ja klopt maar 20 dollar voor 2 emails is altijd duurder dan 2 mails voor 5 euro. Net een echt nederlander....
Afdrukvoorbeeld
ja klopt maar 20 dollar voor 2 emails is altijd duurder dan 2 mails voor 5 euro. Net een echt nederlander....
Dat weet ik, ik neem alleen mijn iPhone mee. Dus dan is Boingo ideaal.
Hoi,
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met villa's of vakantiewoningen waar je ook internet hebt. Het is namelijk nog best lastig om dit te vinden.
Hopenlijk heeft iemand goede tips of suggesties :D
Alvast bedankt!
Bij deze site kun je o.a. op internet access selecteren. Dit zijn particuliere aanbieders.
Vaak krijg je heel snel een reaktie als je een mailtje doet.
Ik wel :D
Ben nog zoekende voor 18-12-09 t/m 31-12. En 30-4-10 t/m 15-5.
Er is ongelofelijk veel gratis internet in FL! Dus ik zou het niet te zwaar laten meewegen! In veel vi;;aparken zijn er open onbeveilgde netwerken in de lucht (dus waarom heb je er 1 in je villa nodig...) Ten 2e zijn er veel restaurant/hotels/winkels/openbare gelegenheden die gratis WiFi hebben. Even langs gaan en voila de hele Internet Highway ligt aan je voeten........
Hoi,
Er is iemand op het forum geweest die heeft het gehad over een soort prepaid bundels voor internet...
Ik heb me te pletter gezocht op dit forum maar ik kan daar niets meer over vinden...
Wie helpt? :D