ik zonder te bestellen duurder uit ben met een 5-daagse ticket?
-
Citaat:
floriaantjes
is niet zo dat ik zonder te bestellen duurder uit ben met een 5-daagse ticket?
Dat vind ik een lastige vraag, voor zover ik weet zijn de prijzen zoals Disney ze hier publiceert, gelijk aan de prijzen die je 'aan de poort' betaalt. Helemaal zeker ben ik er niet van en ik kon er zo 1,2,3 ook geen info over vinden.
Het is al zo lang geleden dat we zelf tickets 'aan de poort' kochten, dat ik hier even moet passen. Wie helpt de floriaantjes even uit de droom; scheelt het in de kosten als je de tickets vooraf bestelt of kunnen ze voor het zelfde geld ter plekke tickets kopen?
-
Goedemorgen vanuit een zonnig Florida,
we hebben gisteren een 10 dagen ticket gekocht met de hopper en water & fun erbij. Nu is de vraag; telt het bezoek aan Quest en/of waterpark ook als een dag van je ticket of heb je dat als het ware extra aangeschaft. Ik wordt er niet helemaal wijs uit.
-
Teleton toch bedankt.
We hebben uiteindelijk een A4-tje gekocht bij American Vacations en daarmee kunnen we de tickets ophalen bij het eerste park van Disney dat we aan gaan doen. Wel raar hoor alleen zo'n bar-code. We vertrouwen er maar op. (zal wel blij zijn als ik de originele in mijn handen heb en alles blijkt te werken). Bedankt voor alle tips !!!!!!!!!!!!!!
-
Citaat:
True1969
Goedemorgen vanuit een zonnig Florida,
Goedemiddag vanuit een zonovergoten West Brabant......Met de tiendaagse pas kan je tien dagen naar de themaparken MK, AK, HDS en Epcot. Daarnaast heb je op tien dagen toegang tot de Zwemparken en Disney Quest en eventueel Wide World of Sports.
Je kunt dus, als je dat zou willen, 20 dagen genieten. Have fun & sun!
http://img18.imageshack.us/img18/630...fe3a21f.th.jpg
Op dit plaatje zie je de voorwaarden van de tickets vermeld. Even een paar keer op klikken voor een leesbare versie.
Citaat:
floriaantjes
We vertrouwen er maar op. (zal wel blij zijn als ik de originele in mijn handen heb en alles blijkt te werken).
Geen zorg, alles zal prima verlopen, het kan niet missen want het werkt altijd. Ook voor jullie: veel plezier daar!
-
Heb net nog eens in het schema gekeken.
De goedkoopste 4dagenpas met waterfunktie komt op 742 euro.
Wij betaalden 1000 dollar in de luchthaven van Orlando.
Goedkoper zelfs nog.
Dus, mijn advies, gewoon ter plaatse ophalen.
Je waterparkticket is een extraatje.
-
Even een domme vraag:
Als ik nu tickets koop (MYW) dan kan ik die toch gewoon volgend jaar februari gebruiken? Dus tegen de prijs van dit jaar en dan gebruiken volgend jaar?
-
Ja, dat kan. Zolang je de tickets niet gebruikt blijven ze onbeperkt geldig.
-
Dit geldt niet voor alle tickets, onze 21 day ultimate tickets zijn echt alleen voor dit jaar en moeten voor 31/12 gebruikt worden.
-
KOmen die tickets van de Britse site? Of undercovertourist?
Ik wil graag 10 dagen magic your way met hopperoptie kopen. (Via de WDW-site zijn die nog goedkoper dan bij AE 6=10...dacht ik). Maar het gaat om die tickets.
Ik dacht inderdaad eens gelezen te hebben dat dat kon.
Thanx Michael66!
-
undercovertourist verkoopt geen 14 en 21 day ultimate tickets meer.
Deze tickets komen van een UK website.
-
over zo'n kleine 2 maandjes ga ik naar america en hierbij breng ik ook een bezoek naar walt disney. hierbij verblijf ik in een hotel buiten disney resort en ga met de auto naar de thema parken. nu heb ik een klein vraagje, ik hoop dat jullie deze kan beantwoorden.
- we gaan 's morgens vroeg met auto naar magic kingdom, om 13:00 ga we terug naar de hotel om even uit te rusten. Om weer om 15:00 weer naar magic kingdom te gaan. Mijn vraag: kan ik met mijn ticket in-en uit dezelfde thema park gaan en kan ik dezelfde parkeerkaartje gewoon blijven gebruiken of moet ik elke keer een nieuwe kaartje kopen?
