-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken
ze bedoelen denk ik dat als je een meerdaags pas of opties heb je die binnen 14 dagen moet gebruiken na het eerste gebruik dus is er niets aan de hand. Ik had mijn tickets ook van te voren gekocht (ook single day) en het enigste wat er toen opstond was dat het een jaar geldig was....
-
Inderdaad, meerdaagse passen zijn slechts geldig binnen 14 dagen nadat je deze pas voor de eerste keer gebruikt. Met single day passen dus niet van toepassing.
-
Er staat echter wel in een kader 'Important Single-Day Ticket Details'. En dan dus de regel 'Tickets and any options purchased must be used within 14 days of first use'.
-
Dat komt vast omdat dat een standaard tekst is voor de meerdaagse tickets, dus je niet druk maken want je mag gewoon op de door jullie gewenste dag het park in.
-
Oke bedankt! Zie nu ook dat ik al kan inplannen voor fastpass, en dat gaat nu tot midden juni!
-
Disney considering variable prices at parks
-
Re: Disney considering variable prices at parks
Ik denk prima idee.
Maar ja, ik kan mijn bezoek plannen.
En ik kan me voorstellen als je de kerstweek op vakantie wilt en je geen andere keus hebt je het hier helemaal niet mee eens bent..
Zelf heb ik een annual pass en die geld dus precies wat ze hier bedoelen met de "goedkope" periode
Wij mogen alleen door de weeks en niet in de periode tussen kerst en Nieuwjaar.
Ook niet in de maanden juli en augustus.
Maar wij betalen ook niet meer dan $ 233, 00 (ex tax) p.p. per jaar.
-
Entree bewijzen parken
Goedenmorgen,
Graag zou ik jullie advies/ervaring willen vragen omtrent het aanschaffen online van entreebewijzen voor de 5 WDW parken,
1. Is het goedkoper?
2. Print je de tickets zelf?
2. Wat zijn de beste hoppertickets?
4. Wat is een betrouwbare website/verkoper
5. Geldigheidsdatum stel dat je ze begin 2016 koopt en je gaat zomer 2016?
Dank alvast.
Denise
-
Re: Entree bewijzen parken
1. Vaak wel (afhankelijk waar je ze in Orlando koopt. Aan de poort zijn het duurst)
2. Afhankelijk waar je ze koopt. Bij Attractiontickets direct zijn het echte kaartjes.
3. ? Bedoel je of je het beste hoppertickets kan nemen? Hoppertickets moet je alleen nemen als je op 1 dag naar meerdere parken wil gaan. De meeste mensen doen dat niet als ze voor het eerste gaan. En als het veel geld scheelt zou ik zo plannen dat je geen hopper nodig hebt.
4. Nooit tickets kopen bij verkopers die al gebruikte tickets verkopen (met overgebleven dagen). De tickets zijn persoonlijk en het is verboden. Hier op het forum vind je veel van de aanbieders terug (attractiontickets direct (Duitsland, Ireland, UK), american estates etc)
5. Het meerdaagse ticket gaat in vanaf de eerste dag van gebruik (en is dan 14 dagen geldig voor het aantal dagen dat je betaald hebt).
-
Hallo Nientje, ik heb je vraag samengevoegd met een bestaand onderwerp. Wellicht dat je met wat teruglezen al veel van je vragen beantwoord ziet.
-
hallo,
even een vraagje omtrent www.attraction-tickets-direct.co.uk. Ik zie die hier vaak voorbij komen maar wat ik niet begrijp is dat als ik de engelse pond omreken naar de euro deze site minimaal 500 euro duurder is dan alle andere sites. Denk ik nu verkeerd en moet ik het anders berekenen of is deze site idd zo veel duurder dan de duitse vriend?
-
Op de UK site zijn andere tickets te koop dan op de Duitse site maar dezelfde tickets zijn soms anders geprijsd. Ik weet natuurlijk niet welke je met elkaar vergeleken hebt. Ik bestel meestal bij de Duitse of bij de Ierse site (beide in euro's dus niet omrekenen). Op de Ierse site hebben ze de 14 of 21 dagen ultimate tickets en op Duitse sites niet. Ook een keer bij American Estates besteld omdat ze (voor wat ik toen nodig had) daar het goedkoopst waren.
