Re: Combinatie boeken van vlucht, auto en/of hotel
Wij hebben 2 jaar geleden bij expedia zo'n pakket geboekt, was ons prima bevallen! Het enige dat bij de autoverzekering er niet bij zat, waren extra bestuurders en de gratis tank benzine. Wij vonden het geen probleem om effe de tank te vullen voordat we hem weer afleverden.
Maar effe een vraagje, als je voor 600 euro per stuk, tickets kan kopen, dan betaal je 1250 euro voor de autohuur, dit kan vlgs mij goedkoper!! Klopt dit?
groetjes van Aggie
Het gaat om 2 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 7 jaar.
Hierdoor kom ik rond de 2450 euro.
Ik heb vorig jaar ook via Expedia een combinatie van vlucht, hotel (in mijn geval appartement) en auto geboekt.
De prijs was echt laag en het betekende een goede korting t.o.v. de afzonderlijke prijzen.
Helaas liet Expedia het qua klantenservice een beetje afweten toen ik problemen met de reisverzekering en Dollar car rent kreeg.
Toch dit jaar weer een vlucht en gedeeltelijk app. via hun geboekt.
Helaas geven ze alleen korting als je een retourvkucht naar/vanaf dezelfde plaats boekt.
Knaapje
Wij hebben in aug. een pakketreis bij Expedia geboekt en dat is prima bevallen.
Het enige minpuntje was na 2 weken thuis te zijn had het autoverhuurbedrijf Budget 170,00 euro afgeschreven van onze rekening.Bij navraag door Expedia bleken dat extra kosten te zijn voor verschillende verzekeringen waar we van dachten dat het inbegrepen was.Maar dat lag dus meer aan het verhuurbedrijf.Verder was het allemaal top geregeld.Overstappen heen in Frankfurt en terug in Washington verliepen prima.
Re: Combinatie boeken van vlucht, auto en/of hotel (pakketreis)
Waarom ligt dat aan het verhuurbedrijf? Jullie hebben bij Expedia geboekt en waren blijkbaar in de veronderstelling dat alles erbij zat. Lijkt me dan slechte communicatie/informatie van Expedia..
Wij hebben net vorige week geboekt voor 5-29 mei via expedia vliegen met Continental airways, 2 nachten in days Inn in Miami met zeezicht, een C auto van Hertz voor 3 weken, meerdere chauffeurs zonder GPS. Dit kost ons €875,55 pp We wilden eerst via American estates boeken maar voor vlucht en auto kwamen we toen tegen de €1000 uit. Dus ik denk dat we een goede deal hebben.
Bij mij was bij Dollar via Expedia 1 chauffeur en geen brandstof in begrepen.
Aftanken voor inleveren of per gallon betalen.
Had verder niet te klagen, compact gereserveerd en grote Chrysler/Dodge gekregen.
Knaapje
ja het blijft een vaag verhaal en wij hebben het betaald maar voor een volgende keer regelen we de auto zelf!
Er zat dan wel een tank benzine in ,mochten hem leeg inleveren en verdere kosten zouden we zelf afgesproken hebben.Hadden bij het ophalen wel gevraagd om een extra verzekering voor het afkopen eigen risico en hulpservice bij lekke band of lege accu.Maar om daar dan ong. 140,00 euro extra voor te betalen.tank was ong. 30,00 dollar voor de compact auto.
Extra kosten teken je als het goed is voor. Dus dat bedrag zou geen verrassing voor je moeten zijn. Die Road Service Plus is een bedrag per dag. Dat kan dus aardig oplopen.
Ook als je de auto zelf huurt krijg je altijd nog de vraag over aanvullende opties.
Dus altijd het contract nalezen en pas tekenen als je 100% snapt waarvoor je getekend hebt!
Als je door hun hebt laten aftanken betaal je de hoofd prijs per gallon .
Dat betekent dus ongeveer EUR 10 per dag (elders las ik dat je 14 dagen gehuurd had).
Vind je dat dan veel voor afkoop extra eigen risico en road assistance?
Of het nodig was weet ik niet, maar je hebt er zelf om gevraagd en voor getekend.
Knaapje