-
Je kunt met het parkeerkaartje wat je 's morgens krijgt op dezelfde dag weer bij ieder Disney park parkeren. Houd er wel rekening mee dat je niet zo snel bij het Magic Kingdom komt vanaf de parkeerplaats. Eerst vanaf de parkeerplaats naar de zgn. Ticket and Transportation Center, vanwaar je de monorail of boot moet pakken om naar het Magic Kingdom te komen. Als je om 13.00 uur het park uit loopt, dan doe je er minimaal 20 minuten over om weer bij de auto te komen. Eerdat je bij je hotel bent en uitgerust bent...
-
Elk park heeft een centrale parkeerplaats en vanaf daar reis je met vervoer van disney naar de ingang vd park? hmmm.. dat is iets waar ik niet bij stil gedaan heb.
De geldigheid van een park ticket is ook de gehele dag geldig?
-
Citaat:
shaowoo
Elk park heeft een centrale parkeerplaats en vanaf daar reis je met vervoer van disney naar de ingang vd park?
Klopt, de parkeerplaatsen zijn zo groot dat je in de meeste gevallen het best met de tram naar de ingang kan gaan. Dit geburt bij Epcot, AK en DHS. Zoals WackyWeazle al schrijft is er in Magic Kingdom een Ticket & Transportation centre. Hier wordt je met de tram naar toe gereden. Hier kies je, hoe je naar MK vervoerd wil worden, per bus, per monorail of per ferry-boat. Pas dan kom je bij het MK aan en mag je in de rij voor de security check en de ticket controle.........\\:D/
Je ticket is de hele dag geldig en je mag het park zo vaak verlaten en betreden als je wilt. Heb je een Hopper-ticket, dan mag je verschillende parken op één dag bezoeken. Je parkeerticket is ook één dag geldig voor alle themaparken
-
Citaat:
rob gertsen
of moet je daarvoor ergens anders naartoe?
Nee hoor, voor je het park in kunt, gaat je ticket door een apparaat dat de gegevens op de strip uitleest en wordt je vingerafdruk afgenomen en aan de kaartgegevens gekoppeld. Bij ieder volgend bezoek worden deze gegevens opnieuw uitgelezen en vergeleken en wordt je tegoed op de kaart per dag met één verminderd. You're all set sir, have a magical day!
-
Je steekt je ticket in de machine bij de inkom en dan leg je je vinger op de scan. Allemaal in 1 moeite.
Tip voor Blizzard : als je aankomt rond een uur of 2-3 doorrijden tot vlakbij de ingang. Meestak zijn er daar al wat plaatsjes vrij.
-
tickets via mapleleaf bestellen
Wie heeft ervaring met onderstaande site www.mapleleaftickets.com :?:, is dit save? tickets kunnen in het hotel worden agegeven waar we logeren, gaat dit altijd goed? ik wil best voor KSC dit uitproberen, maar tickets voor Disney etc (toch een stukje duurder) vind ik het eng, want bij wie kan ik reclameren als er iets mis gaat.
vertrek op 20 mei a.s :razz:
-
Re: tickets via mapleleaf bestellen
Je kunt eigenlijk geen bedrijf vinden wat meer betrouwbaar is dan Maple Leaf...
Het bestaat al meer dan 20 jaar (op hetzelfde adres)
Echter zij sturen geen kaartjes op naar Nederland...
Wij halen daar al jaren onze kaartjes...
-
Re: tickets via mapleleaf bestellen
Ik haal ze daar altijd op. Achter de balie staat ook een groot bord met 'gate price' en hun prijs. Als je echter voor Disney parken 1 dag naar een park wilt, is het goedkoper om het bij Disney zelf te kopen ipv daar, maar dat geeft de medewerker daar ook gewoon eerlijk toe. Wordt pas goedkoper bij een x aantal dagen.
Als je een auto hebt, kan je dus net zo makkelijk langs rijden bij ze op de 192, als je bang bent om van te voren een groot bedrag af te tikken.
-
Wij zijn ook alvast wat aan het uitkijken om zomer 2010 naar Florida te reizen. We willen met 2 kinderen van (tegen dan) 11 en 9 natuurlijk de Disneyparken doen. Ik zie stilaan de bomen door het bos niet meer met al die soorten tickets. Welke kenner kan mij zeggen voor welke optie ik best kies?
We zouden de 4 disney parken willen doen en zeker 1 waterpark. Elke dag 1 park lijkt ons prima, maar misschien wordt het soms te druk en kan je dan beter naar een ander park trekken, dan hebben we toch de hopper functie nodig denk ik (of is druk in elke park dan even erg...)