-
Na 2 weken zoeken ben ik denk ik achter de goedkoop mogelijkste prijs voor Disney World gekomen.
Als ik via de Ierse site boek komen er een hoop extra's bij die denk ik best wel handig kunnen zijn. Afijn hier de boeking voor 2 personen :
Datum: 24/10/2016 tot 29/10/2016 (5 nachten)
Aantal personen: 2
Hotel: Disney Animal Kingdom Lodge (Standard view)
Tickets: 14 dagen hopper tickets
+ Free Disney Dining Plan
+ Free $100 Disney Giftcard
+ Free Memory Maker
Totaal = €1090,- p.p.
Is dit een redelijke normale prijs of zou het nog goedkoper kunnen? En zijn deze extra's het waard?
-
Dit is een mooie deal (heb ik ook geboekt voor 2016 alleen toen nog met $200 giftcard!). Het enige wat ik niet zou doen is kiezen voor Animal Kingdom Lodge. De lodge is echt prachtig maar je bent goedkoper uit als je in een moderate gaat (en bij boekt voor het normale Dining Plan ipv Quick Service). De kamers zijn anders gethematiseerd maar echt niet beter in AKL. Als je bv voor Caribbean Beach kiest ben je voor hetzelfde pakket 935 pp kwijt. Die kamers zijn pas gerenoveerd en de ligging van het resort is ook gunstiger. Maar oké, AKL is wel een prachtige Lodge (al merk je daar niet zoveel van als je slaapt of in de parken bent).
Het is ook prettig te weten dat alles al betaald is. Wij hadden vorig jaar bijna hetzelfde pakket en buiten de fooi (is niet inbegrepen in Dining Plan) verder bijna niets uitgegeven. Voor $100 kan je ook best nog veel leuke souvenirs kopen! Maar of het echt de goedkoopste optie is? Je kan natuurlijk een supergoedkoop niet Disney hotel boeken, non hopper kaartjes voor 5 dagen, en eten buiten de parken....
-
Hoi Kiadjo,
Als je verwijst naar een on-property stay dan kom je inderdaad rond dit bedrag als goedkoopste uit, Hetzelfde arrangement in Disney's Saratoga Springs resort is nog net iets voordeliger, maar misschien hebben jullie bewust voor de AK lodge gekozen.
Als je niet bij Disney zou logeren (dan heb je geen dining plan & giftcard) dan kan het natuurlijk een stuk goedkoper.
-
@Kiadjo;
Waar heb je dit geboekt als ik vragen mag?
Klinkt als een mooie prijs namelijk!
-
@Mushu;
Dank je voor de tip! En ook als de kamers vernieuwd zijn is dit altijd mooi meegenomen.Ligging vind ik ook belangrijk dus ga deze optie zeker in me achterhoofd houden.
@Niels82;
Via de Ierse Disney World site. (doorklikken via de UK site)
-
Vraag me wel af gezien de site aangeeft dat het exclusief voor de UK is of je daar geen moeite mee krijgt :)
Iemand ervaring hiermee, vindt idd de IE site wel erg interessant, ook voor the caribbean of New Orleans.
-
Is geen probleem. Er is geen NL site dus je moet wat als Nederlander. Je kan via de USA, UK of IE site boeken. Als je via de Canadese site wil boeken, kan dat niet dan moet je blijkbaar wel Canadees zijn! Ik heb regelmatig via de USA site geboekt, vorig jaar via de UK site en nu ook via de IE site.
-
We zijn nu ook serieus deze ierse site aan het bekijken en de prijzen staan me wel aan.
