Ja hoor. Je kan er ook gaan ontbijten of dineren.
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben geboekt bij www.travelocity.com
en betalen 1200€ per persoon voor 10 dagen hotel , vlucht en toegangstickets (magic your way+ hopper voor 7 dagen)
Het enige nadeel is dat je altijd 1 keer moet overstappen per vlucht en dat je geen annuleringsverzekering kan kiezen omdat dit enkel voor U.S. residents geldt. Als je vragen hebt krijg je zeer snel een antwoord en ze zoeken alles ook echt uit voor je.
Tip. Bij de ANWB kan je als het goed is zonder problemen een annuleringsverzekering afsluiten ondanks dat je bij een buitenlandsbedrijf heb geboekt. In 2000 heb ik een talencursus bij een Talenschool in Southborne (engeland) geboekt. Bij de ANWB kon ik zonder problemen een annuleringsverzekering boeken.
Groetjes,
Susie One
Bij de Europeesche kan het ook, neem een Doorlopende Annuleringsverzekering die is voordeliger dan een kortlopende.
ik zou een auto huren en er is van alles in de buurt te doen. Kijk maar eens rond op dit forum.
Een dagje seaworld is ook heel leuk voor die kleine. Hij zal het vast fantastisch vinden om daar dolfijnen te aaien en te voeren.
Van de waterparken zou ik in ieder geval Typhoon Lagoon doen. Die heeft een heleboel plekken geschikt voor jonge kinderen. Zelfs een soort wild waterbaan met van die banden maar dan speciaal voor kleuters!
Ik zou een 10 daagse magic base pas nemen en los 1 kaartje kopen voor Typhoon Lagoon.
Hoi Meh,
Welkom op het Forum. Zoals je al aangeeft of het een idee om ook nog wat buiten het WDW te gaan doen, kan ik je aangeven dat er inderdaad veel meer te doen is buiten WDW om. Natuurlijk is WDW bij vele een centraal punt van de vakantie, maar er zijn meer zaken die je kan doen. Ik adviseer je om eens wat reisverslagen door te nemen om zo een indruk te krijgen van wat er allemaal te doen is. Ik denk dat je dan al wat ideeen krijgt over de invulling van je vakantie.
Veel succes met je keuze en schema.
grz
Ton
2 weken all star hotel kan natuurlijk geweldig zijn.
Zorg dan wel dat je tickets neemt dat je vaak genoeg naar de parken kunt.
Neem minimaal een 10 daags ticket, en zeker met waterpark en fun.
Vrienden van ons hebben dit vorig jaar ook gedaan.
Zij zijn per taxi naar de andere parken geweest.
Ik denk niet dat je een auto percee nodig zult hebben, als je in een disney hotel verblijft.
Persoonlijk houd ik meer van auto rijden en flexibel zijn.
Voordeel van een disney hotel is dat je gebruik kunt maken vh disney transport systeem.
dit brengt je overall op disney property naar toe.
Tevens de extra disney uren eerder het park in en later naar bedje toe.
Maar of zich dit loont met een kind van 5 weet ik niet.
Of eigenlijk weet ik dat wel, ik denk het niet.
Waarom willen jullie in een disney hotel verblijven,.
vor de sfeer of.....ben benieuwd.
Laat maar weten aub.
Ik zou kiezen voor een hotel buiten het park.
Die zijn ( kunnen) een stuk goedkoper zijn.
Huur een auto en je bent zo flexibel als een vogel.
Ga eens naar 1 vd mega shoppingmalls, universal, seaworld de zee ( 1 uur rijden) etc.
Je weet niet wat je mist.
Je schrijft dat je om de dag een park wilt bezoeken, nou dan lijkt het mij verstandig om zeker en auto te huren.
De waterparken zijn geweldig.
Typhoon lagoon is een must
Ga ook eens naar het nieuwe waterpark van seaworld aquatica.
Ook voor kleine kinderen geweldig.
Pascal
Wat betreft je vraag over de maaltijden: je kunt erg goed en goedkoop buiten de deur eten.
Er zijn mega veel restaurants,met goede gevarieerde menukaarten.
Als je je zo vastlegd door het bij te boeken,dan voel je je weer zo genoodzaakt om elke keer bij je hotel te gaan eten,en dan moet je dus weer op tijd terug zijn.
Er is op dit forum ook een topic over restaurants,staan goede tips bij.
Succes met je zoektocht!
oeh , ik heb ook wel een echte newbie vraag , zat hier overlaatst aan te denken maar vind eigenlijk nergens een antwoord , in disneyland parijs heb je toch in het kasteel de draak van doornroosje in de kelder , heb je zo ook iets in disneyworld? dat er ergens een villan verstopt zit? ben benieuwd!
groetjes