Re: Betaalbare Tickets voor 2009 ?
Ik heb net nog even gekeken bij cheaptickets.com. 4 volwassenen € 1926,28.
Daar komt nog een fee bij van een euro of 15 voor de boeking.
Zou daar de ecotax nog bij komen, kom je op een 2100 euro. Ze geven wel aan dat all taxes included zijn, maar toch.
Vlucht $1500, Taxes $1466, 'tis toch werkelijk bezopen.
Scheelt toch weer een beetje. (Ook met United - Lufthansa)
Wij hebben dus ook vouchers, en hebben daarom nu ook maar gewoon geboekt bij United. We zijn nu met die vouchers al goedkoper uit dan vorig jaar, dat kunnen we denk ik toch niet ergens anders krijgen.
Amsterdam - Washington - Orlando donderdag 30 april ( 11.30 uur heen, 19.13 uur in Orlando
Orlando - washington - Amsterdam vrijdag 8 mei ( kon helaas niet langer vrij krijgen) 12.45 heen, 07.00 uur in Amsterdam.
Maatschappij: United
Personen: 2 volwassenen en 1 kind die dan 9 jaar is.
Geboekt: telefonisch geboekt i.v.m. vouchers.
Totaalprijs: 1831 euro en nog wat centen. ( aangezien we hier tarieven proberen te vergelijken is dit dus zonder de vouchers er in berekend)
Zonder vouchers had ik nog wel afgewacht, dan hadden we zeker een goedkopere prijs moeten vinden, anders hadden we niet gegaan.
Maar heerlijk, we gaan weer, en kunnen weer gaan met plannen. :-)
Groetjes, Sandra
Op KLM.com 2 volw. 1 kind via Detroit € 1932,- incl vliegtax.
En op Vliegwinkel met lufthansa via washington (vetrek uit Amsterdam) € 1831 wel uitgevoerd door united/ Ted.
Na heel veel zoeken heb ik gisterenavond geboekt bij vliegtickets.nl
We hebben betaald 1663,84 voor 2 volw. en 1 kind van 25 april vertrekken en 10 mei weer thuis met UA. Dit was uiteindelijk de goedkoopste.
Bij cheaptickets.nl was ik in eerste instantie aan het boeken maar iedere keer als ik wilde bevestigen was het scherm foetsie.
Ik heb toen gebeld en dat zou komen omdat de prijzen door UA werden ge-update.
Uiteindelijk bleek vliegtickets.nl toch nog net iets goedkoper. :^o
Jackie
Is dat die vlucht met 2 stops?
Ik had er ook een gezien bij United, per ticket iets van 573 euro maar moesten we 2 keer overstappen, ik vind de prijzen wel flink gestegen ten opzichte van verleden jaar...of ligt dat aan mij?
Periode: 23-04 tot 09-05
Route: Amsterdam (11:15) -(13:19) Chicago (15:45) - (19:26) Orlando / Orlando (13:45) - (15:57) Washington (17:17)- Amsterdam (7:00, 10 mei)
Maatschappij: United
Personen: twee volwassenen / 2 kinderen (6 en 9)
Geboekt bij: Cheaptickets.nl
Totaalprijs: €2075
Opmerkingen: Dit is dus INCL alle taxes, ook de zgn 4 x €45 ecotax + incl 20 euro dossierkosten.
Cheapticket's geeft op het moment 50 euro totaal per boeking korting op vluchten voor United.
De vlucht terug via Washington is een Lufthansa vlucht, uitgevoerd door United.
Mijn voorkeur ging uit ook heen via Washington, maar on-line bleef hij volhouden dat deze niet (of nog niet, of niet meer) te boeken is, dan maar via Chicago, voor volgens mij een redelijk goede prijs. Wel €400 meer totaal als vorig jaar, terwijl kale prijs min of meer hetzelfde is gebleven.
Jeroen
Gisteren geboekt:
vertrek 25 april 2009 terug 8 mei 2009
Vertrek Dusseldorf-Orlando vv
2 colwassen en 2 kinderen onder de 11. Totaalprijs incl. boekingskosten: 1870 euro
www.vliegwinkel.nl
Ik vind dit een erg acceptabeleprijs.