We wilden eerst het volgende pakket:
Value movie resort
5 dagen no park hopper
qua kosten kwamen we dan rond de 1500,- voor 3 personen voor 5 nachten (ik hoef het park niet perse in op de dag dat ik aankom ;))
Nu met de deal op de ierse site
Moderate resort (orleans french quarters)
14 dagen ultimate ticket (onbeperkt toegang tot waterparken en hopper)
100 dollar tegoedbon
Quick Dinner erbij.
Magic Moments (foto's) er gratis bij.
Deze combi voor het hele gezin voor 2270.
Wel 700,- meer maar als je kijkt wat je erbij krijgt (overigens als ik dit bereken via de US site kan die er niet aan tippen) + een beter thema en luxere kamer.
Vraag me als echte hollander wel af, komen er niet nog betere aanbiedingen of is dit het zo wel een beetje.....
-
Als je echt op een Disney resort wil verblijven dan is dit een hele goeie deal vind ik. Je zou nog kunnen berekenen wat je kwijt bent als je alles los boekt en dan wacht tot de room only kortingen er zijn (is meestal 20-30% korting op alleen een kamer via de US site). Wij dompelen ons altijd helemaal onder in de Disney sfeer en verblijven graag (zonder auto) in een Disney resort en dan is het een prima deal. Met de ultimate tickets kan je trouwens ook nog minigolfen. En als je het eten een beetje slim aanpakt dan haal je daar ook veel uit. Verder lekker veel foto's laten maken in de parken en Downtown. Ik had zelf nog een iets betere deal want nog niet zo lang geleden was het met een $200 tegoedbon ipv de nu $100 :).
-
Zag bij Costco (soort makro) ook leuke aanbiedingen voor Disney, maar zal voor ons wel niet gelden.
Weet wel dat toen ik nog regelmatig in Californie kwam wij daar naar binnen konden met onze makro pas.
Zou toch leuk zijn als we met die makro pas ook gebruik konden maken van hun Disney aanbiedingen.
-
-
Thnx. Wij willen ook de echte disney magie ervaren en daarom al geswitched van een Value naar moderate ;).
Ik vroeg mij wel af of je de voordelen hebt als je de kamer los boekt. Wat ik zo een beetje lees is dat je dan geen dining plan, geen korting op mem maker etc. krijgt maar gewoon een kamer (met wel/geen magic bands).
Lees ook verschillende verhalen over de 30% korting die ook vaak pas in jan start voor de periode die wij zoeken. Vaak is het alleen value en de hogere "slechts 10%" dan ben ik inclusief de tickets nog steeds duurder uit dan de deal op de ierse site :).
Vroeg me alleen of of er afgelopen jaar op de ierse site niet een nog betere deal stond zo rond medio sept/okt :)
-
Niels wij hebben dit jaar en vorig jaar gebruik gemaakt van deze aanbieding.
De aanbieding wordt na eind oktober alleen maar minder. (is mijn ervaring)
In 2104 zaten we in Art of Animation (5nachten) met 14 dgn halen 7 betalen ticket.(met hopper en funoptie)
Dit jaar zaten we in Animal Kingdom lodge (5nachten) met 14 dgn halen 7 betalen ticket(met hopper en funoptie), dinerplan en $100 kadokaart.
De memorymaker zit er in 2016 voor het eerst bij.
Wij gingen na die 5 nachten in een villa vlakbij dus 14 dagen was voor ons heel voordelig.