Moet je zelf naar het andere park rijden en weer parkeerkosten betalen? of kan je zo van het ene naar het andere park?
De grote parken zullen we wel een dag zoet mee zijn, maar de waterparken misschien niet? ga je daar dan beter 's ochtends of 's avonds naar toe?
Als ik bv ij orlando ticket deals kijk heb je een ultimate ticket voor 14 dagen. Heb ik het goed dat je hiermee 14 dagen kan doen wat je wil? of kan je elk park maar 1 keer in?
-
Citaat:
liesbetv
Welke kenner kan mij zeggen voor welke optie ik best kies?
De vragen die je stelt zijn wel begrijpelijk, maar kwamen hier al zo vaak aan de orde dat ik zal volstaan met het verwijzen naar de topics waar je het antwoord kunt lezen. Wanneer je dan over een bepaald onderwerp nog vragen hebt, kan je het best even met de zoekfunctie proberen of je het antwoord kunt vinden, lukt dat niet, dan kan je altijd nog om uitleg vragen.
Over de verschillende mogelijkheden van de tickets (echt niet zo ingewikkeld als je nu denkt) vind je hier heldere informatie. Ook vind je hier een handig excelbestand waarin je al je gegevens kunt invoeren en zelf een prijsvergelijking van de verschillende populaire aanbieders kunt maken.
Over de parkeerkosten is ook al veel geschreven, nu begrijp ik best dat je dit misschien niet direct zo 1,2, 3, kunt vinden. Met de zoekfuntie op 'parkeerkosten' kwam ik toch al snel hier uit. Oefen zelf eens en ontdek het verschil tussen "discussies" en 'berichten" tonen in de zoekfunctie.
Over de drukte in de parken lees je hier vast meer en over het vervoer binnen WDW vind je hier veel informatie. Als je je echt goed wilt voorbereiden zou je wat meer kunnen lezen over Tour Guide Mike of bestel de Disney Vacation Planning DVD.
De vraag of je beter 's ochtends of 's middags naar een waterpark kunt gaan, of toch maar een hele dag, hang ook weer van heel veel verschillende factoren af. Het weerbericht is er maar één, want als er onweer wordt verwacht sluit Disney de zwemparken....Mijn persoonlijk ervaring met kinderen van deze leeftijd is dat je er met gemak één volle dag per park kunt doorbrengen...
Conclusie is dus eigenlijk dat je je voor en geslaagde Disneyvakantie persoonlijk goed moet voorbereiden en dat de hulp van de zogenaamde "kenners' niet veel meer kan zijn dan "wegwijzer". Er zit dus maar één ding op: zorgen dat je zelf een kenner wordt! De keuze voor een van de mogelijkheden is zo persoonlijk dat een 'andere' kenner je wel kan helpen, maar de keuze maak je echt beter zelf. Veel plezier en succes met de voorbereidingen!
-
Hoy,
Heb een vraagje over de site van disney,
Als ik men tickets via daar bestel de 'will call' keuze hoe gaat die in zijn werk?
Krijg ik dan tevens al een voucher ofzo of wat moet ik dan doen?
Verder als ik het goed begrijp koop ik me bv een 10daagse magic your way with hopper and more fun en bla bla bla... ;).
Is dit dan in die 14dagen dat ik Tien dagen de grote parken kan doen en Tien dagen de kleine parken dus?
Dus ik zou tien pretparken kunnen doen in die periode en dan nog eens 4 waterparken?
groetjes!
-
Will Call kaartjes kun je bij de kassa's ophalen (wordt aangegeven op bordjes).
De 10-daagse magic your way with hopper and more fun houdt in dat je binnen 14 dagen 10 dagen onbeperkt toegang hebt tot alle Disney Theme Parks (MK/Studios/AK/EPCOT) en 10 keer toegang tot de waterparken, Quest of Wide World of Sports.
-
Re: MYW tickets 14 dgn geldig
Citaat:
meh1965
Is er een andere oplossing voor ons "probleem" of zijn de no expiration tickets onze enige optie?
Heb je de prijs van de NE tickets al vergeleken met de prijs van de Ultimate tickets? Uit de onvolprezen prijsvergelijking van Michael66:
Citaat:
Voor de ultieme Disney-belevenis bestaat er ook nog zoiets als "The Ultimate Ticket", o.a. te bestellen bij UnderCoverTourist. Met dat ticket kun je 14 ($359/317) of 21 dagen ($391/351) ALLE Disney-parken en plus-opties in. Voor slechts een paar eurootjes extra (t.o.v. de 10-daagse Hopper+WF&M) kun je 2 of drie weken helemaal "los" gaan .....