-
THnx voor je antwoord P9ol :)
Denk dat we het ook gaan boeken, maar je bent NLer of je bent het niet als je zo goedkoop mogelijk zo veel als je kunt eruit te halen :D
-
De korting bij room only is meestal 20-30% waarbij 20% voor de value en 30% voor de deluxe resorts. Dat is idd alleen de kamer met verder niets er bij. Dan speuren naar de goedkoopste tickets en misschien ben je dan toch voordeliger uit dan het hele pakket dat je bij de UK/Ie site krijgt. Want het pakket is wel met veel extra's maar die zijn niet echt nodig om het naar je zin te hebben in WDW. Het eten hoeft ook niet zo duur te zijn als het dining plan kost, je moet meestal wel je best doen om dat er uit te halen. Dus de optie volle kamerprijs met free dining kan duurder zijn dan korting op de kamer en zelf voor eten betalen. Magicbands zitten volgens mij altijd bij een hotelreservering, hiermee kan je hotelkamer in gaan. Verder kan je losse kaartjes op je magicband laten zetten. Hier een overzicht welke kortingen je op de US site kon krijgen in de afgelopen jaren: http://www.mousesavers.com/historica...ts/#codetrends
Maar als je lekker makkelijk wil doen en alles er op en er aan wil hebben (dan zou ik trouwens ook nog upgraden naar het gewone dining plan) voor een mooie prijs, dan kies je voor de Ierse deal. Ik ga zelf eind september met een free dining via de Amerikaanse site en volgend jaar juni met het alles wat je maar wensen kunt pakket van de Ierse site. En die aanbiedingen van de Ierse site worden niet beter dan ze nu zijn is net als P9ol ook mijn ervaring.
-
Voor ons was het gewone dining plan ook gunstig omdat wij graag in de (thema) tableservice restaurants eten van Disney zoals be our guest, coral reef, Sci-Fi Dine in etc. Dit scheelde voor ons echt met het jaar ervoor zonder dining plan.
Nou hadden we wel een duurder hotel dit jaar maar we wilde zo graag een keer in Animal Kingdom lodge blijven.
-
Mijn zoontje is nu nog 3. In Parijs vroegen we of hij bij Chez Remy wilde eten. Kreeg terug "nee, wil frietjes en Star Wars kijken".
Ik ga dus niks extra aan de eetlocatie uitgeven :P.
Die tijd komt wel als hij ouder is.
-
Geboekt, het is dus Orleans French Quarters geworden.
Ik moet ze wel bellen om een afspraak te maken voor de bus naar Disney maar er staat een nummer bij waarvan ik niet weet hoe ik die moet bellen (en ja ik weet hoe een telefoon werkt).
1800 812 676 (IE)
Iemand tips?
Overigens vraag ik me ook af of ik de Magic Bands thuisgestuurd krijg, of dat ik deze op locatie ophaal....
-
Leuk dat je geboekt hebt! Ik bel nooit voor de magical express. Gewoon bij aankomst bij de balie melden op MCO en je vervoer wordt geregeld. Je magic bands krijg je bij inchecken in je hotel. Ze sturen ze niet op als je niet in de USA woont. Je kan de magic bands wel customizen (kleurtje uitzoeken en naam voor aan de binnenkant) op my Disney Experience. En vergeet niet 60 dagen vooraf je fastpasses te reserveren.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Niels82
Geboekt, het is dus Orleans French Quarters geworden.
Ik moet ze wel bellen om een afspraak te maken voor de bus naar Disney maar er staat een nummer bij waarvan ik niet weet hoe ik die moet bellen (en ja ik weet hoe een telefoon werkt).
1800 812 676 (IE)
Iemand tips?
Overigens vraag ik me ook af of ik de Magic Bands thuisgestuurd krijg, of dat ik deze op locatie ophaal....
Probeer hun UK nummer en geef aan dat je via de Ierland site geboekt hebt, 00448001690730
-
Het maakt echt niet uit dat je niet vooraf aangeeft dat je van de magical express gebruik wil maken. Ik heb het echt nog nooit aangegeven vooraf en het is altijd goed gegaan (weet niet meer hoe vaak ik er gebruik van heb gemaakt maar ik schat een keer of 10) Je staat in hun systeem (dat je een resort geboekt hebt) en dan mag je met de magical express mee. Als ze vooraf weten dat je komt, kan je de koffers door laten labelen. Maar dat kan toch niet als je uit Europa komt dus daar heb je niks aan. En zelf zou ik het ook nooit doen want je weet nooit wanneer je de koffers dan krijgt (kan 3 uur later zijn dan dat je zelf op het resort bent aangekomen).
Gewoon in MCO je koffers ophalen van de band en dan naar B side Level 1 (ground transportation) er staan duidelijke borden van Disney zelf ook. Melden bij de balie en je krijgt te horen in welke rij je kan gaan staan. De ene keer heb je geluk en kan je gelijk instappen en wegrijden, de andere keer moet je wat langer wachten. En ook als je vooraf had aangemeld weet je niet hoe lang je moet wachten. Als je dat fijn vindt, kan je natuurlijk altijd bellen met Disney maar ik zou de moeite laten.
-
Check.
Komt goed, is nog een paar maanden ;-)
-
Mushu, kon jij je reservering via uk/ie binnen een week in MDE koppelen?
-
Ik kan het nu al. Ik heb zojuist mijn reservering gekoppeld aan mijn account
-
Hmm, effe mailen met ze dan :)
-
Heeft wel een paar dagen geduurd voordat ik mijn reservering kon koppelen. Weet niet meer precies hoeveel dagen of dat het een week was maar opeens lukte het.
-
Veel gelezen nu en uiteraard wat vragen. Wij willen starten met New York en dan doorvliegen naar Orlando voor 6 a 7 dagen Disney. Kijk op de US, Ierse en UK site en daar zijn wat verschillen. Die snap ik maar voor de experts wat vragen:
Wanneer ik boek met Dining. Zie ik staan:
Per guest, for each night of your stay:
- 2 quick-service meals
- 1 snack
- Refillable mug (eligible for refills at selected Disney hotels)
Dit is Breakfast en lunch OF diner als ik het goed begrijp. Is dit in het hotel en of ook in de attractieparken?
De hervulbare beker is deze enkel in de hotels te vullen of ook in de parken. Lijkt mij aan de tekst te zien enkel in de hotels en dan heb ik er niets aan overdag.
Stel ik neem geen Dining plan. Mag ik eten en drinken wat ik zelf koop in de supermarkt meenemen het park in of niet? Is er uberhaupt een supermarkt in de buurt wat aan te lopen is? En wat kost een maaltijd in het park als je dit los aanschaft per dag ( 2 volwassen en 2 kids)
Wie kan mij aan de info helpen en heeft er wellicht tips want wij willen in 2016 juli gaan maar weten echt nog van niets.
Dank John
-
De quick-service meals zijn inderdaad te gebruiken voor ontbijt, lunch of diner. Natuurlijk alleen bij een quick-service locatie voor een overzicht van welke restaurants dit zijn zie: http://disneyworld.disney.go.com/med...ickService.pdf (is dus zowel in alle hotels, downtown en de parken. Snacks zijn ook in heel veel plekken op de parken en hotels te besteden. Op de menuborden staat achter iedere snack een logo dus makkelijk te herkennen. De kunst is natuurlijk om goed gebruik te maken van je diningplan. Dus geen bagel van $1,99 nemen maar bv een megamuffin van $5,99. Ook ontbijt is niet aan te raden want bij de lunch en diner krijg je meer en die zijn duurder.
De refillable mug is alleen in je eigen hotel te gebruiken. Hoef je dus niet mee rond te zeulen in de parken. Wij gebruikten 'm meestal alleen bij ontbijt en soms 's avonds als we nog dorst hadden. De quick-service meals zijn inclusief drinken. Als je een keer in je eigen hotel de lunch neemt, kan je de refill mug gebruiken en een los flesje drinken nemen (die bij je quick-service inbegrepen is). Je hebt dan nog een flesje cola of iets anders als jus d'orange voor later of de volgende dag.
Je kan overigens zelf beslissen hoeveel snacks en quick-service meals je per keer/ dag wil gebruiken.
Je mag zelf eten en drinken meenemen in de parken https://disneyworld.disney.go.com/fa...ood-and-drink/
Er is volgens mij geen supermarkt op loopafstand. Je kan boodschappen laten bezorgen in je hotel. Of in de winkels bij de hotels is ook altijd wat te koop maar de sortering is zeker niet groot (wat chips, bagels, water etc.).
Op de Disney website kan je alle menu's en prijzen bekijken. Het quickservice diningplan is $41,99 per dag voor een volwassene als je het er bij zo moeten kopen.